forssi83 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2006 mites.. oiskos 2.7.06 jonkinlainen kahvittelu paikallansa, vois samalla tosta reissuun lähdöstä höpistä ja tarkentaa millo lähtö ja mistä lähdetään? mä pääsisin vasta sunnuntaina tai ennen perjantaita.. pe-su aamun oon laitilassa juamas ja krillaas(tarttis kyl ponuukin jottai sillo tehä) ..
Jarno Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2006 Justiinsa,eli 2.7 klo 19!! pidetään välimeetti Neste Porinportilla. sovitaan Ruotsin reissun ajoreitti ja -aikataulu. ja ajovuorot.. Ja siihen mennessä pitäs olla selvillä se mahdollinen sponsori-hommakin.
Teac Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 No niin, hengissä on selvitty näistä edellisten viikonloppujen karkeloista, joten eiköhän alkaisi olla aika ryhtyä suunnittelemaan jo "perinteeksi muodostuneita" Säkylän kesäpippaloita ettei vaan hyvä putki pääse katkeamaan
forssi83 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 No niin, hengissä on selvitty näistä edellisten viikonloppujen karkeloista, joten eiköhän alkaisi olla aika ryhtyä suunnittelemaan jo "perinteeksi muodostuneita" Säkylän kesäpippaloita ettei vaan hyvä putki pääse katkeamaan ugh, peltojen mies puhut paljon ja joskus asiaakin mää halluun kans säkylään saunoon ja rillaan jarno, otas nyt yhteyksiä sinne lomaparatiisiin ja tilaat meille saunaillan... PS. tapsa mä haluun nähä ton sun novan joku kerta!!!!
Teac Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Ai sen mattamustan neliovisen sammalkyljen ilman etulokaria puoliksi metsän siimeksessä... siinä se on istunu jo jonkin aikaa. Paa poikete joku päivä ja ota vaik emäntäski mukaa taivastelemaan.
forssi83 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Ai sen mattamustan neliovisen sammalkyljen ilman etulokaria puoliksi metsän siimeksessä... siinä se on istunu jo jonkin aikaa. Paa poikete joku päivä ja ota vaik emäntäski mukaa taivastelemaan. miitäs v..tua??!! mä oon saanu sellasen käsityksen et se ois ollu helmi kunnossa ;Dtarttee poikkeilla, jahka saan ponun kasaan ja katsastettua..
Teac Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 miitäs v..tua??!! mä oon saanu sellasen käsityksen et se ois ollu helmi kunnossa ;Dtarttee poikkeilla, jahka saan ponun kasaan ja katsastettua.. Kyllä tänne voi nippa nappa tulla jollain muullakin kulkuvälineellä.
forssi83 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kyllä tänne voi nippa nappa tulla jollain muullakin kulkuvälineellä. nii, onha sul siel pellon raiskaama nova ja maailman eniten myydyin maatalouskone volvo mut en sit tie kehtaako astralla tulla
T0ni Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Pitäis kans päästä joskus poriin prkle mutta auto aina leveellänsä.
Teac Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2006 nii, onha sul siel pellon raiskaama nova ja maailman eniten myydyin maatalouskone volvo mut en sit tie kehtaako astralla tulla Löytyy täältä pihastakin perhemallinen astra (onneksi emännän) ,joten oikein hyvin kehtaa tulla.
KKOSKINEN Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Onks Porin lentokentällä viel kisoja tällä kesälle? Vaimo väitti nähneensä mainoksia, mutta itse olin kait sokea.
forssi83 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 5.8 on kisat lentokentällä.. todella huonosti niistä on mainostettu ainakin tähän mennessä, muutama olematon pikku kyltti jossain..
KKOSKINEN Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Ok. Täytyy varmaan piipahtaa paikalla. Viimeks kun käytiin Porissa tuli samalla vaihdettua vaimon auto vähän tuoreempaan. Tietysti ei ollut talvirenkaita mukana. Pitää käydä heittämässä ne ja ottaa toiset tilalle. Saa hyvän syyn lähteä.
forssi83 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2006 tänne vaan.. jos porinseudulta muitakin on sinne tulos ni laitetaa vaiks joku ns. kerhorivi pystyyn
forssi83 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2006 en sitte tie miten käy ens pe kanssa jos ponu menee läpi katsastuksesta ni sitten siellä mut jos ei niin sitte etitään uurestaan inspiraatiota tohon ja ette tietäs kettään kellä ois sen verta tilaa ja vehkeitä että sais noista etu jousista kiekan pois???
Teac Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Mites tuo Forssan Pick-Nick 6.8. ... onko täältä päin lähtiöitä?
forssi83 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 ei pysty lähteen... kaamee kapula tuollo :'(
forssi83 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 ketäs on perjantaina tulossa?
Jarno Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 riennan ja kiiruhdan heti kun toista paasen... eli kympin jalkeen
Teac Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kovasti täytynee yrittää Porin suuntaan perjantaina.... ja mihis aikoihin ?
Jarno Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 eikos fdb yleensa kasilta ala...
Teac Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 on, allekirjoittanut Mihinkäs aikoihin ootta mänös? Meilläkin oli vähän mielessä lähteä tosin keli varauksella
Teac Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 eikos fdb yleensa kasilta ala... Oli pakko tarkastaa kun meinas mennä nuo päivätkin jo sekaisin
Teac Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2006 palataan asiaa perjantaina Sori, mutta nyt täytyy vetää tekstini takaisin. Ei ilmeisesti onnistukaan lähtö Forssaan :'( :'( Cruisikiin yritän raahautua johonkin aikaan.
forssi83 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2006 Sori, mutta nyt täytyy vetää tekstini takaisin. Ei ilmeisesti onnistukaan lähtö Forssaan ja taitaa jäädä cruisingitkin väliin :'( :'( niin jää multakin ruisinki, ponu tallissa ja menossa talvi levolle!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään