Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitäsi varmaan liittyä Pori-Satakuntalaisiin ;D

Tuli käytyä tänään Harjavallan Suurteollisuuspuistossa.

Näyttäis siltä, että kerta viikkoon on matka sinne. Kesällä Ponulla m/

Meilläkin täällä "valloissa" passaa piipahtaa kaffeella jos vain aikatauluun sopii. TA350 voisi neuvoa tien perille ja tulla itsekin samalla  ;) ;)

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

jaaha vai täällä sovitaan nykyään päiväkaffee seuraa ;) \m/

Kirjoitettu

20.1.2007 passaa  ;D kokemäel??

Näköjään ei ainakaan Tapsalle sovi... Muita ehdotuksia...

Kirjoitettu

pohdittiin tosa sitä "pippaloviikonloppua" ni pe 9.2 tai la 10.2, kumpi käy? saa ehdottaa kyl jotain toistaki ajankohtaa, jos noista kumpikaa ei o hyvä...

Kirjoitettu

Hmmm.... olisiko tuo Perjantai parempi kun olis vähän enemmän aikaa elpyä ennen Maanantaita  :P

Kirjoitettu

Oon melkein joka lauantai töissä joten perjantai on vähän ikävä. Mut jos päivä lyödään kiinni tarpeeksi ajoissa niin kerkeen hommaamaan lauantain vapaaksi.

Kirjoitettu

koskas tapsa soppii kaffeelle poiketa

Any time... jos vaan on joku kotosalla  ;)

Kirjoitettu

Pippalot käy kyllä 9.2 ta 10.2, jos ne pidetään Karibianmeren rannalla,  meidän palmun alla! Tervetuloo, me tarjotaan oluset....  ;D

Kirjoitettu

Ja taas löyty ykx henkseleitten paukuttelija, per...le  ;)

Millos te taas lähdittekään?

Kirjoitettu

8.2 klo 0615 lähtee Helsinki-Vantaalta luuta lentoon kohti Kanadan Halifaxia, josta sitte jatketaan Santo Domingoon..... 8)

juu ja pari viikkoo ollaan "all inclusive" setissä....voi varmaan hiuka olla nassu punane ku tullaan takas...siis se punasuus johtuu vaan ja ainoastaan auringosta... ;D

Takas tullessa poiketaan Bermudalle....katotaanpas kadotaanko sinne kuuluisaan kolmioon.... :o

Kirjoitettu

Eipä sitten käy kateeksi ei  :'( Happy landings sitten vaan jos ei ehditä näkemään ennen H-hetkeä  m/

Kirjoitettu

no ei mitää lähetään sitte porukalla sinne ottamaan parit oluset ;D!

pitäskö siirtää noita pippaloita sitte aikasemmaks eli pe 26.1 vai myöhemmäks vai pidetäänkö ne tollon pe 9.2? :-X

Kirjoitettu

No tuo 26.1. olis tietysti siinä mielessä parempi, että parin maailman matkaajankin olisi mahdollista päästä osallistumaan. Ja jos saunaan päästään niin jos tällä kertaa Kimmokin muistaisi käyneensä siellä  ;D ;D

Kirjoitettu

tarttee kahtella huomenna et onko mulla tolloin vkl vuaro ja saaraanko mukuloille vahtia..

Kirjoitettu

Tottakai saunaan pitää mennä, tarttee lämmittää toi ulkosauna...

Kirjoitettu

tarttee kahtella huomenna et onko mulla tolloin vkl vuaro ja saaraanko mukuloille vahtia..

Toivottavasti tällä kertaa onnistuu  m/

Kirjoitettu

pohdittiin tosa sitä "pippaloviikonloppua" ni pe 9.2 tai la 10.2, kumpi käy? saa ehdottaa kyl jotain toistaki ajankohtaa, jos noista kumpikaa ei o hyvä...

Näistä käy kumpikin mulle mut toi 26.1-27.1 viikonloppu on vähän ikävä ku oon inventaariossa koko viikonlopun aamusta iltaan...

Kirjoitettu

No voihan .... tuntuu olevan ihan mahdotonta löytää sellaista ajankohtaa että kaikille sopisi  :-\

Kirjoitettu

Niinpä... Mullakin on yleensä kaikki viikonloput mahdollisia. Mut just toi kerran vuodessa oleva inventaario on toi 26.1-27.1 viikonloppu...

Kirjoitettu

No pidetään ne sen jälkeen ku karibialaiset on tullu takas, kannatetaanko?

Kirjoitettu

kannatetaan,ei mekään ehdittäs tässä ennen karkeloimaan! Onkos wintermeettiin lähtijöitä?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...