Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Siellähän olis siis ihan oikeita autoja eikä yhtään ..... ;)

sä sanoit nyt sen ;D ottaa nuo camaro miehet viel nokkiinsa eivät o huumori miehii ;)
  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jepjep.. Kyl kai sitä saunomaan mennään!! En nyt sattuneesta syystä ole kerinny täällä voorumilla hillua. ;) Koskas sitä sitte pitäs kysellä?!? Oletan,että paikka olis sama ko ennenki? Päivämääräehdotuksii pöytään! Olisko joskus toukokuussa sopiva,tosin järvivesi voi olla vielä aika riipaiseva kokemus?

Kirjoitettu

ei sen järviveden lämmöllä o välii, mä en kuiteskaan ui siinä.. sama paikka ku on hyvä ja oisko la 6.5.06 käypä?

Kirjoitettu

... Olisko joskus toukokuussa sopiva,tosin järvivesi voi olla vielä aika riipaiseva kokemus?

Kyllähän sitä kerran keväässä täytyy saada sääret verille rantaveden riitteessä kahlatessa ;)

Kirjoitettu

ei sen järviveden lämmöllä o välii, mä en kuiteskaan ui siinä.. sama paikka ku on hyvä ja oisko la 6.5.06 käypä?

Parempi uida ettei joudu sukeltamaan ;)

Kyllähän se periaatteessa mulle kävisi. Tosin pitää ensin käydä kummitytön synttäreillä Laitilassa eli paljon ennen klo 17 ei pääse irtautumaan.

Mites muut kerkeisi ko. ajankohtana?

Kirjoitettu

Parempi uida ettei joudu sukeltamaan ;)

Kyllähän se periaatteessa mulle kävisi. Tosin pitää ensin käydä kummitytön synttäreillä Laitilassa eli paljon ennen klo 17 ei pääse irtautumaan.

Mites muut kerkeisi ko. ajankohtana?

pah ja iso HAH ;D
Kirjoitettu

Ai että pitäiskö... eihän itsestään selvyyttä kannata kauaa ihmetellä ;)

Kirjoitettu

koskas alkaa camarot oleen ajossa.. on yksinäistä ajella ku ei näy kuin pontiac liikenteessä,, millos kaffeelle?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Olis sit perjantai tua fradeidraivpai tikkulas! Onkos ketää muuta tulos ihastelemaan suomen kevättä? Ja lisääntyvässä määrin liikeentees näkyviä jenkki-veittii?

Kirjoitettu

mää oon kyl tulossa. mihis aikaaa sellanen mahtaa perjantaina oikee olla tikkulassa?

ps. koskas niitä västeråsin varauksia pitäs maksella, ois mukva maksaa ku on viel rahaa ;D

Kirjoitettu

Kait sitä vois poiketa jos saan tuon saa....nan sumarin paikalleen >:(

Kirjoitettu

niin, mihis aikaan sinne ny porukka alkaa kokoontuun... onkos tiatoa

Kirjoitettu

Jaa-a, yritin kurkata overdriven palstalta, mutta eipä löytynyt mitään... klo 20?

Kirjoitettu

niin kerkesit :) sun takiis mulla menee nyt viimisetki rahat ku tarttee uuret jouset ostaa ;D maanantaina todennäkösesti sitten ne tilaamaan...

Kirjoitettu
;D ;D ;D ;D ;D Täynnäpä täynnä ;D ;D ;D ;D Ja niin v... kylmä. Onneksi kahvi ja hyvä seura lämmitti :)
Kirjoitettu

juu talvi on ohi ni voit luapuu 4-veto lookista

voi jessus noita vanhoi parrui... nyt sä rupesit oikee kunnolla bling blingittää aabrahamia ;D
Kirjoitettu

kyl tuo mulle ainaki passais.. tosin ei sillä mitään väliä ole ku kuiteski porissa vaikuttaa ni eiköhä sitä kerkee loppukuustakin paikalle

Kirjoitettu

Vois olla hyvä. Ois ehkä paremmat mahdollisuudet eksyä H:kin cruisinkiin :o

Kirjoitettu

porilainen porvoossa camaro nol-81 jo liikenteessä meillä tiet kuivia

Kirjoitettu

nii.. mites se saunaehtoo? olikos se sitte jarno tykön vai mites ja 6.5?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...