repa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Vielä toinen kuva aidosta pace carista. Löytyisiköhän tollaset kattovilkut jostain?
Guest SuS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Löytyisiköhän tollaset kattovilkut jostain? Ei ihan täysin yksyhteen, mutta löytyy. Noita vilkkupaneeleja käytetään paljon työkoneissa, tälläkin viikolla toimitettu.
repa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Ei ihan täysin yksyhteen, mutta löytyy. Noita vilkkupaneeleja käytetään paljon työkoneissa, tälläkin viikolla toimitettu. Tähän täytyy kyllä paneutua. Aika työkonehan tuo on...
Guest SuS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Tähän täytyy kyllä paneutua. Aika työkonehan tuo on... Niitä saa eripituisia, mut nyt just en osaa antaa Sulle tarkkoja mittoja.
pantera Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Tuolta oon ostanu muutamia käytettyjä valoramppeja http://www.lightbars.net/
repa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Niitä saa eripituisia, mut nyt just en osaa antaa Sulle tarkkoja mittoja. Ei oo hoppu. 8.6.2013 asti aikaa suunnitella kaikkea kivaa
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kun kauan sitten jo naapurille lupasin vaihtaa johdot kolmeen pöytälamppuun heti kun tallikiireet helpottaa, niin nythän se sitten kantoi kassikaupalla vanhoja romuja mulle korjattavaksi...
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 No kyllähän noi sähköjohdot äkkiä vaihtaa kun saa laittaa uudet muoviset tilalle. Vanhat kangaspäälysteiset oli jo paikoitellen tiensä päässä. Onneksi pistokkeet eivät olleet sopineet maadoitettuihin pistorasioihin.
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Biltemasta uudet piuhat ja muutama tunti ähellystä. Toimii.
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja ettei kukaan kuvittele mun tekevän pimeitä sähköhommia, niin oikein salamalla otin kuvan kulukorvauksesta. (ei kuulemma ollut jallua kaapissa, niin toivat jotain vanhoja ja varmaan jo ihan pilaantuneita pulloja)
Fenix Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Jep tarkka makuaistinen sattaa huomata kuinka lasin maku tartuu/ liukenee itse juomaan
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Jep tarkka makuaistinen sattaa huomata kuinka lasin maku tartuu/ liukenee itse juomaan Joo, ei noita ite kehtaa juoda, vieraille voi joskus tarjota, ne kun ei kehtaa valittaa (ääneen ja nenätysten)
ratskin Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja ettei kukaan kuvittele mun tekevän pimeitä sähköhommia, niin oikein salamalla otin kuvan kulukorvauksesta. (ei kuulemma ollut jallua kaapissa, niin toivat jotain vanhoja ja varmaan jo ihan pilaantuneita pulloja) hop, nyt on laki niin, että jos et juonu niitä heti niin katsotaan verotettavaksi hyödyksi, jos joit niin ei verotettavaa talkootyötä, ;D
repa Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 hop, nyt on laki niin, että jos et juonu niitä heti niin katsotaan verotettavaksi hyödyksi, jos joit niin ei verotettavaa talkootyötä, ;D Lue tarkkaan: kulukorvaus (mähän ostin kaupasta nuo uudet johtosarjat). Työstä en veloita joten ei ole mitään tuloakaan.
Hurja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 mainitte nuo ny varuulta kuitenki myös veroilimootukses
GTATL Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 mainitte nuo ny varuulta kuitenki myös veroilimootukses Juu ja kannattaa liioitella etta sait ainakin tuplaten mita kuvassa nakyy ettei jaa huono omatunto
repa Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Juu ja kannattaa liioitella etta sait ainakin tuplaten mita kuvassa nakyy ettei jaa huono omatunto Pöh, eihän nuo ole pantillisia pulloja, ei niistä mitään saa...
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Biltemasta uudet piuhat ja muutama tunti ähellystä. Toimii. Komeet on varjostimet.
repa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Komeet on varjostimet. Aamulla aurinko, illalla Airam. Lamppuja jo vuodesta 1921... Kävin postissa hakemassa Ransuun meikkipussin. Kiitos HFB! (Ja toki minä hain alkosta myös niitä pullopostinkuoria, Seniorille tiedoksi)
repa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Ohjelmassa kuukauden mittainen tauko... Kutsutaan myös mökkihöperyydeksi. HJ poistuu mökille. Ärrä jää vahtimaan taloa ja minä nyt olen vähän missä milloinkin.
Chevy Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Ärrä jää vahtimaan taloa mites tuo nosto-oven moottorin kohdalla oleva kisko on jo noin vääntynyt vai vääristääkö kameran linssi
repa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 mites tuo nosto-oven moottorin kohdalla oleva kisko on jo noin vääntynyt vai vääristääkö kameran linssi Hitto kun säikähdin! Vika on kyllä tossa Nokian puhelimessa, ei pitäisi ottaa valokuvia puhelimella vaan kameralla. Enhän mä kamerallakaan soittele... Tässä kameralla kuvattuna.
repa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Noiden sähköjohtojen asentamisesta en ota syitä päälleni, mutta nekin vois asentaa siistimmin, ettei ammattilaiset menetä yöuniaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään