Jump to content

Pontiac Trans AM 1983

Guest hullu jalmari

Recommended Posts

• Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

210

• TexFinn

35

• ratskin

33

• Chevy

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

No jos siihen nyt ei voi suoraan vetää sinkkiä ja mattamustaa tai vaan mattamustaa niin Biltema ruosteen syöjää ensin halpaa ja tehokasta.

Kirjoitettu

Kompromissi: Imuroin irtoruosteet pois, pikkasen Dremelillä autoin. Sitten Noveroxia pintaan ja seuraavaksi varmaan puolikiiltävää mustaa. Kelpaako?

tosta_se_lahtee.JPG}

Kirjoitettu

Ne muuten kuuluu olla ruosteessa, tehas ei ole maalannu, ylientisöintiä ::)

Kirjoitettu

;D :W

Kirjoitettu

Niimpä. Mutta uutena ne ei olleet ruosteessa. Maalaamattoman metallin värinen maali?

Museoautossa ei saa olla näkyvissä ruostetta...    No jos mä maalaan ton sittenkin kokonaan mattavihreeksi  ;D

Kirjoitettu

Nyt mittarivalojen kimppuun.

Mittaristo paikallaan.  Mutta mitä mun silmiin osuikaan, ihan ruosteessa koko paska  :o

Taa_lahtee_lapasesta_ihan_justiinsa_19-4-11-r.JPG}

Kirjoitettu

Samalla vauhdilla sitten takavalot mäelle ja fairyä ja hellyyttä peräpäähänkin.  :W

Taitaa_kelvata_sellaisenaan.jpg}

Kirjoitettu

Ette kai te kuvittele että se keulapelti olis ruosteinen ENÄÄ  :-*

Pikku_paikko_tuli_tehdyksi.jpg}

Kirjoitettu

Saa olla ruostetta jos oksidoituminen on tehtaan pintakäsittely 8) Hmm, Camarossa oli kuitu konepeitto ;D

Kirjoitettu

Museoautossa ei saa olla näkyvissä ruostetta...     No jos mä maalaan ton sittenkin kokonaan mattavihreeksi  ;D

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin kyllähän toi värkki huutaa raiskausta!!  \m/

Kirjoitettu

Kannattais virittää varuiksi,vaikka ei ikuna ajettaiskaan. ;D

Kirjoitettu

Kannattais virittää varuiksi,vaikka ei ikuna ajettaiskaan. ;D

No eihän autoja seisomaan oo tehty.  ja virittääkin saa, mutta se ei saa näkyä  :W
Kirjoitettu

No eihän autoja seisomaan oo tehty.   ja virittääkin saa, mutta se ei saa näkyä  :W

Nonnii, mistäs kohtaan otetaan pois?

hullujalmari_loysi_porttaustyokalun.JPG}

Kirjoitettu

Pojat aina puhuu moottoripesusta, tätäkös ne tarkoittaa, vai onkos tämä sitä konepesua vaimitämitää  :o

Kai_se_konepesu_tata_tarkoittaa.JPG}

Kirjoitettu

Sillä aikaa kun Hullujalmari riehui koneen kimpussa, minä maalasin ne tuolinjalat.

tuolinjalka_20-4-11-r.JPG}

Kirjoitettu

Hienoa nahda etta siella Espoonkin kulmilla aletaan jo keskittymaan muuhun kuin tallin rakentamiseen.  m/

Sillä aikaa kun Hullujalmari riehui koneen kimpussa, minä maalasin ne tuolinjalat.

Ja ärrä vaan kittaa jalowiinaa?  ???

Kirjoitettu

Hienoa nahda etta siella Espoonkin kulmilla aletaan jo keskittymaan muuhun kuin tallin rakentamiseen.  m/

Ja ärrä vaan kittaa jalowiinaa?  ???

Noh... mä olen kuullut että se on kokonaan lopettanut ryyppäämisen ja keskittyy vaan olennaiseen  ::)
Kirjoitettu

Noh... mä olen kuullut että se on kokonaan lopettanut ryyppäämisen ja keskittyy vaan olennaiseen  ::)

Juo sivistyneesti viiniä?

Kirjoitettu

Pääsiäisen tavoite on saada perävalot putsis-kliiniksi ja paikalleen.  Uudet polttimot ostettu ja rikkomani nippelitkin sain Metro-Autosta.  Ja asennusjuomaakin on.

kasapain_polttimoita.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...