pantera Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Tulipa kaytya ihailemassa uutta Lamborgini Aventadoria. On se vaan hieno peli 6.5 L V12 ja 700hp ja se saundi
KimmoT Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Onhan se upean kuuloista, kun iso V12 pyorii 9000rpm
Vesba Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Laitetaans vähän myöhässä tänne, jouluaaton tunnelmia Perttulasta
avogta-89 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Laitetaans vähän myöhässä tänne, jouluaaton tunnelmia Perttulasta millaista nyt on täällä satanut lunta ihan liikaa
Oiski Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Lenkillä bongattu kasin ex kisabussi Kellään tarkempia tietoja tän historiasta?
Oiski Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 22.12. Lappeenrannassa Koskimiehen maastossa
Crisis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Pannaan nyt tannekin pari kuvaa eilisesta WHM:n kokoontumisesta. Autoja oli mukavat 520 paikalla, jokaista ei ehtynyt edes kunnolla ihailla kun oli liikaa katottavaa. Ite otetu pari kuvaa: Kokoonnuttiin Vuohiporukan kanssa tapahtuman ulkopuolelle etta paastaa letkassa saapuu paikalle. Ei onnistunu, liikaa punasia valoja ja liikennetta http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+15.21.53.jpg/medium http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+15.22.00.jpg/medium Ite otin vaan pari kuvaa paikanpaalta: http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+16.24.56.jpg/medium http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.24.11.jpg/medium http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.06.jpg/medium Komeita F-bodeja paikalla myos: http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.13.jpg/medium http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.36.jpg/medium Repalle ilmajousitettu kupla: http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.43.jpg/medium http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+18.08.09.jpg/medium Tassa pari kuvaa mitka jarjestajat otti... paasin jopa kaks kertaa kuviin :P http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6411.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6412.jpg Pari randomia F-bodya: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6413.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6419.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6423.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6440.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6482.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6484.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6487.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6508.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6512.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6545.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6554.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6603.jpg Valihuuto repalle taas: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6617.jpg ja jatkuu firebird camarolinja: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6620.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6621.jpg Marikin paas jarjestajien ottamiin kuviin ;D PS. tykkaatteko mun kung-fu panda maskotista http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6626.jpg Sekalaisilla kuvilla jatketaan: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6639.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6645.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6648.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6649.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6651.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6652.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6653.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6687.jpg Tahdon.... http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6692.jpg Ja jatkuu taas asialinjalla http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6703.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6704.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6708.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6709.jpg http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6719.jpg Mageita kyl naa uudet musset: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6728.jpg Ja jatkuu taas: http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6739.jpg Iso Kasa kuvia loytyy taala. En valttamatta linkannu kaikkia mielenkiintosia, mutta koitin vaha kattoa Camaro/Firebird aiheisia. http://www.westhoustonmuscle.com/forums/showthread.php?1637-Blast-To-The-Past-After-Hours-Part-Deux-(520-Rides
Crisis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Taa laite vaatii kanssa kunniamaininnan http://i1174.photobucket.com/albums/r618/SHWAFRY/WHM%20After%20Hours%20II%20Jan%2014%202012%20No%204/DSC_0387.jpg
TexFinn Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Tahdon.... Pitais varmaan itsekin taas vaihteeksi alkaa yrittaa vaantaytya kaikenmoisiin miitteihin. On ollut muutama vuosi valia, joten voi olla etta kalusto olisi vahan muuttunut. Lopetin kaymisen kun tuntui etta samat pirssit vaan kiersi miittista/nayttelysta toiseen.
Crisis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Pitais varmaan itsekin taas vaihteeksi alkaa yrittaa vaantaytya kaikenmoisiin miitteihin. On ollut muutama vuosi valia, joten voi olla etta kalusto olisi vahan muuttunut. Lopetin kaymisen kun tuntui etta samat pirssit vaan kiersi miittista/nayttelysta toiseen. Ma tykkaan tosta WHM:n - blast to the past, after hours -tapahtumasta. Muina vuodenaikoina se alkaa 8 aikaa ja loppuu puolenyon aikaa. Nyt talvella se oli vaha aikasemmin. Niil on tarkotus jarjestaa vaan 3 tai 4 vuodessa niin vaihtuvuus on aika suurta, ku kerta meetti on sen verran harvoin niin sinne tulee hyvin jengia. Nyt oli vaan 520, kesalla kavi noin 700. Hauskinta on etta tuolla on euroille ja japanin autoille omat osastot (en laittanu niista kuvia, paitsi siita e55 mesesta, ku ei varmana taala hirveesti ole arvostusta). Mopoille on toki oma parkki ja sitten exotic parkki viper, fefe yms porukalle. Ei toi oo yhta iso ku C&C Houston, mutta eri porukkaa. C&C on aikasin aamulla niin aika moni (itse mukaanlukien) skippaa sen aika usein.
TexFinn Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Ma en itse asiassa enaa ole edes oikein perilla mita kaikkia miitteja taalla on, mutta josko nyt kevaalla. C&C tietenkin on aina kerran kuussa, mutta ei ole tullut kaytya siellakaan.
balez Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 ei nyt oikein ehtiny rapsasta kuvaa mutta oli todella maukas maloo keskustassa yks ilta... pakosti tehty jotain sellanen ranttatantta meteli
rokzetä Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 vanhasta talosta löytyy aina kaikenlaista.vanhanajan suolasirotinhan se ei ole.
avogta-89 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 vanhasta talosta löytyy aina kaikenlaista.vanhanajan suolasirotinhan se ei ole. joku kuppaussarvi
Nupa Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Mulla on tuollases sarves hauleja ja toises ruutia.
KimmoT Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kavin 3 yon reissun Kampotsan Phnom Phenissa. Tuli sit kaytya myoskin kuoleman kentilla. Oli kylla jarkyttava paikka.
KimmoT Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Tuol Slengin kidutusvankila veti kans hiljaseks.
Aku Ankka Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kavin 3 yon reissun Kampotsan Phnom Phenissa. Tuli sit kaytya myoskin kuoleman kentilla. Oli kylla jarkyttava paikka. onko noi kallot aitoja?
KimmoT Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kylla ne valitettavasti on aitoja. Siella tapettiin miljoonia ihmisia vuosina 75-79, kun punakhmer kommunistit oli vallassa. Pelkastaan tuolla Phnom Phenin kuolemankentilla oli melkein 200 joukkohautaa ja 20 000 ihmista.
timppa66 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 pikku muksut tapettiin luotien säästämiseksi silleen et otettiin nilkoista kiinni ja hakattiin päätä puuta vasten niin kauan et henki lähti
KimmoT Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 pikku muksut tapettiin luotien säästämiseksi silleen et otettiin nilkoista kiinni ja hakattiin päätä puuta vasten niin kauan et henki lähti Joo tuossa on se puu :'( Siella monella turistilla oli kyynel-silmassa. Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia. Onko Timppa66 kaynyt tuolla kun tiesit noin tarkasti?
Fenix Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Tosta ollut dokumentti telkussa. Krapula auswitsissa hellepäivänä oli kans aika party pooper Ei voi ymmärtää. Saksalais turisteilla oli kyllä hauskaa.
timppa66 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Joo tuossa on se puu :'( Siella monella turistilla oli kyynel-silmassa. Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia. Onko Timppa66 kaynyt tuolla kun tiesit noin tarkasti? no en vielä, mieli tekis kyl. Riku&Tunna kertoi tuosta paikasta eräässä ohjelmassa
HFB Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia. tuota on ihmetelty varmaa iät ajat, eikä se lopu koskaan tuo "aatteiden puolustaminen"...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään