Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

nuaremmal pojal o hampulääkäri klo 9.45 ja sen jälkeen olis lähtövalmius..yritetää siihe klo 11 tähdät sin tikkulaa, lait mul yv:n puh numeros!

Hieno homma, että pääsette samaan lähtöön mukaan :)

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mä nyt viel kyselen, et ei sielt satakunnan kansalaisista ketää kyytiläistä ottais? Millää viiteis ite ajaa ;D

Kirjoitettu

Meitil on auto täyn "ehdottoman tarpeellista" tavaraa ja pyyheliinoja.

Kirjoitettu

Ja nyt jo takaisin sieltä... edelleen hengissä ;) Onneksi oli tuo lämmike puoli kunnossa ettei päässyt vilustumaan Suomen suvessa ;D

Ens kesänä sitten muutkin Porin seudulta/Satakunnasta mukaan tuulettumaan. Letkassa oli vielä hyvin tilaa.

Tuli sitten kierrettyä vähän muutenkin Suomea... 1254km. Onneksi bensa on niiiin halpaa >:(

Kirjoitettu

Eiköhä me voitas siällä kespal lavvantaina vaik klo 19 potkii renkaita...?

Kirjoitettu

kyl se mulle passaa tuo aika ja paikka :) mut älkee potkiko mun renkaita liika lujaa, ponu ei tykkää siitä ;D

Kirjoitettu

Voishan tuon pistää harkintaan. Eihän tässä ole osaa porukasta nähtykään pitkään aikaan ; osaan taasen tuli törmättyä ihan toisella puolella Suomea ;)

Kirjoitettu

Tarttisko sitä kesäkauden päätöstä ruveta jo suunnittelee? Arista ei siinä taida olla hyötyy ku se unelmoittee siitä vesteroon reissusta ;D

Kirjoitettu

Ei siit mitää unelmoida! Sin mennään! 8) Kunhan suinkin kerkeen ni soitan siitä säkylän paikasta,jos se vaan herrasväelle kelpaa... ;D Tiätyst muitaki pakkoi vois kysellä.

Kirjoitettu

Mulle ainaski käy se säkylä, oli meinaas aika komia paikka! :) Kyl se vesteroo vois olla iha komia reissu tehä...

Kirjoitettu

vesteroo.. eli ensvuoden västerosin poweriako suunnittelette?

Kirjoitettu

Jepa! muutaman kerran käyneenä,voin kertoo et kannattava reissu!! Ja Västerås on paikka juu. Koitin joskus aikasemmin ottaa puheeks,jos ens vuan tehtäs kerhon nimis pikku reisu ruåtsii,mut ei kauheesti saanu kaikua. Vissii liian ajois rupesin höpöttämää? Pitäs vaan ol ajoissa liikkeellä,kun sinne on menos muutama kymmene tuhatta muutaki...

Kirjoitettu

Onkos joku menossa huomenissa järjestettäviin skaboihin kisailee tai kattelee? Mitähän sinne kustantaa ja mihi aikoihi ne alkaa?

Kirjoitettu

mitätuanoi,tämmösen komian lauantaiehtoon tulee väkisinki talvi mielee.. Olikos joskus jotain puhetta jostain kimppatallista? Katariinankadul näyttäs olevan 90 neliön talli nosto-ovilla 220e/kk.... Vai oonko ainoo kenel ei omaa tallii?

-edit- Hän itse ja ari on ainaki mukana,yhdel olis viäl paikka... 73,333333333333333333333333333333333e/kk EI OO PAHA!!

Kirjoitettu

mulla ei myöskään ole tallia.. just kattelin vuojralukaalista samaa tallia :D

meikäläinen ois kyllä kiinnostunut...

Kirjoitettu

Vai tulee talvi mieleen; höpö höpö, luu ulos ja baanalle :)

Kirjoitettu

Mites on, onko porukka tulossa ens perjantaina abc:lle?

Kirjoitettu

Voisihan sitä yrittää mikäli sää jotenkin vaan sallii.

Kuulin, että ainakin IrocJackillä on jotakin pientä menoa, mutta tuskin se niin tärkeää on etteikö hänkin ehtisi ;D

Kirjoitettu

Niin, kokkeillaas uudestaan.. onk huome kukaan tulos abclle?

Kirjoitettu

Kyl maar vois vaik tullaki ku lupailivat nättiä keliä toisin ku viime Lauantaina Kokemäjel :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...