forssi83 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 säkylässä siinä kusilammikon rannalla ite en tarkkaa osotetta osaa kertoa mutta jos pääset vaikka porin kautta tuleen niin mukaan vaa tai sitte sovitaan vaikka säkylän ns. torilla kello aika jollo nähään ja sielt yht matkaa saunoon
Teac Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Euran tori vois olla parempi kun on matkan varrella. Paikka ,Muistaakseni Kotkaniemi nimeltään, on Kauttua-Säkylä rantatien varressa. Pariin otteeseen ollaan siellä oltu mutta on ollut niin vauhdikasta, ettei toi nimi ole oikein jäänyt mieleen
forssi83 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Euran tori vois olla parempi kun on matkan varrella. Paikka on Kauttua-Säkylä rantatien varressa. no joo, mutta aattelin että jos antti65 tulee porvoosta sinne niin eiks sillo ois hänelle parempi se säkylä me kai tullaan vihreen ponun imussa perille vai mihis aikoihin ootte snne menossa tapsa ja kimmo? pappahan on saunomassa jo 17 aikaan
Teac Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Sori, mä missasin ton Porvoo kohdan Siinä tapauksessa Säkylän tori on tosiaan parempi paikka. Kyllä me ainakin mennään kohtuu ajoissa, mutta jos arveluttaa löytää paikka niin voin pyörähtää noutamaan. Onkos Markus tulossa mihin aikaan ja tuleekos mistä suunnasta? Hänkin varmaan osaa opastaa perille.
antti65 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Sori, mä missasin ton Porvoo kohdan Siinä tapauksessa Säkylän tori on tosiaan parempi paikka. Kyllä me ainakin mennään kohtuu ajoissa, mutta jos arveluttaa löytää paikka niin voin pyörähtää noutamaan. Onkos Markus tulossa mihin aikaan ja tuleekos mistä suunnasta? Hänkin varmaan osaa opastaa perille.tiedän ton rantatien se tulee säkylä ns,keskustaa onks se sen varrella ;)
forssi83 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 öö.. no ainaki se on sen tien vieressä joka kulkee järven vieresssä kai se on se rantatie sitte mut kyl me sut sinne hommataan jos oot sillo sinne tulossa.
antti65 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 säkylässä siinä kusilammikon rannalla ite en tarkkaa osotetta osaa kertoa mutta jos pääset vaikka porin kautta tuleen niin mukaan vaa tai sitte sovitaan vaikka säkylän ns. torilla kello aika jollo nähään ja sielt yht matkaa saunoon mihinkäs aikaa te porista lähette ja mistä jos ehin sinne asti ellen tu alastaron kautta
forssi83 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 ei ihan tarkkaa tiatoa viälä mihi aikaa lähetään.. riippuu ihan millanen työpäivä sillo on.. toivottavasti siinä 4-5 aikaa porista lähetään....
Markus Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 eikös se ollu pe 8.9 klo 16 alkaen...
Samppa383 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 No olis kyl tollo aamuvuoro. Pääsee jo 2 aikaa. Vois tietty tulla poikkeemaan. Kotonakaa jaksa kököttää
Jarno Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2006 taitaa jäädä koko kinkerit väliin..
Teac Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 taitaa jäädä koko kinkerit väliin.. Mitäs mitäs
peltzi80 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 taitaa jäädä koko kinkerit väliin.. Älä puhukka tommosia!!
forssi83 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2006 mitäs pirua??? mikäs jarnon pippalointia häirittee?? niin ja ei sinne klo 16 tartte tulla voi vähän myöhemminkin näil näkymin me ollaan joskus 17 aikoihi lähös porista
Markus Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2006 taitaa ehkä jäädä meikäläiseltä väliin, joutuu ehkä töihin...
Teac Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Taitaa kuihtua kasaan koko homma; itse olen jo toista päivää kuumeen kourissa Toivon todella, että perjantaintaiksi ollaan grillaus kunnossa.
forssi83 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 älkäähä nyt pelleilkö... kaikki mukan sinne vaa
peltzi80 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Mä oon ainakin tulossa mutta tietenkin joudun töihin lauantaina, joten iltaa täytyy viettää rajoitetuin olutmäärin... :'(
forssi83 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Mä oon ainakin tulossa mutta tietenkin joudun töihin lauantaina, joten iltaa täytyy viettää rajoitetuin olutmäärin... :'( no ei se humala se #1 ole, vaan mukava seura, saunominen ja rillaus. ite en usko että juon ku muutaman oluen ja saunoon en pääse ni pari olutta ja makkaraa
Markus Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2006 Tulisin ite kyllä jos olisin paikkakunnalla, mutta kun noi työt vie meikäläisen Tammelaan...
Jarno Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Ni mihinkäs aikaan nyt sitte keräännytään säkylän torille? Meillä menee varmaan kuuteen,että keritään sinne..
Teac Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Siis lähdetään kaikki Säkylän torilta. Oisko se sitten klo 18 vai kuinkas antti65 ehtii paikalle? Eikös Ari uhkaillu päästää ensimmäisen tsupin jo klo 16:01 ja veikkaan ettei se tapahdu torilla
Markus Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 helvetin perkeleen perse ku työt haittaa aina harrastusta ...
forssi83 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 eli klo 18 säkylän torilla? sopii ainaki meil..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään