Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi" Nyt vähän himmentynyt.
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kyljet on varsin suorat.
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Tuskin tätä on tarkoitus enää mihinkään Marketin parkkipaikalle viedäkään kolhittavaksi.
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kundia ei meinannut saada enää takaisin autoon tuolta
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kyllähän mä konetilaakin varovasti huuhtelin eilen.
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Noi pumput pitää kyllä hankkia ensi tilassa. Toiskohan Nupa seuraavaan välimeettiin
Markus Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kato, jallu hulmarilla on ihan komia orggisbeli, mutta toi etukilpi helevettiin pilaamasta keulaa
Haapis Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi" Nyt vähän himmentynyt. Olen käyttänyt omassa (vaimon) kotterossa Wurthin muovin kiillotusainetta. Sopii muoville ja kumille ja on kohtuu turvallinen kokeilla. Edit. Speksit aineeta http://www.wurth.fi/site/media/pdf/tuoteselosteet/kemikaalit/MUOVINKIILLOTUSAINE.pdf
pantera Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi" Nyt vähän himmentynyt. wenolilla jynssäämällä
gmc63 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Onhan se komea kun ohiajoin ja livenä näin
HFB Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Millähän aineella tuon takavalopaneelin saisi "kuin uudeksi" Nyt vähän himmentynyt. noissa takavaloissa on myös semmonen ominaisuus että likaa kertyy sisäpintaan, ne "kotelot" on kasassa semmosilla muovinastoilla, jotka ei kestäny purkua ittellä, avasin kerran nuo valot levälleen ja kasasin popniiteillä, eihän ne näy mistään muistaakseni ellei irroita valoja kokonaan. heijastinpinta oli myös karissut, alumiiniteipillä korjasin onko muuten tuo "cowl induction" toiminnassa? eli tuo ilmansuodatin yhdistettynä scooppiin?
ratskin Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kato, jallu hulmarilla on ihan komia orggisbeli, mutta toi etukilpi helevettiin pilaamasta keulaa stana, mulla samanlainen lerpatin, mutta ei oikein uskalla siirtää alas,
Chonder Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Noi vanteet on muuten ihan hirveät puhdistaa Ja sovitin vähän kapselia paikalleen: Aivan sairaan RUMAT! Mutta jos museoon, niin sitten noilla mennään. eikös museorekkariin riitä, että alla on "sen aikakauden" vanteet
Rale Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 hieno yksilö itse laittaisin kunnon rät,rät koneen keulille, mutta toivottavasti jalmari arvostaa alkuperäisyyttä ja pitää alkuperäisenä.
ratskin Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos alkuperäiset pyörät on jo ihan rumuuttaan erikoiset, niin onhan ne oltava juuri ne. jep, jos alkuperääset niin kannattaa antaa olla niin,
Haapis Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2010 Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos alkuperäiset pyörät on jo ihan rumuuttaan erikoiset, niin onhan ne oltava juuri ne. Juuri näin
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 Nyt se on virallisesti mun
ratskin Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 Nyt se on virallisesti mun oot sitte samalla tehny asiakirjaväärennöksen,
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2010 oot sitte samalla tehny asiakirjaväärennöksen, Korkeintaan kuvamanipulaation
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Nyt on rario, mutta piuhat puuttuu... Löytyisikös joltain sopivaa liitinsarjaa
Guest hullu jalmari Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 ja ratio takaa... Kiitos vaan Juhalle radiosta.
Juhani LS1 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Pitäs olla plug and play, mut jos liitinon saksittu bilikasta niin Us parts ja Metran liitin
Sarita Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Auto on hienon näköinen, ainakin kuvissa, mutta nuo vanteet on ihan napin näköiset.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään