Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Enpä olisi osannut noin hyvin kuvailla tilannetta tauolla.

Kirjoitettu

hei hei.. missäs se yksityisyys suoja on... :D man has to do what man has to do... ;D letkan vetäjä hidasteli niin paljo että kaari lähti nopeempaa ku ponu ;D

Kirjoitettu

Oli kyl tosi komeeta, ei tarvinnu rättii ollenkaa päällä. Otta vaan alko hiukan punottaa.....

Harmi kun joutu siit kokemäjelt poikkee poriin, ku tuli noit muksunhoitoonkelmii...

Taidettiin sit jättää nimmaritkin sinne säkylän asvalttiin... :-[

Seuraavaks sit tuplataan letka, oli se senverran komeeta... :)

Kirjoitettu

täytys varmaa toi liikennemerkki tost pihalta suoristaa :-[ (talkkarin hommat vaiheessa) kukas poikien kisan voitti? ;D juutua,täytyy varmaa ens kuussa kehitellä taas jotai tour de satakuntaa.. tollasii hyvii ruisausteitä kyl riittää. säkylän pojatki tulee sit jo lähdöstä mukaan!!! Käydää taas sodes kaffeel ja voisha tota "ilta-touhuu" jalostaa hiukan pidemmälle ;) forssi: eiks ton ruisailun tarkotus oo ruisailla eikä vetää niin paljo ku rattaat kulkee?

Kirjoitettu

juu, ruisailu o asiaa, joskus tosin, siis harvoin, tulee joku outo suonenveto tohon oikeseen pohkeeseen ja se suoristaa tota nilkkaa... ::), mut joo ruisailu ruisailuna.... ja iltatoimintaa pitää tosiaan jalostella, vaik jotain grillailu touhuu ja jaffaa jossain?...sattaa sitä jokun tsupinkin ottaa, ninku nytkin o joutunu pari ottaa.... 8)

Kirjoitettu

tauoilla oli erilaisii kisailuja :D

Jormat näytillä ? Vai kardaanit ?

Kirjoitettu

juu, ruisailu o asiaa, joskus tosin, siis harvoin, tulee joku outo suonenveto tohon oikeseen pohkeeseen ja se suoristaa tota nilkkaa... ::), mut joo ruisailu ruisailuna.... ja iltatoimintaa pitää tosiaan jalostella, vaik jotain grillailu touhuu ja jaffaa jossain?...sattaa sitä jokun tsupinkin ottaa, ninku nytkin o joutunu pari ottaa.... 8)

Asiaa!!!

Tuntuu homma pyorivän niin sujuvasti, että suosittelen kaikille pientä aivojumppaa ajatuksen kanssa; ensinnäkin missä ja milloin, jotta mahd. moni pääsisi osallistumaan? Esim. täällä olis tontin kappale; vielä kun sais riittävän grillin näin isolle porukalle :(

Ajatuksia kehiin!

Kirjoitettu

Jep jep, uusiks, pakko päästä ruisailuihin mukaa :P

Meikäläisen camaro oli henkisesti mukana ;D!

Kirjoitettu

Tuli vaa mielee et säkyläs olis meitin kunnan kesäpaikka.. iso sauna ja rillauskatos löytyy ja voit ottaa pyhäjärvestä tyypit,ken uskaltaa. mun tietääkseni kuntalaiset saa varata sitä,pitää tarkistaa. olis meinaa tilaa vaik isommallekkin porukal! pitäs varmaa reittii vähä muutella ens tourille..

Kirjoitettu

Hieno ajatus, jos vaan luonistaa. Mitä pikemmin sitä parempi; voisi ehtiä uimaan ennen kun vesi lämpenee liikaa.

Aikaisempina kesinä olen valitettavasti kuullut monien valittavan ettei vapaita tiloja ryhmille tahdo löytyä vaikka olisi valmis maksamaan mansikoita. :(

Tourin voisi seuraavaksi tehdä vaikka pikkuteitä Porista Rauman suuntaan Eurajoelle asti (ettei Porilaisille tule näppylöitä ;) ) ja sieltä Lappiin, Hinnerjoelle, (Yläneelle) ja sieltä saunomaan Säkylään...

Parempia ehdotuksia?

Kirjoitettu

Mie oon kyllä mukana, mikäli jotai tommosta saadahan järkättyä.. Tosin ilman autoa :(

Kirjoitettu

tosa ko tota kalenterii pläräsin ni hau apaut 16.7 tahi 23.7? Ko 1.7 friday drive by ja 8-10. päivä on tual ruattis jokku pienet ruitsaukset. ;) ja jos liian usei suihkitaa,ni voi toi osanotto-puoli kärsiä? voisin heti huomenissa soitel ton kunnanvirastoo.. Viel ko saatas kauempaaki porukkaa mukaan \,,/

Kirjoitettu

Passar bra (vähä kielioppia jos ruoattiin meet).

Mutta paas pirauttaen ja valista sitten lisää.

Kirjoitettu

tota mul on ehkä 15.7 pe laivareissu mut kattoo nyt, molempi parempi... tota viro reissuu voin kyl siirtää, että 16.6 kä mulle..

Kirjoitettu

Tour de satakuntaa on jalostettu. Varasin meille säkylästä sauna+grillauspaikka+pyhäjärvenranta-yhdistelmän. ainoo vapaa lauantai ennen syyskuuta oli 2.7.klo 16-22? Vuokra 50€,ei nokkaa/autoa päälle paljon tee. Jos päivämäärä ei sovi niin viim. maanantaina mun pitää perua varaus. Kui monelle EI käy ko. päivä? Pikkase teacin kans mietittii jo reittiäkin sinne? Ja kun nyt oli 7-9 autoo mukan,ni porukka vois herätä sen verran et saadaa tuplattua määrä! UGH,olen puhunut!

Kirjoitettu

Toi 16.7 sopis mulle jos täält pk seudulta saa tulla mukaan siloin viel lomalla ja just tullu bulgariasta ;D ;D 8)

Kirjoitettu

Voi rahma. On muutamaa paivaa liian aikaisin... :( Tullaan lomalle vasta siina 5. tai 6. paiva.

8)

Kirjoitettu

On muute Nitro Nationalssit sillo alastaros, mut tullaan sen jälkeen saunoo ja rillaileen... 8)

Kirjoitettu

Well done!

Mukana ollaan 8)

Kai huomasit tilata myös hyvän sään... vaikka tuskimpa se menoa haittaa.

Savumerkkejä ilmaan ja opasteita asfalttiin, jotta saadaan 20 autoa paikalle

Kirjoitettu

PSSS: Muistittehan:

Kokemäen cruisingit

18.6

S-marketin piha

Klo 20.00 alkaen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...