Jump to content

Konehuone


389 aihetta

  1. Hälytin jumissa??

    • 1 vastaus
    • 1,5k katselua
  2. Pertronix D1207 ja automaatti

    • 1 vastaus
    • 6,6k katselua
  3. komero -89 ;D (305) Vakio nopeudensäädin

    • 1 vastaus
    • 1,4k katselua
  4. 2.8 sytytysennakon säätö

    • 1 vastaus
    • 1,8k katselua
  5. Firebird -80 konehuone

    • 1 vastaus
    • 2k katselua
  6. Sytytyspuolan testaus/vastukset

    • 1 vastaus
    • 7,6k katselua
  7. Tulpan kärkiväli

    • 1 vastaus
    • 1,7k katselua
  8. Laturin johtojen kytkentä ?

    • 1 vastaus
    • 4,2k katselua
  9. SIIRRETTY: Optiko taas?

    • 0 vastausta
    • 5,2k katselua
  10. Oikea flekti ei puhalla!

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  11. ei lataa

    • 0 vastausta
    • 1,3k katselua
  12. Sytkämoduuli LT1

    • 0 vastausta
    • 1,4k katselua
  13. johtosulake

    • 0 vastausta
    • 2,3k katselua
  14. -88 GTA:n puolalle tuleva virta.

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  15. camaro -98 3.8 tullettimet eivät toim????

    • 0 vastausta
    • 1,4k katselua
  16. LT1 MSD 6AL VS. VAKIO ICM

    • 0 vastausta
    • 12,3k katselua
  17. MSD:n 6al boksi kärähti

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  18. sbc pikkujakaja

    • 0 vastausta
    • 1,6k katselua
  19. P.E.D fuses

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  20. map anturin johtojen kytkentä?

    • 0 vastausta
    • 2,3k katselua
  21. 4 gen LT1 Throttle Position Sensor havaintoja

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  22. tulpanjohdot

    • 0 vastausta
    • 1,8k katselua
  23. Mitä virtoja lt-1 jakaja antaa ulos??

    • 0 vastausta
    • 1,5k katselua
  24. 1993 z28 bensapumppu

    • 0 vastausta
    • 1,6k katselua
  25. Vakionopeudensäätimen toiminta

    • 0 vastausta
    • 2,3k katselua
×
×
  • Luo uusi...