repa Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Repasta on tullut pussihousu. Ei ei, pois se minusta! Hullujalmari riehuu mattavihreä maalikannu kädessä ja ärrä koittaa estellä. Into on hoitanut noita ransun pohjan siistimishommia ja minähän olen ollut koko kesän puutarhahommissa.
Mika Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Ei ei, pois se minusta! Hullujalmari riehuu mattavihreä maalikannu kädessä ja ärrä koittaa estellä. Into on hoitanut noita ransun pohjan siistimishommia ja minähän olen ollut koko kesän puutarhahommissa. Selityksen makua ilmassa
repa Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Selityksen makua ilmassa juuu...
repa Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 Rouva kantanut kukat talliin talvehtimaan, eli ransun korjaaminen jatkuu taas ensi kesänä, jos jatkuu, kun rahat ja into on aika tasan nollassa. Niin paljon polttelis sellanen mattavihreä perkeleen reis (vaimikäsenytoli) että tää pussihousumeininki tuntuu ihan tylsältä. Ostakaa joku pois toi pontiakki että mä saan kuplan tilalle.
TexFinn Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 No voihan tuon Ponunkin maalata mattavihreeksi.
repa Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 No voihan tuon Ponunkin maalata mattavihreeksi. Voi, mutta se kaikki muu mikä tekisi siitä sen "vitunreis" puuttuu. Ja vaikka kuulemma Texasista saa puoli-ilmaiseksi sopivaa tekniikkaa, niin mulla noi peukalot on kasvanut väärään paikkaan joten en taida alkaa edes yrittämään. Kupla on niin helppo projekti hoitaa, kun moottorikaan ei paina juuri mitään ja kupla mahtuisi talliin noiden kukkien kanssakin...
The Retro Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2013 olisit aikans ollu mies ja tarttunu tarjoukseen ku sellanen oli tyrkyl.. olisin mielihyvin vaihtanu..
rstuning Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2013 ja kupla mahtuisi talliin noiden kukkien kanssakin... Laita kaulimet ja veittet keittiös piiloho ja lykkää ne kasvit tallin nurkkaan, et ponulla on tilaa hengittää
mikke Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 asiahan ei varsineisesti minulle kuulu mutta minä vaan kysyn: Mitä hittoa noi kasvit tekee tallissa kun sul on laajennuksessa tehty se viherhuonekin lykkää horsmat sinne ja loput ovesta pihalle kyl luonto hoitaa loput ja ponu keskelle talli ja rupeet rapsuttelee sitä aina ohikulkiessasa ni kyl se siit museokunnostuu
Z-mo Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 ponu keskelle talli ja rupeet rapsuttelee sitä aina ohikulkiessasa ni kyl se siit museokunnostuu Eieiei, mikke on väärässä. Mitään museosekoilua, mattaa pintaan ja tekniikan täydellinen raiskaus. Sitä se auto huutaa ja vaatii.
mikke Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Eieiei, mikke on väärässä. Mitään museosekoilua, mattaa pintaan ja tekniikan täydellinen raiskaus. Sitä se auto huutaa ja vaatii. Z-mo niit valmiiks raiskattuja ja siinä kunnossa olevia 3g autoja on netti väärällään ni ei sitä yhtä ehjää peiskaaria oo pakko raiskata ja repa kumminki muistaakseni haaveili 2g vitunreis autosta ainaki aikasemmin. peiskaari museoon ja sille se reis kaveriks ni sit repal olis auto millä käydä tapahtumissa ja se reis millä käydä lähikioskilla niillä kun on semmonen tapa toisinaan, Enkä nyt epäile Herra Repan taitoa rakentaa sitä reis autoa niillä vaan on tapa seistä enempi tallissa ku on jotain pientä...
Z-mo Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Nettihän on väärällään just niitä "räpeltämättömiä" helmiä. Vähissä on ne täydellisesti raiskatut ja piloille viritetyt, niitä mahtuu aina lisää!
repa Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2013 olisit aikans ollu mies ja tarttunu tarjoukseen ku sellanen oli tyrkyl.. olisin mielihyvin vaihtanu.. Nokunoku... Tahtois vähän vanhemman volkkarin. pre 53
repa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Näin Balezin stadin cruisingissa ja hää kysy että vieläkö mulla on ponu. No o. Sisustushommia oon hissukseen värkkäillyt, kun olen kuullut että hiljaa hyvä tulee. Ei kyllä taida pitää sanonta paikkaansa, pitäisi muuttaa: Hiljaa hermot menee, kun joka asiaa joutuu murehtimaan oikein urakalla.
repa Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2014 asiahan ei varsineisesti minulle kuulu mutta minä vaan kysyn: Mitä hittoa noi kasvit tekee tallissa kun sul on laajennuksessa tehty se viherhuonekin lykkää horsmat sinne ja loput ovesta pihalle kyl luonto hoitaa loput ja ponu keskelle talli ja rupeet rapsuttelee sitä aina ohikulkiessasa ni kyl se siit museokunnostuu Taas oli se päivä... Kasvit sisälle ja tila työskentelemiseen loppui taas. No, eipä tässä ole paljon ollut a) rahaa b) inspiraatiota c) tekemistäkään
Mika Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Joko teillä om talli tila kortilla vai onko siellä vielä tilaa värkkäillä ?
repa Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Joko teillä om talli tila kortilla vai onko siellä vielä tilaa värkkäillä ? Yhtä autoa kyllä mahtuu väkertämään, mutta kaksi + kasvit: Ei mahdu
Mika Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2014 Yhtä autoa kyllä mahtuu väkertämään, mutta kaksi + kasvit: Ei mahdu Ok
Chevy Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Yhtä autoa kyllä mahtuu väkertämään, mutta kaksi + kasvit: Ei mahdu pistä parsat purkit pihalle
avogta-89 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 pistä parsat purkit pihalle
repa Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 pistä parsat purkit pihalle Työnnän ton ransun pihalle, että saan skodan sisälle.
Chevy Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Työnnän ton ransun pihalle, että saan skodan sisälle. no joo,siinähän on hieman maalattavaa
GTATL Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Yhtä autoa kyllä mahtuu väkertämään, mutta kaksi + kasvit: Ei mahdu On tainnut mennä kasvihuone ja autotalli sekaisin
ratskin Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2014 On tainnut mennä kasvihuone ja autotalli sekaisin Repalla se käy, :W
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään