Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

15.7. jälkeen sopis mulle parhaiten kun muksut on ensin käytetty puuhamaassa ja muissa turistirysissä ::)

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

vai olisko 16.7? ku joutuu perjantaina maleksimaa työmaalla kymppii asti. :'( onko texfinn sillo viel paikal? ehdotuksii paikasta,vai vedetääkö perus kespa? :-[

Kirjoitettu

mä olen vielä virossa 16.7. tuun silloin joskus 24 aikoihin poriin

Kirjoitettu

juu ja mä oon tualla kalevan kisoissa sponsorin kanssa harrastamassa penkkiurheilua... ;D

Kirjoitettu

täälähä tapahtuu kokoajan... :P

Ei vaan kyl sitä vois taasen jonkinmoisen kaffettelutsydeemin värkätä. Tuntuu vaa et kaikil o jotai muuta kesäohjelmaa kokoajan...

Mut miten olis sit sunnuntaina illalla, ku kaikki o saanu työnsä/rapulansa/yms. juoksevat asiat hoidettuu ja valmistautuminen seuraavaan "työviikkoon" (jatsit!!!) o aluillaan, ni voitas vaik siin klo 19 aikoisiin taasen siä kespan takana hetken aikaa seisoskella, puhuu sontaa, ihailla veitsiä, juoda kaffetta ja nauttii suamen komeesta kesäillasta. Mites olis?

Kirjoitettu

Ärsyttävä paikka se kespa ku siellä on niitä thyyning autoja aina rivis nauramas.. Eiköhän sinne joskus voisi eksyä itekkin kun on hieman muitakin jenkkejä vahvistuksina ;D

Kenenkäs muuten se vanha "laiva" on mis on se kelkka katolla? yleensä parkis siinä kespalla.

Kirjoitettu

siinä vehkeessä ei ole mitn herkkua, saamarin ruma ;D poikkeil toni ihmeessä poriin päin. kai sä jazzeille tuut?

Kirjoitettu

Eli ymmarsinko oikein etta tulevana sunnuntaina olisi siis porukkaa kokoontumassa jossakinpain Poria?

Harmi vain kun on vahan kauempana kuin tama Rauma-Eura-Sakyla-linja, mutta katsellaan jos jaksaisi sinne saakka raahautua.

Kirjoitettu

juu, ilmeisesti kesoilin parkissa sunnuntaina klo19.00... näin mä ymmärsin

Kirjoitettu

Tiilimäen kespa, jos raumalta päin tuut ni ensiks nouset helsinforssii päi ja sit lasket taas alas...

Kirjoitettu

Tankjuu! Taidanpa itse asiassa tietaakin paikan.

Katsellaan jos saan itseni raahattua paikalle. Liikun sellaisella hemmetin polyisella (mokkitiet, you know...) tummansinisella 3/4-koneisella (kuka sita nyt neloskoneisella ajamaan?! ;) ) 406 farmari-Posolla.

8)

Kirjoitettu

no parkkeeraat pösön vähän kauemmas sitten ;) tarttis vielä toni saada sinne, ni näkis mite piristetty tbi kulkee :P Mihi on kaikki f-bodyt kadonneet porista??!!!! ei ole näkynyt kuin yksi valkoinen trans am sekä musta camaro, eivätkä nuokaan kuulu kerhoon! mä alan jo huolestua ;D

Kirjoitettu

Kait sitä vois sinne kespal tulla vilkaisemaan kuinka pahasti porukka on polttanut itsensä suoamen suves 8)

Kirjoitettu

jumatskauta ??? mä bongasin kaksi 3gen ponua tänään.... 8)

Et kai ole vaan saanut auringonpistosta :o

Kirjoitettu

ja taas tänään kaks 3grn camaroa ja molemmat vielä targoja ??? mitä mä oikee join virossa ? no toinen tais silti olla jarnon camaro..

Kirjoitettu

Taitaa ukkonen tehdä tepposia näkökykyyn; eilen näin täällä brushpowerissa yhden 3gen ja yhden 2gen camaron ??? Tais tulla boggaus ennätys täällä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...