Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

mites.. oiskos 2.7.06 jonkinlainen kahvittelu paikallansa, vois samalla tosta reissuun lähdöstä höpistä ja tarkentaa millo lähtö ja mistä lähdetään? mä pääsisin vasta sunnuntaina tai ennen perjantaita.. pe-su aamun oon laitilassa juamas ja krillaas(tarttis kyl ponuukin jottai sillo tehä) ..

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Justiinsa,eli 2.7 klo 19!! pidetään välimeetti Neste Porinportilla. sovitaan Ruotsin reissun ajoreitti ja -aikataulu. ja ajovuorot.. :)

Ja siihen mennessä pitäs olla selvillä se mahdollinen sponsori-hommakin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

No niin, hengissä on selvitty näistä edellisten viikonloppujen karkeloista, joten eiköhän alkaisi olla aika ryhtyä suunnittelemaan jo "perinteeksi muodostuneita" Säkylän kesäpippaloita ettei vaan hyvä putki pääse katkeamaan ;)

Kirjoitettu

No niin, hengissä on selvitty näistä edellisten viikonloppujen karkeloista, joten eiköhän alkaisi olla aika ryhtyä suunnittelemaan jo "perinteeksi muodostuneita" Säkylän kesäpippaloita ettei vaan hyvä putki pääse katkeamaan ;)

ugh, peltojen mies ;D puhut paljon ja joskus asiaakin ;D mää halluun kans säkylään saunoon ja rillaan :P jarno, otas nyt yhteyksiä sinne lomaparatiisiin ja tilaat meille saunaillan...

PS. tapsa mä haluun nähä ton sun novan joku kerta!!!!

Kirjoitettu

Ai sen mattamustan neliovisen sammalkyljen ilman etulokaria puoliksi metsän siimeksessä... siinä se on istunu jo jonkin aikaa. Paa poikete joku päivä ja ota vaik emäntäski mukaa taivastelemaan.

Kirjoitettu

Ai sen mattamustan neliovisen sammalkyljen ilman etulokaria puoliksi metsän siimeksessä... siinä se on istunu jo jonkin aikaa. Paa poikete joku päivä ja ota vaik emäntäski mukaa taivastelemaan.

miitäs v..tua??!! mä oon saanu sellasen käsityksen et se ois ollu helmi kunnossa ;Dtarttee poikkeilla, jahka saan ponun kasaan ja katsastettua..
Kirjoitettu

miitäs v..tua??!! mä oon saanu sellasen käsityksen et se ois ollu helmi kunnossa ;Dtarttee poikkeilla, jahka saan ponun kasaan ja katsastettua..

Kyllä tänne voi nippa nappa ;) tulla jollain muullakin kulkuvälineellä.

Kirjoitettu

Kyllä tänne voi nippa nappa ;) tulla jollain muullakin kulkuvälineellä.

;D nii, onha sul siel pellon raiskaama nova ja maailman eniten myydyin maatalouskone volvo ;D mut en sit tie kehtaako astralla tulla :-[
Kirjoitettu

Pitäis kans päästä joskus poriin prkle mutta auto aina leveellänsä. >:(

Kirjoitettu

;D nii, onha sul siel pellon raiskaama nova ja maailman eniten myydyin maatalouskone volvo ;D mut en sit tie kehtaako astralla tulla :-[

Löytyy täältä pihastakin perhemallinen astra :-[ (onneksi emännän) ,joten oikein hyvin kehtaa tulla.

Kirjoitettu

Onks Porin lentokentällä viel kisoja tällä kesälle? Vaimo väitti nähneensä mainoksia, mutta itse olin kait sokea.

Kirjoitettu

5.8 on kisat lentokentällä.. todella huonosti niistä on mainostettu ainakin tähän mennessä, muutama olematon pikku kyltti jossain..

Kirjoitettu

Ok. Täytyy varmaan piipahtaa paikalla. Viimeks kun käytiin Porissa tuli samalla vaihdettua vaimon auto vähän tuoreempaan. Tietysti ei ollut talvirenkaita mukana. Pitää käydä heittämässä ne ja ottaa toiset tilalle. Saa hyvän syyn lähteä.

Kirjoitettu

tänne vaan.. jos porinseudulta muitakin on sinne tulos ni laitetaa vaiks joku ns. kerhorivi pystyyn 8)

Kirjoitettu

en sitte tie miten käy ens pe kanssa :-\ jos ponu menee läpi katsastuksesta ni sitten siellä mut jos ei niin sitte etitään uurestaan inspiraatiota tohon >:( ja ette tietäs kettään kellä ois sen verta tilaa ja vehkeitä että sais noista etu jousista kiekan pois???

Kirjoitettu

Mites tuo Forssan Pick-Nick 6.8. ... onko täältä päin lähtiöitä?

Kirjoitettu

riennan ja kiiruhdan heti kun toista paasen... eli kympin jalkeen :(

Kirjoitettu

Kovasti täytynee yrittää Porin suuntaan perjantaina.... ja mihis aikoihin ? :-[

Kirjoitettu

on, allekirjoittanut

Mihinkäs aikoihin ootta mänös?

Meilläkin oli vähän mielessä lähteä tosin keli varauksella :-[

Kirjoitettu

eikos fdb yleensa kasilta ala...

Oli pakko tarkastaa kun meinas mennä nuo päivätkin jo sekaisin :-[

Kirjoitettu

palataan asiaa perjantaina

Sori, mutta nyt täytyy vetää tekstini takaisin. Ei ilmeisesti onnistukaan lähtö Forssaan :'( :'( Cruisikiin yritän raahautua johonkin aikaan.

Kirjoitettu

Sori, mutta nyt täytyy vetää tekstini takaisin. Ei ilmeisesti onnistukaan lähtö Forssaan ja taitaa jäädä cruisingitkin väliin :'( :'(

niin jää multakin ruisinki, ponu tallissa ja menossa talvi levolle!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...