Jump to content

Pontiac Trans AM 1983

Guest hullu jalmari

Recommended Posts

• Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

210

• TexFinn

35

• ratskin

33

• Chevy

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Vielä toinen kuva aidosta pace carista.    Löytyisiköhän tollaset kattovilkut jostain?

83pacecar_kokoelma.jpg}

Kirjoitettu

Löytyisiköhän tollaset kattovilkut jostain?

Ei ihan täysin yksyhteen, mutta löytyy. Noita vilkkupaneeleja käytetään paljon työkoneissa, tälläkin viikolla toimitettu.

Kirjoitettu

Ei ihan täysin yksyhteen, mutta löytyy. Noita vilkkupaneeleja käytetään paljon työkoneissa, tälläkin viikolla toimitettu.

Tähän täytyy kyllä paneutua. Aika työkonehan tuo on...  :W
Kirjoitettu

Tähän täytyy kyllä paneutua. Aika työkonehan tuo on...  :W

Niitä saa eripituisia, mut nyt just en osaa antaa Sulle tarkkoja mittoja.

Kirjoitettu

Niitä saa eripituisia, mut nyt just en osaa antaa Sulle tarkkoja mittoja.

Ei oo hoppu.  8.6.2013 asti aikaa suunnitella kaikkea kivaa  m/
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kun kauan sitten jo naapurille lupasin vaihtaa johdot kolmeen pöytälamppuun heti kun tallikiireet helpottaa, niin nythän se sitten kantoi kassikaupalla vanhoja romuja mulle korjattavaksi...

arra_ja_lampun_henki_01.jpg}

Kirjoitettu

No kyllähän noi sähköjohdot äkkiä vaihtaa kun saa laittaa uudet muoviset tilalle. Vanhat kangaspäälysteiset oli jo paikoitellen tiensä päässä. Onneksi pistokkeet eivät olleet sopineet maadoitettuihin pistorasioihin.

arra_ja_lampun_henki_02.JPG}

Kirjoitettu

Ja ettei kukaan kuvittele mun tekevän pimeitä sähköhommia, niin oikein salamalla otin kuvan kulukorvauksesta.  m/ 

(ei kuulemma ollut jallua kaapissa, niin toivat jotain vanhoja ja varmaan jo ihan pilaantuneita pulloja)  ::)

arra_ja_lampun_henki_04.JPG}

Kirjoitettu

Jep tarkka makuaistinen sattaa huomata kuinka lasin maku tartuu/ liukenee itse juomaan :-P

Kirjoitettu

Jep tarkka makuaistinen sattaa huomata kuinka lasin maku tartuu/ liukenee itse juomaan :-P

Joo, ei noita ite kehtaa juoda, vieraille voi joskus tarjota, ne kun ei kehtaa valittaa (ääneen ja nenätysten)  m/
Kirjoitettu

Ja ettei kukaan kuvittele mun tekevän pimeitä sähköhommia, niin oikein salamalla otin kuvan kulukorvauksesta.   m/ 

(ei kuulemma ollut jallua kaapissa, niin toivat jotain vanhoja ja varmaan jo ihan pilaantuneita pulloja)  ::)

hop, nyt on laki niin,  että jos et juonu niitä heti niin katsotaan verotettavaksi hyödyksi, jos joit niin

ei verotettavaa talkootyötä, ;D ;D

Kirjoitettu

hop, nyt on laki niin,  että jos et juonu niitä heti niin katsotaan verotettavaksi hyödyksi, jos joit niin

ei verotettavaa talkootyötä, ;D ;D

Lue tarkkaan: kulukorvaus (mähän ostin kaupasta nuo uudet johtosarjat). Työstä en veloita joten ei ole mitään tuloakaan.
Kirjoitettu

mainitte nuo ny varuulta kuitenki myös veroilimootukses

Juu ja kannattaa liioitella etta sait ainakin tuplaten mita kuvassa nakyy ettei jaa huono omatunto *clap*

Kirjoitettu

Juu ja kannattaa liioitella etta sait ainakin tuplaten mita kuvassa nakyy ettei jaa huono omatunto *clap*

Pöh, eihän nuo ole pantillisia pulloja, ei niistä mitään saa...
Kirjoitettu

Biltemasta uudet piuhat ja muutama tunti ähellystä. Toimii.

Komeet on varjostimet.  m/

Kirjoitettu

Komeet on varjostimet.  m/

Aamulla aurinko, illalla Airam. Lamppuja jo vuodesta 1921...

Kävin postissa hakemassa Ransuun meikkipussin. Kiitos HFB!

(Ja toki minä hain alkosta myös niitä pullopostinkuoria, Seniorille tiedoksi)  ;D

ransun_uusi_meikkipussi.jpg}

Kirjoitettu

Ohjelmassa kuukauden mittainen tauko...        Kutsutaan myös mökkihöperyydeksi.

HJ poistuu mökille. Ärrä jää vahtimaan taloa ja minä nyt olen vähän missä milloinkin.  :W

lelut_kuin_pakettipelto_kesannolla.jpg}

Kirjoitettu

Ärrä jää vahtimaan taloa

mites tuo nosto-oven moottorin kohdalla oleva kisko on jo noin vääntynyt   :o  vai vääristääkö kameran linssi  ???

Kirjoitettu

mites tuo nosto-oven moottorin kohdalla oleva kisko on jo noin vääntynyt   :o  vai vääristääkö kameran linssi  ???

Hitto kun säikähdin!  Vika on kyllä tossa Nokian puhelimessa, ei pitäisi ottaa valokuvia puhelimella vaan kameralla. Enhän mä kamerallakaan soittele...

Tässä kameralla kuvattuna.

on_se_ihan_suorassa.JPG}

Kirjoitettu

Noiden sähköjohtojen asentamisesta en ota syitä päälleni, mutta nekin vois asentaa siistimmin, ettei ammattilaiset menetä yöuniaan.  ::)

piuhat_tosin_vois_olla_siistimminkin_laitettu.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...