Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

sovitaako sit alustavasti et puali seittämä? mihis päi kespaa mennää, mennäänkö taakse parkkiin vai kaffeele sisäl? meitsi ku ei teittii tunne niin, ois huikkase helpompaa mulle jos sovitaa jotain mist teen tunnen.. :-[

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

no tuanoini vaik takapihal parkkii, varmaanki sit tuntee autoist..... 8)

Kirjoitettu

Aijai ku pääsis mukaan :(

Hitto ton auton kaa.. täytyy varmaan kiskasta vanha ecu paikalle kohta et pääsee cruisaa :D

Kirjoitettu

onks joku teist menos viä tonne ACS:ään? tarttis saada vaan siltä tingeltangelimieheltä pari keltasta vilkunpolttimoo, eilen olin siällä mut e muistanu osanumeroo ja ny löysin sen se o #3057....5€/pari...

Kirjoitettu

Hey! onko ne ihan normi lasikantoja? meillä on meinaan myynnis jos on? vai minkä kokosia?

Kirjoitettu

Mut tunnistaa VARMAA auto äänest. on toi pöntö asennus vähä kestäny. Suarast putkest lähtee aika äijä ääni. 8)

Kirjoitettu

missäs porukka oli... mä siel poikkesin ni en kettää nähny... olinko väärää aikaa siälä..n.18.30

Kirjoitettu

Kyl siäl oltii. tultii joskus varti vail. oliks liia hätänen? olsit vetäny parkkii vaa. ;) ei kyl mitää kauheet tungost ollu. Ja hianost eskorttiki poltti kummii...

Kirjoitettu

Juu se kyllä voi olla että lährin hätäsesti sieltä... mä kun en o koskaan oikee viihtynyt kespalla parkissa, jokin siinä ainakin mua vituttaa... no, kokeillaa joku toinen kerta uusiksi.. :)

Kirjoitettu

Kokeillaako ens vkl uudestaa, pistää pienenlainen meetinki pystyy samassa paikassa? Nyt on varmaan jo useimmillakin pelit ja vehkeet ajossa.

Kirjoitettu

Mitä mieltä muut on Su 9.4? Joko Kimmo tuleee avol? 8) Ja forssika ei ol nii hätänen ja jaksaa odotel vähä aikaa. ;)

Kirjoitettu

saattaa ol et avo ei oo viä ajos sillo...pitäs saad myytyy tua toine veitti ensi...OSTAKAA o tual myyntipalstal...saa myäs tarjot jotai... 8)

Kirjoitettu

tota noin, ex-muijakin kehui mua hätäiseksi :-[ Kyllä mulle tuo yhreksäs päivä käy...

Kirjoitettu

kimmo vois iha aikusteoikeest hakee vaik siirtokilve tai jottai....

Kirjoitettu

nii vois.... mut katotaa ny..... ainakin vanhal veittel tuun.... 8)

Kirjoitettu

tämä selvä... näkyillää sitte kespalla... mä oon sitte siellä 18.30... enkä viitti kyl kovi kauaa sitte yksikseni siellä istuskella, näin vinkiksi ;)

Kirjoitettu

Apina ei taas ymmär. Onk porukka menos kespal tänää vai huame,HÄH! :-[

Kirjoitettu

hä? siis ninku eile olitte? höh...mää ku luuli et tänää... :(

Kirjoitettu

juu eile oltii... oli meitä siellä kolme... alakynteen jäätii bemareitte takia... vetti.. IrocJack yritäks sä kuluttaa renkaas iha loppuu, ku näytti perä tarjoa kylkee.. joku bemari katto kateellisena 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...