Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

siis käytiinks me saunassakin...? en mää vaa ollu......tai jos olin ni ainakin oli paita päällä... ;D

• 3 weeks later...
  • Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

onk tääl porukat missä kunnossa? oisko kaffetelun paikkaa?

Kirjoitettu

huonossa...  :-[  vois ens sunnuntaina kattella,eikös arikin ole sillon jo tullu takas maailmalta..

Kirjoitettu

vai rapulassa ollaan... mul kävis kyl ens sunnuntai jos vaan porukka on porisa ja tarpeeks selvinpäin tuleen porinportille vaiks kaffeelle?

Kirjoitettu

Kyllä sitä vois eukon kans kahveelle lähtee sunnuntaina... Jos oon selvinny lauantain pikkujouluista  ;)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

millais tää porin porukka kokoontuu ja missä olis hyvä tietää ku just muutin tonne räpsööseen ;D m/tietysti irocci mukana

Kirjoitettu

millais tää porin porukka kokoontuu ja missä olis hyvä tietää ku just muutin tonne räpsööseen ;D m/tietysti irocci mukana

tere tuloa m/ no nyt kun kysyt ni laitetaas kyymys poijjille(vanhuksille), millos kaffetteleen porinportille? ja toinen kysymys, miks RÄPSÖÖSEEN?? ;D ei silti, kolmena tai neljänä päivänä viikossa sinne vien tavaraa :)
Kirjoitettu

Laitetaas vastaus nuorisolle, että heti vaan kun kerkee  :) *clap*

Kirjoitettu

eläkeläisil on aina aikaa, ainoo rajoittava tekijä että ei jaksa valvoo ;)

Kirjoitettu

nii no miten ton valvomisen ny ottaa :-[.... ;D

nii, tosta kaffettelusta en tiedä, mut seuraavat kemut pitäs vissiin olla parin viikon päästä meillä, jos tohon emäntään on uskomista ;D

Kirjoitettu

nii no miten ton valvomisen ny ottaa :-[.... ;D

nii, tosta kaffettelusta en tiedä, mut seuraavat kemut pitäs vissiin olla parin viikon päästä meillä, jos tohon emäntään on uskomista ;D

No miltä näyttää??

Kirjoitettu

Markus, olikos emäntään uskomista kun tuo pari viikkoa alkaa olla kulunut  \m/

Kirjoitettu

Juu aivan ne pippalot, mun pitiki ilmotella, että pitää siirtää ne johonki toiselle viikonlopulle(emännällä on joku kurssi nyt lauantaina), ei olla vielä päätetty mikä vois olla sellanen sopiva viikonloppu, tosa joskus tammi-helmikuun vaihteessa vois ehkä olla hyvä??

Kirjoitettu

mites, onko reissussa mittään tapahtunut? siis onko paikat lyäty lukkoon?

Kirjoitettu

Voisin kans ton saunan lämmittää joskus et jos on päivälle ehdotuksia niin pistäkää tulemaan...

Jos porukka odotti jo saunaa täpinöissä nyt lauantaille niin kyllä se kokemäelläkin lämpee  m/

Kirjoitettu

Yläneellä on joka viikonloppu bileet, mikäli ite olen yläneellä. Että teretulemasta  ;D Sinne on kyllä kerholaiset tervetulleita. Ite en ole hetkees kauheesti ehtiny olemaan toiminnassa mukana tietyistä syistä. Nyt vois koittaa taas hiukan tsempata  m/

Kirjoitettu

Pitäsi varmaan liittyä Pori-Satakuntalaisiin ;D

Tuli käytyä tänään Harjavallan Suurteollisuuspuistossa.

Näyttäis siltä, että kerta viikkoon on matka sinne. Kesällä Ponulla m/

Kirjoitettu

Vellu, tuu moikkaa mua, ku siä Suurteollisuuspuistos vierailet. Mut löytää voimalaitokselta.....

Kaffepannu o ain lämpimänä... m/

Kirjoitettu

Vellu, tuu moikkaa mua, ku siä Suurteollisuuspuistos vierailet. Mut löytää voimalaitokselta.....

Kaffepannu o ain lämpimänä... m/

Laitas puhelinnumero yv:llä, niin soittelen ;)

Kirjoitettu

20.1.2007 passaa  ;D kokemäel??

Näyttää vähän huonolta  :-\ Parhaiten passaa parilliset viikot.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...