Markus Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Mut älkää sit maalatko sitä imusarjaa, tehot tippuu ;D !!
Z-mo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Mut älkää sit maalatko sitä imusarjaa, tehot tippuu ;D !! Mä voin maalata hyvin, koska mun tpi:n runnerit ja plenumiki on jo maalattu. Mä oon jo tottunu tuohon tehojen tippumisiin Mulla on kyllä kans vahvasti kääntynyt aikeet Stealth Ramista tuon modatun LT1:sen puoleen... Jos ollaan porukalla tommoset ostamassa jossain kohtaa, niin kannattasko laittaa kimppatilaus tuolle John Millicanille? Eikös tommonen sen jampan nimi ollu joka niitä väsäilee... Täks kesäks ei nyt mulla ainakaan rahkeet vielä riitä.
Senior Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Jep. LT1 on poikaa, verme odottelee jo tallissa moddailua ( ja maalaamista... ). On vähemmän moddailtavaa, jos hommaa myös LT1 kannet ( tulossa... ). Tosin kansia joutuu moddailemaan, jos laittaa vanhaan lohkoon ; pari vesireikää per kansi pitää tukkia. Mutta : virtailevat melko hyvin porttaamattominakin.... http://chevyhiperformance.com/techarticles/41598/index4.html Ja tuossa imusarjavertailua : http://www.stealthram.com/intakecompare.html
Z-mo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Mites on, käykö Vortecin kannet LT1-imusarjaan? Vortecithan virtaa kans aika iloseen... hintakaan ei oo paha $260/kpl
Senior Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Mites on, käykö Vortecin kannet LT1-imusarjaan? Vortecithan virtaa kans aika iloseen... hintakaan ei oo paha $260/kpl Tuossa Johnin kommentti : Will the LT1 intake fit Vortec heads? No, it will not fit. The intake mating flange is too narrow to cover the tall ports that the Vortec head uses. Here's a cutaway picture with a standard SBC intake mated to Fastburn heads. Fastburn heads were drilled with both standard SBC and Vortec bolt patterns. The LT4 intake will not fit Vortec heads either. This is due to the Vortec bolt pattern is way too high on the head for the intake. The LT4 intake can be adapted to Fastburn heads because it is drilled for bother standard and Vortec bolt patterns. Some port matching on the LT4 intake will be requires when using Fastburn heads will be required.
Z-mo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Niinpä tietysti Perkeleen vortecit... Mitä järkeä GM:n tehä tommosia kansia kun ne ei edes käy mihinkään, sattana sentään.
GTATL Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 muistaakseni vortecin kannet käyvät vain vortecin imukanteen. kattelin aikoinani samaa juttua ja ymmärsin heti miksi kannet ovat halvat.
Senior Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Sikamaista kytkykauppaa ! ...tana ! Hommatkaa vaan budjetti-LT1-kannet, hieman työtä ja siinäpä iloisesti kiertävä puoli-LT1-kiuas.
Z-mo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Scoggin-Dickey kyllä tekis Vortec-imusarjaa TPI-koneisiin mutta eipä se paljoa helpota kun pitäis päästä TPI:stä eroon... http://www.sdpc2000.com/catalog/1460/products/13740/TPI-Vortec-Lower-Intake-Baseplate.htm Ja samanhintanen ku valmiiks modattu LT1.
GTATL Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 meinaatteko nostaa puristuksia koneessa modauksen yhteydessä? muistaakseni LT1.ssä oli 10:4 tai jotain sinne päin
z 28 jari Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 Löyty suht hyvä tarina eri imusatseista: http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=&threadid=273727&perpage=75&pagenumber=1
GTATL Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 olis kiva nähdä noi tehokäppyrät. löytyisköhän toi lehti suomesta?
Z-mo Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2005 Tehokäppyrät näkyy toisella sivulla. Kyl tommonen 500hp vapari 383cid liikuttas varmaan ihan kivasti... Vakio tpi anto 400 pollea, aika huima lukema mielestäni. Toi lehti pitäs kyl hankkia jostain.
Heikki Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Asiasta toiseen... mitäs porukka on mieltä noista Professional productsin imusarjoista. http://www.professional-products.com/ Tilailin nimittäin itelleni tuolta tuon Cyclone+ Plus:an tuota Demonia varten. Saa nähdä millaista on ko. puljun työnlaatu jne.
Arska Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Taas löyty koti yhdelle super ramille, tilattu.
Guest pile Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Taas löyty koti yhdelle super ramille, tilattu. jee jee
GTATL Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 hyvä arska. sr antaa imusatseista parhaan tehon sille alueelle missä sitä eniten käytetään
Guest pile Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2005 pitääpi kesällä kuvata kaikki sr autot samaan kuvaan.
Arska Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 Jokos pile ja tulilintu ootte baset saanu? Mulla tuli tänään sr+base, suuttimet ym sälää 3 pakettia, oli niinku joulu kun postista ne hain. On super ram aika iso paketti kun näkee livenä, eikä niin kauheen pienet aukotkaan.
Guest pile Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 ei vaan vielä ole tullut ilmoitusta piti tuleman kontissa joka rantautui tai piti rantautua tammi-helmikuun vaiteessa
Jake Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 jos se on RP:n kontti niin mulle on tulossa ne Hookkerit samassa kontissa, lupaili toissapäivänä helmi-maaliskuun vaihdetta - helmikuun alkupäiviä saapumiselle.
Guest pile Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 us parts:n kontti on kysees
Samppa383 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2005 Onkos kellään tietoa tuosta miniram:ista? Mitenkä virtaa yms?
Z-mo Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2005 Miniram taitaa olla aika pitkälti saman tyyppinen ku LT1-imusarja. Ainoa ero, että LT1 on huomattavasti halvempi... http://www.lt1intake.com/services.htm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään