Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

älä oo murheinen,me oltii kottonil ajamas keväällä ja hyvin tämmöne joulusika mukan kerkes.. :P Meen pitää kerhon puolia kuminpoltos perjantaina!

Kumii kärventää..... mää tuun sitte kans 8)

Ai pas.. eihän ne savuu yhtää :-[

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kumii kärventää..... mää tuun sitte kans 8)

Ai pas.. eihän ne savuu yhtää :-[

ei noi munka.... ;)
Kirjoitettu

ei noi munka.... ;)

JAA EI VAI!!! Taidan tilata Nankang:in nakit alle... onks tietoo kuinka ne pöllyää??

Savumerkkejä on pakko saada aikaseks :P

Tai sitten ne Kumhon varustettuna punaisella savulla ???

Kirjoitettu

ei kerkee aaabeeceel huamen.

Voihan rähmä! Eiks yhtää kiinnosta käydä tarkastaas tulevan apparin jalkojen karvapeitettä etukäteen ??? ;) ;)

Kirjoitettu

Tulee paika pääl mun lisäks ainaki yks raumanvahvistus...

Kirjoitettu

mä taidan hankkii aikas vahvan siveysvyön lauantaiksi.. ;D juu, ei muakaan näy abc:llä, pääsen vasta 22töistä

Kirjoitettu

mä taidan hankkii aikas vahvan siveysvyön lauantaiksi.. ;D juu, ei muakaan näy abc:llä, pääsen vasta 22töistä

Ikävä juttu; aina nuo työt on haittaamassa harrastuksia. No Lauantaina ainakin näkyillään :)

Kirjoitettu

Porin " cruising" oli ja meni.... siis paremminkin meetinki. Valitettavasti osanotto oli huomattavasti laimeampaa kun viimeksi :(

F-bodeja kyllä oli näkösällä jälleen kerran ihan mukavasti. Ja huomenna sitten myös tänään ABC:lta puuttuneet F-kehot mukaan Säkylään vihtomaan ::) ja grillaamaan.

Nähdään Tiilimäellä klo 14 ja paikataan se tänään puuttumaan jäänyt cruising.

Kirjoitettu

Saunottua ja grillailtua tuli hyvässä seurassa. Special thanks to IrocJack!

Kirjoitettu

juu, iha mukava reissu oli. Arikin piti näppinsä kurissa ;D jos sain tosa ens viikola peltisatsit, ni pääsis laittaa niitä lomalla.

sitä vielä, että eile hieman oli puhe mistä jos saatas porista hankittuu jokin tallipaikka?

Kirjoitettu

Empä päässy paikalle, ko tuli podettua krapulaa koko lauantai päivä :(

Kirjoitettu

juu, tuli poikettua... ihan lepposa meininki. ryhmää olis saanu vaa olla enempi 8)

Niinpä... Ensin taas kaikki lupaili että "juu tottakai tullaan" mutta tässä se nyt taas nähtiin; ensin rutistaan että pitäis olla jotain tapahtumia ja sitten kun joku näkee vaivaa sellaisen järjestämiseen niin kukaan ei vaivaidu paikalle >:(

Olis nyt useampikin voinut tulla edes käymään; onneksi muutama poikkesikin :)

Olis ollut ihan kiva nähdä vähän naamoja nimimerkkien takaa.

Kirjoitettu

...ei se määrä,vaan se laatu..... ::) tuli ne läskit rillattuu ja järvi tyypitettyy pienemmälläki porukalla. Ja oli paikal myäs hiukan erillaine lavalaite,ko mist tääl yleensä kirjotellaa,eikä ollu eres pressuu ;)

Kirjoitettu

...ei se määrä,vaan se laatu..... ::) tuli ne läskit rillattuu ja järvi tyypitettyy pienemmälläki porukalla. Ja oli paikal myäs hiukan erillaine lavalaite,ko mist tääl yleensä kirjotellaa,eikä ollu eres pressuu ;)

Totta turiset :)

Kirjoitettu

Juu ihan hyvä meetinki oli, paitti porukkaa olis saanu olla enempi, mut parempi ku ei mitää, näki edes vähän minkälaisia naamoja täällä oikeen on!!! 8)

Kirjoitettu

no juu piti kyllä poiketa mut tuli sinne alastarolle lähdettyä ja se reissu sit hiukan veny mut ens kerralla toivottavasti oon paremmalla aikataululla.

Kirjoitettu

juujees, saunottuu tuli ne alastaron pölyt pois siälä säkyläs, mukavaa oli, vaik osanotto oli hieman vähäistä...... mut mites se sanonta menikään: pirot paranee ku väki vähenee..... ;)

Kirjoitettu

Kimmo, viitsistkö udella siltä yhdeltä nais immeiseltä jos se väsäis mulle tuulilasiin tarran...? siis sellasen joka ois koko yöäreunan mittainen, mustalla taikka punaisella taustalla ja siin lukis pontiac

Kirjoitettu

Vaikka osa porukasta taitaa viela toipua edellisesta miittista, niin kysaisenpa nyt kuitenkin, etta onko suunnitteillea seuraavan viikon-puolentoista sisaan tulossa mitaan virallista tai vaikka epavirallistakin miittia Rauma-Eura-Sakyla-akselilla?

Kun kerran tassa lahimaastossa oleskelen, niin voisin piipahtaa paikalla jos sattuu ohjelmistooni.

8)

Kirjoitettu

Vaikka osa porukasta taitaa viela toipua edellisesta miittista, niin kysaisenpa nyt kuitenkin, etta onko suunnitteillea seuraavan viikon-puolentoista sisaan tulossa mitaan virallista tai vaikka epavirallistakin miittia Rauma-Eura-Sakyla-akselilla?

Kun kerran tassa lahimaastossa oleskelen, niin voisin piipahtaa paikalla jos sattuu ohjelmistooni.

8)

Eipä nyt ole ollut juttua, mutta äkkiäkös täällä sellainen järjestetään :)

Löytyykö osallistujia vai onko kaikki reissun päällä ?

Kirjoitettu

koskas seuraava reissu olisi? mä meen 15.7 voron reissulle ja tuun lauantaina joskus puolen yön aikaan.

Kirjoitettu

Kunhan tässä nyt saataisiin tietoa halukkaista miittiin osallistujista niin eiköhän tuo sopiva päiväkin selvinne.

Kirjoitettu

mukana. On kyl ens viikol iltavuoro,mut koitetaa ehtii...

Kirjoitettu

mulla on loppu kuu kesälomaa, et aika hyvin sopii päivä kuin päivä

Kirjoitettu

12.7 päivän jälkeen oon maisemissa taas, ja 15.7 alkaa kesäloma että meikäläinen varmaan kerkeis miitteilemään, jos ei mitää ihmeellist tapahdu...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...