IrocRocks Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2011 No joo aattelin et sanon seka-ajossa kaupunkiajon sijaan, mut mun ajot sijoittuu kuitenkin enempi kaupunkiin. Mut ton verran mun kulutus oli viime kesänä kuittien mukaan verrattuna ajokilometreihin.
somnamnaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Mulla palo viime kesänä kaupunkipyörittelyssä 12.6l/100km otanta n4200km Minulla menee toi sama matka ajossa kun köröttelee 120kmh lasissa.
Hietala81 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Vähä ruokasia nää minusta matkaajossa on, siis ei mun ex tbi manuskalla syöny ku jonku 9 litraa sadalle ja tää nykynen tpi tomaatilla 8-9 litraa joten ei paha. Niin ja mitä tuohon v6 vastaan v8 juttuun tulee niin mun eka oli 95 T-top birdi 3.4 kutosella ja siitä ei tullu ku mielen harmia ku alku ihastus haihtui,kyseinen ketju löytyy jos haluu hakea. Virittäminen kallista suhteessa saavutettuun tehoon jne.. Sit tuli 5.0 tbi kovakatto firebirdi ja fiilis parani kummasti. Ja nyt on alla vihdoin mun kaikki vaatimukset sisältävä laite eli 3gen trans am t-topilla ja Tpi koneella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään