Cosa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Olet kyllä harvinaisen oikeassa. Mielestäni maapallon rumin f-body ja aion pitää huolen siitä ettei se ainakaan kaunistu jatkossa Kuinka paljon paremman näköinen se olisikaan natovihreänä outlaw-vanteilla Älä nyt tuota yksilöä tuhoa. Ostat jonkun muun siihen tarkoitukseen
repa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 En tuhoa en. Mutta jotain on pakko häärätä, kun on niin levoton luonne.
repa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Oho, olipa ärhäkkä pohjamaali, muuttui maalinpoistoaineeksi. Raavitaan pois...
repa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Uudestaan alusta. Kyllä tästä vielä valkoinen tulee...
repa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2011 Ja sitten lopetetaan tältä päivältä ennenkuin taas ollaan lähtöpisteessä
repa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Mun tarttis vissiin hankkia jotain oikeeta tekemistä
TexFinn Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Mun tarttis vissiin hankkia jotain oikeeta tekemistä No jos kerran ei 1:1 mallissa ole mitaan tekemista, niin ainahan sita sitten voi noiden pienempien kanssa naprailla. Nyt kun viela laitat tuohon samat teipit kuin isommassakin, niin johan on rokrok!
repa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2011 Vähän menis teippaukset piperrykseksi, mutta vaihdoin kohteeksi ton isomman transun ja sen takakaiuttimet, kun ääni kuuluu, mutta on surkiaa rötinää ja piipitystä. Kyllähän se syykin selvisi. Kaiuttimet oli yhteensä kiinni kolmella ruuvilla, vähän kuin mannen vanteet, ei pysy vähemmällä. Huonolaatuinen kuva näköjään, mutta kaiuttimen kalvon reunakiinnike on hapertunut kokonaan pois.
repa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Kaikki tietää missä on "poika", poika on kauppatorilla. Mutta missä on Ransu? ...kysyy HJ ja jatkaa: "joku on vienyt Ransun pois" Mitä on tapahtunut?
TexFinn Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 HJ lahtenyt Ponulla torille.
repa Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2011 HJ lahtenyt Ponulla torille. No ei, selitti kovasti miten oli käynyt ITSE vaihtamassa etupyörän laakerit ja jarruletkut. Oli öljyvuodotkin muka ITSE korjannut. No tiedänhän minä ettei HJ osaa edes housujen vetoketjua itse avata. Auto oli kuin olikin Michael´s Caragen pihalla tänään aamulla. Minä kävin hakemassa sen illalla pois ärrän kanssa. Tässä skitsoilussa on se hyvä puoli, että oli helppo mennä yhdellä autolla hakemaan ja ajaa kahdella kotio.
ratskin Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 No ei, selitti kovasti miten oli käynyt ITSE vaihtamassa etupyörän laakerit ja jarruletkut. Oli öljyvuodotkin muka ITSE korjannut. No tiedänhän minä ettei HJ osaa edes housujen vetoketjua itse avata. Auto oli kuin olikin Michael´s Caragen pihalla tänään aamulla. Minä kävin hakemassa sen illalla pois ärrän kanssa. Tässä skitsoilussa on se hyvä puoli, että oli helppo mennä yhdellä autolla hakemaan ja ajaa kahdella kotio. Joo, tuo on myös mun vakiopaikka, m/
Chevy Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 on se hyvä,et siellä päin on vahna kunnon hyvän ajan " ernesti "
TexFinn Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Tässä skitsoilussa on se hyvä puoli, että oli helppo mennä yhdellä autolla hakemaan ja ajaa kahdella kotio.
Z-mo Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Arvatkaas mitä... Ostit LS3+T56 tekniikan tuohon??
TexFinn Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Arvatkaas mitä... HJ kavi yrittamassa leimaa Ponuun ja inssi vaati E-hyvaksyttya pissapojan sailiota?
repa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Ostit LS3+T56 tekniikan tuohon?? Ei. Petas Baari muuten läks maata kiertävälle radalle...
repa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 HJ kavi yrittamassa leimaa Ponuun ja inssi vaati E-hyvaksyttya pissapojan sailiota? Ei. Kävin tosin itse leimaamassa ponun tänään.
TexFinn Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Ei. Kävin tosin itse leimaamassa ponun tänään. Ilman huomautuksia tietenkin?
repa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Ilman huomautuksia tietenkin? No korjauskehotuksen laittoi, kun kässärihantaaki nousee tappiin asti. Pitäis kuulemma kiristää. Mutta HYVÄKSYTTY noin muuten. Ja Kehän autokatsastus oli paikka, kiitos vaan vinkeistä
ratskin Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2011 Ilman huomautuksia tietenkin? kävin myös leimaamassa ponun tänään, oli orkkis takavalot ja tummennuskalvot sivuikkunoissa, meni kuin tanssi läpi, ei moitteen moitetta,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään