Jump to content

Pontiac Trans AM 1983

Guest hullu jalmari

Recommended Posts

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi"  Nyt vähän himmentynyt.

hullu_jalmari_07.JPG}

• Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

210

• TexFinn

35

• ratskin

33

• Chevy

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Tuskin tätä on tarkoitus enää mihinkään Marketin parkkipaikalle viedäkään kolhittavaksi.

hullu_jalmari_09.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Kundia ei meinannut saada enää takaisin autoon tuolta  ;D

hullu_jalmari_10.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Kyllähän mä konetilaakin varovasti huuhtelin eilen.

hullu_jalmari_11.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Noi pumput pitää kyllä hankkia ensi tilassa. Toiskohan Nupa seuraavaan välimeettiin  :W

hullu_jalmari_12.JPG}

Kirjoitettu

Kato, jallu hulmarilla on ihan komia orggisbeli, mutta toi etukilpi helevettiin pilaamasta keulaa

Kirjoitettu

Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi"  Nyt vähän himmentynyt.

wenolilla jynssäämällä

Kirjoitettu

noissa takavaloissa on myös semmonen ominaisuus että likaa kertyy sisäpintaan, ne "kotelot" on kasassa semmosilla muovinastoilla, jotka ei kestäny purkua ittellä, avasin kerran nuo valot levälleen ja kasasin popniiteillä, eihän ne näy mistään muistaakseni ellei irroita valoja kokonaan. heijastinpinta oli myös karissut, alumiiniteipillä korjasin  m/

onko muuten tuo "cowl induction" toiminnassa? eli tuo ilmansuodatin yhdistettynä scooppiin?

Kirjoitettu

Kato, jallu hulmarilla on ihan komia orggisbeli, mutta toi etukilpi helevettiin pilaamasta keulaa

stana, mulla samanlainen lerpatin, mutta ei oikein uskalla siirtää alas, ???

Kirjoitettu

Noi vanteet on muuten ihan hirveät puhdistaa m-   Ja sovitin vähän kapselia paikalleen: Aivan sairaan RUMAT!    Mutta jos museoon, niin sitten noilla mennään. 

eikös museorekkariin riitä, että alla on "sen aikakauden" vanteet  ???

Kirjoitettu

hieno yksilö m/ itse laittaisin kunnon rät,rät koneen keulille, mutta toivottavasti jalmari arvostaa alkuperäisyyttä ja pitää alkuperäisenä.

Kirjoitettu

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos alkuperäiset pyörät on jo ihan rumuuttaan erikoiset, niin onhan ne oltava juuri ne. ;D

jep, jos alkuperääset niin kannattaa antaa olla niin, m/

Kirjoitettu

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos alkuperäiset pyörät on jo ihan rumuuttaan erikoiset, niin onhan ne oltava juuri ne. ;D

Juuri näin  m/

Kirjoitettu

Nyt se on virallisesti mun  ;D

m/ oot sitte samalla tehny asiakirjaväärennöksen, :W

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

m/ oot sitte samalla tehny asiakirjaväärennöksen, :W

Korkeintaan kuvamanipulaation  ::)
  • 2 weeks later...
Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

Nyt on rario, mutta piuhat puuttuu...  Löytyisikös joltain sopivaa liitinsarjaa  ???

ratio_edesta.JPG}

Guest hullu jalmari
Kirjoitettu

ja ratio takaa...

Kiitos vaan Juhalle radiosta.

ja_takaa.JPG}

Kirjoitettu

Pitäs olla plug and play, mut jos liitinon saksittu bilikasta niin Us parts ja Metran liitin

Kirjoitettu

Auto on hienon näköinen, ainakin kuvissa, mutta nuo vanteet on ihan napin näköiset.  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...