Jump to content

Recommended Posts

Posted

sovitaako sit alustavasti et puali seittämä? mihis päi kespaa mennää, mennäänkö taakse parkkiin vai kaffeele sisäl? meitsi ku ei teittii tunne niin, ois huikkase helpompaa mulle jos sovitaa jotain mist teen tunnen.. :-[

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

no tuanoini vaik takapihal parkkii, varmaanki sit tuntee autoist..... 8)

Posted

juu, kyl kai mä autot sit tunnen... 8)

Posted

Aijai ku pääsis mukaan :(

Hitto ton auton kaa.. täytyy varmaan kiskasta vanha ecu paikalle kohta et pääsee cruisaa :D

Posted

onks joku teist menos viä tonne ACS:ään? tarttis saada vaan siltä tingeltangelimieheltä pari keltasta vilkunpolttimoo, eilen olin siällä mut e muistanu osanumeroo ja ny löysin sen se o #3057....5€/pari...

Posted

Hey! onko ne ihan normi lasikantoja? meillä on meinaan myynnis jos on? vai minkä kokosia?

Posted

Mut tunnistaa VARMAA auto äänest. on toi pöntö asennus vähä kestäny. Suarast putkest lähtee aika äijä ääni. 8)

Posted

missäs porukka oli... mä siel poikkesin ni en kettää nähny... olinko väärää aikaa siälä..n.18.30

Posted

Kyl siäl oltii. tultii joskus varti vail. oliks liia hätänen? olsit vetäny parkkii vaa. ;) ei kyl mitää kauheet tungost ollu. Ja hianost eskorttiki poltti kummii...

Posted

Juu se kyllä voi olla että lährin hätäsesti sieltä... mä kun en o koskaan oikee viihtynyt kespalla parkissa, jokin siinä ainakin mua vituttaa... no, kokeillaa joku toinen kerta uusiksi.. :)

Posted

Kokeillaako ens vkl uudestaa, pistää pienenlainen meetinki pystyy samassa paikassa? Nyt on varmaan jo useimmillakin pelit ja vehkeet ajossa.

Posted

Mitä mieltä muut on Su 9.4? Joko Kimmo tuleee avol? 8) Ja forssika ei ol nii hätänen ja jaksaa odotel vähä aikaa. ;)

Posted

saattaa ol et avo ei oo viä ajos sillo...pitäs saad myytyy tua toine veitti ensi...OSTAKAA o tual myyntipalstal...saa myäs tarjot jotai... 8)

Posted

tota noin, ex-muijakin kehui mua hätäiseksi :-[ Kyllä mulle tuo yhreksäs päivä käy...

Posted

onkos porukkaa tulossa huomenna kespalle?

Posted

kimmo vois iha aikusteoikeest hakee vaik siirtokilve tai jottai....

Posted

nii vois.... mut katotaa ny..... ainakin vanhal veittel tuun.... 8)

Posted

tämä selvä... näkyillää sitte kespalla... mä oon sitte siellä 18.30... enkä viitti kyl kovi kauaa sitte yksikseni siellä istuskella, näin vinkiksi ;)

Posted

Apina ei taas ymmär. Onk porukka menos kespal tänää vai huame,HÄH! :-[

Posted

hä? siis ninku eile olitte? höh...mää ku luuli et tänää... :(

Posted

juu eile oltii... oli meitä siellä kolme... alakynteen jäätii bemareitte takia... vetti.. IrocJack yritäks sä kuluttaa renkaas iha loppuu, ku näytti perä tarjoa kylkee.. joku bemari katto kateellisena 8)