Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mä en pääse h-valtaan taikka lentokentälle, mutta ens perjantaina oon tulossa ABC:lle. Kahtellaa sillo sitte sitä letkajenkkan lenkkiä.

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

saatanpa tulla molempiin, katotaan nyt.jos ei tuu otettua tsuppia? ;)

Kirjoitettu

Ja päivä oli? Klo? Siis tulen kyllä vaikka matka onkin hieman pitkä ;)

Kirjoitettu

Meinasi sunnuntaita,ku lauvvantai menee poris.... Olisko jottai klo 12? kannattaa lähtee ajois liikkeel ettet myöhästy! ;D

Kirjoitettu

Perjantain sit kaikki kykenevät ABC:lle,ni suunnitellaa sitä maakunta-ruisinkii. Ja vois jutel siit ens kesän reisust länsinaapuriin,mist ari kans oli jo harjavallas vähä juttuu. Pääsen ite vast kasin mais lähtee töist,mut onneks siit ei ol abc.lle ku n.200m....

Kirjoitettu

Länsinaapuriin... taisin missata pahasti kun pakki teki temput. Oli pakko luovuttaa kesken kaiken :(

Toivottavasti selkenee Perjantaina (sekä sää että reissu).

Kirjoitettu

Onhan kaikki tulossa ABC:lle tänään n. klo 20? Olis mukava nähdä ainaskin tupla määrä body porukkaa tällä kertaa. Tai sitten täytyy olla TOSI hyvä syy ettei pääse. "Eukko ei päästänyt" -tyyppisiä selityksiä on ihan turha esittää ???

Kirjoitettu

mä tuun kaheksalta sittenn abc:lle... jos vaa oon hereillä sillo... tullu tehtyy 120h yövuoroo täsä kahres viikossa...

Kirjoitettu

MAAKUNTARUISAILUA SATAKUNNASSA 8)

Kokoontuminen lauantaina 11.6 klo 13 Tiilimäen Nesteellä!!

Lähdetään sieltä ja heitetään pikku ruisailulenkki; 8-tietä kämpän kaffetuvalle josta matkamme jatkuu Panelia-Cityn kautta Suur-Säkylään, josta toivottavasti jostain löydämme kaffettelu paikan. Riittävästi tankattuamme suihkaisemme Köyliön kautta Kokemäjelle, täältä matkaamme Joen toistapuolta kohti lähtopistettämme, unohtamatta matkalle osuvaa Brushpoweria ja Knaggebyytä.

Voihan toki myös matkan varrelta mukaan joukkoon liittyä!!

Kaikki mukaan katselemaan kaunista maakuntaamme ja ennen kaikkea nauttimaan kulkineidemme antamasta, mieltä rauhoittavasta kyydistä! ;)

Kirjoitettu

juu tullaa tulla. sitten että jumalauta kengi niitä vehkeitänne jotta mä pysyn letkassa mukana... >:( tää ruaska mihkää kulje... ens kesänä sitte voitte kenkii ;)

Kirjoitettu

noh, 80km/h alueel kasiikymppii ja satasen alueella sataa jne... ;)

mut se o sit asia erikseen kui nopeesti ko. nopeutee kiihryttää.. ;D

Kirjoitettu

Ja sode aukee vast neljält ja tuskin me 3 tuntii ruisaillaa säkylää.. Säkyläläisist taitaa jooce ol ainoo kenel o veitti ajos....

Kirjoitettu

oolsprait,singahdan kespal heti ku pomon silmä välttää.. ;)

Kirjoitettu

Onneksi sää salli :D

Tässä maaseutukierroksen antia.

kerkesin eka.. ;D
Kirjoitettu

Per...le. Taas hävis kuva matkalla, onneksi; olis tullu tuplakuvat.

Eiköhän kuvat selvennä mikä on homman nimi täällä päin 8)

Kiitokset kaikille osallistuneille onnistuneesta päivästä!!

Kirjoitettu

ei toho voi muuta sanoo ku että tossa säkylän kuvassa ni se keskimmäinen punane ponu on komia 8) paluu matkalla joku vauhtiraidoilla varustettu komero jäi jalkoihin ;)

Kirjoitettu

Perskeles, ko ei ite päässy matkaan, ko tuo kortti on kuivumassa.. Mukavasti näky olevan poppoota... Olsitta yläneellä käyny ::)

Kirjoitettu

montakos siäl sit on? tiedän 3 f-bodyy tein lisäks. sinine ja punane 3g comero ja pun 3g pontikka.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...