Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vasta 17v ja on jo nyt valmiiksi tollanen irokki? :o

U Rock \,,/ ;D

Perintökalu.... :)

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

täytin joskus jopa 19,mut ei se ollu enää nii hauskaa,paljo hauskempaa täyttää 18! ELI Seilataa tätä 17-18v välii täs edestakasi..... :P täytyy taas vissii olla vuos ajelematta,kun ei ikä taas riitä. :'(

Kirjoitettu

koskas muuten porissa on ne kiihdytys kisat, näin vaa tuli mieleen...?

Kirjoitettu

voi vittu.. ei kai ne 28.5 ole, mulla työ vkl... tarttis tehä sinä vkl kaks 14h päivää... eikö kesäkuussa vai heinäkuus ole seuraavat? Juu ei tällä nuhapumpulla ajeta ;) ei puutu ku semmoset 200heppaa, enne ku viittis kisata :'(

Kirjoitettu

Kokeillaas uurestaa tänä vkl, onkos nytte porukka ajelees vai juhlimassa :D

Kirjoitettu

Mä tuun varmaan hieman myöhemmin pyörimään porin keskustaan, koska oon häissä merikarvialla 15 ->

Eiköhän sitä jokunen f-body bongata kuitenkin =)

Kirjoitettu

kyllä se mulle passaa tuo 19reikäreikä, näkyillää... 8)

Kirjoitettu

tulin vähän myöhässä eli joskus ysin pintaan Poriin takas ja kierreltiin siinä sitten paremman puoliskon kanssa jonnekin liki 12 asti ja saldona 1 musta 3gen formula, identtinen omani kanssa. Morjestelikin. Yks vihreä 4gen komero oli parkissa isolinnankadulla. ja tänään tuli punainen 3gen (91->) vastaan tampereelle suunnatessa.

että sellanen pori. häät oli ja meni ja kaveri totesi vaan, että "luulin olevani onnellinen, kun sain mopon" 8)

Kirjoitettu

Onkos kaikki kynnelle kykenevät sit tulos sinne lentokentälle ens lavvantaina, ko o ne kisat? Kuhan vaan aurinko paistas, ninku viimepyhänä tualla alastarossa.....

Tuanoi ni sitä olis sit taasen muuten 3.6 ne kruisinkit siä ABC:lla, josko sillonkin olis hiukan lämpimämpi ku viimeks ???

Kirjoitettu

Mitä ihmettä? Etkö ole lähdössä 28.5 Jurvaan ratapäiville... 8)

Kirjoitettu

Mitäs jos halkasisin itteni pualiks ja lähtisin pualella miähellä ja toisel autol ajaa rataa ja toine puali jäis toisel autol kiihryttelee.... :P

Joo, oikeesti piti kyl lähtee rataa ajelee, mut kyl pitää tätä paikallista toimintaakin tukee ettei se vaan pääse kualee. Täällä kun oli hiljaiseloa tossa 90-luvun lopulla ja nyt ollaan päästy komeesti taas vauhtiin.... 8)

Kirjoitettu

Jepa.la olis tarkotus tul KATTOON kisoja ja sunnuntain sit h-valtaa kattelee näyttely kalustoo jäähallil 8)

Kirjoitettu

kateeks käy teitä onnekkaita jotka pääsette kiihdyts kioihin ja harjavaltaan :'( kyl mä mielummin teen vkl kaks 14h työpäivää ku joisin olutta lentokentällä ;)

Kirjoitettu

Onkos kaikki kynnelle kykenevät sit tulos sinne lentokentälle ens lavvantaina, ko o ne kisat? Kuhan vaan aurinko paistas, ninku viimepyhänä tualla alastarossa.....

Tuanoi ni sitä olis sit taasen muuten 3.6 ne kruisinkit siä ABC:lla, josko sillonkin olis hiukan lämpimämpi ku viimeks ???

Jos ne cruisinkit on niin IrocJackin kannatais ottaa tällä kertaa ainakin pitkät housut... ihan varmuuden vuoksi. Olisi ainakin toisilla lämpimämpi ;)

Kirjoitettu

KESÄ ON ASENTEEST KII!!! (sillo kyl tuntu et on asennevamma.. :-[) Jos tämmäne keli ko tänää päiväl,ni taida tul ilma paitaa paikal!! KESÄ,KESÄ,KESÄ!! 8)

Kirjoitettu

Teillä on muuten vielä paljon työsarkaa siellä, koska joku tuli Toejoen Nesteellä kyselemään, että "Onkos tää camaro?" ;D

Kirjoitettu

hys hys, Ezzy... ei tollasta saa ääneen sanoa :-[ meen työnsarka kulkee HITAASTI, mutta pirun varmasti... 8) vai mitä poijjaat... tai no papparaisia nuo muut tuntuvat olevan ja mä oon tunnettu töissäkin ikärasismista ;)

Kirjoitettu

VAI PAPPARAISII...........no vissii sit.... :)

Muute puheltiin tos viimeks nesteel, et järkättäs jonkinnäköne f-pory letka-ajelu. Vaiks säkylään kahvittelee, tai jotain, ettei se olis vaa aina sitä seisoskeluu, vaan heitettäs tollane maakuntakierros.

Voitas vaik jutustel asiast lisää ku nährää siä kisois ja 3.6 abc:llä.

Kirjoitettu

Letkajenkka maakunnassa... nyt puhut asiaa!!

Voisi tosiaan olla mukavaa tehdä välillä kunnon lenkki kaupunki kierrosten vastapainoksi.

Kirjoitettu

Onx jollain tietoa lauantain "lentoaikataulusta"? 8)

Mahd. linkkejä ohjelmaan?

Kirjoitettu

Ketä ton h-valtaa on tulos? voitas pistää sinneki kerhon rivi pystyy! 8) yksin vähä vaikeet..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...