Jump to content

imusarjoista

Guest pile

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mut älkää sit maalatko sitä imusarjaa, tehot tippuu ;D ;D ;D ;)!!

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

11

• Z-mo

10

• GTATL

10

• Msk383

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mut älkää sit maalatko sitä imusarjaa, tehot tippuu ;D ;D ;D ;)!!

Mä voin maalata hyvin, koska mun tpi:n runnerit ja plenumiki on jo maalattu. Mä oon jo tottunu tuohon tehojen tippumisiin 8)

Mulla on kyllä kans vahvasti kääntynyt aikeet Stealth Ramista tuon modatun LT1:sen puoleen...

Jos ollaan porukalla tommoset ostamassa jossain kohtaa, niin kannattasko laittaa kimppatilaus tuolle John Millicanille? Eikös tommonen sen jampan nimi ollu joka niitä väsäilee... Täks kesäks ei nyt mulla ainakaan rahkeet vielä riitä.

Kirjoitettu

Jep. LT1 on poikaa, verme odottelee jo tallissa moddailua ( ja maalaamista... ). On vähemmän moddailtavaa, jos hommaa myös LT1 kannet ( tulossa... ). Tosin kansia joutuu moddailemaan, jos laittaa vanhaan lohkoon ; pari vesireikää per kansi pitää tukkia. Mutta : virtailevat melko hyvin porttaamattominakin....

http://chevyhiperformance.com/techarticles/41598/index4.html

Ja tuossa imusarjavertailua :

http://www.stealthram.com/intakecompare.html

Kirjoitettu

Mites on, käykö Vortecin kannet LT1-imusarjaan? Vortecithan virtaa kans aika iloseen... hintakaan ei oo paha $260/kpl 8)

Kirjoitettu

Mites on, käykö Vortecin kannet LT1-imusarjaan? Vortecithan virtaa kans aika iloseen... hintakaan ei oo paha $260/kpl 8)

Tuossa Johnin kommentti :

Will the LT1 intake fit Vortec heads?

No, it will not fit. The intake mating flange is too narrow to cover the tall ports that the Vortec head uses. Here's a cutaway picture with a standard SBC intake mated to Fastburn heads. Fastburn heads were drilled with both standard SBC and Vortec bolt patterns.

The LT4 intake will not fit Vortec heads either. This is due to the Vortec bolt pattern is way too high on the head for the intake. The LT4 intake can be adapted to Fastburn heads because it is drilled for bother standard and Vortec bolt patterns. Some port matching on the LT4 intake will be requires when using Fastburn heads will be required.

Kirjoitettu

Niinpä tietysti >:(

Perkeleen vortecit... Mitä järkeä GM:n tehä tommosia kansia kun ne ei edes käy mihinkään, sattana sentään.

Kirjoitettu

muistaakseni vortecin kannet käyvät vain vortecin imukanteen. kattelin aikoinani samaa juttua ja ymmärsin heti miksi kannet ovat halvat.

Kirjoitettu

Sikamaista kytkykauppaa ! ...tana ! >:(

Hommatkaa vaan budjetti-LT1-kannet, hieman työtä ja siinäpä iloisesti kiertävä puoli-LT1-kiuas.

Kirjoitettu

meinaatteko nostaa puristuksia koneessa modauksen yhteydessä? muistaakseni LT1.ssä oli 10:4 tai jotain sinne päin

Kirjoitettu

olis kiva nähdä noi tehokäppyrät. löytyisköhän toi lehti suomesta?

Kirjoitettu

Tehokäppyrät näkyy toisella sivulla. Kyl tommonen 500hp vapari 383cid liikuttas varmaan ihan kivasti... :P

Vakio tpi anto 400 pollea, aika huima lukema mielestäni. Toi lehti pitäs kyl hankkia jostain.

Kirjoitettu

Asiasta toiseen... mitäs porukka on mieltä noista Professional productsin imusarjoista.

http://www.professional-products.com/

Tilailin nimittäin itelleni tuolta tuon Cyclone+ Plus:an tuota Demonia varten. Saa nähdä millaista on ko. puljun työnlaatu jne.

Kirjoitettu

hyvä arska. sr antaa imusatseista parhaan tehon sille alueelle missä sitä eniten käytetään 8)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Jokos pile ja tulilintu ootte baset saanu?

Mulla tuli tänään sr+base, suuttimet ym sälää 3 pakettia, oli niinku joulu kun postista ne hain. 8)

On super ram aika iso paketti kun näkee livenä, eikä niin kauheen pienet aukotkaan.

Kirjoitettu

ei vaan vielä ole tullut ilmoitusta piti tuleman kontissa joka rantautui tai piti rantautua tammi-helmikuun vaiteessa

Kirjoitettu

jos se on RP:n kontti niin mulle on tulossa ne Hookkerit samassa kontissa, lupaili toissapäivänä helmi-maaliskuun vaihdetta - helmikuun alkupäiviä saapumiselle.

• 4 months later...
Kirjoitettu

Onkos kellään tietoa tuosta miniram:ista? Mitenkä virtaa yms?

Miniram.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...