Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tulipa kaytya ihailemassa uutta Lamborgini Aventadoria. On se vaan hieno peli m/

6.5 L V12 ja 700hp

ja se saundi \m/

 

Kirjoitettu

Laitetaans vähän myöhässä tänne, jouluaaton tunnelmia Perttulasta  m/

24.12.11.jpg}

Kirjoitettu

Laitetaans vähän myöhässä tänne, jouluaaton tunnelmia Perttulasta  m/

 

millaista nyt on  :W

 

täällä satanut lunta ihan liikaa  :-X

prkle_lunta.jpg}

Kirjoitettu

Lenkillä bongattu kasin ex kisabussi  :) Kellään tarkempia tietoja tän historiasta?

kisakasi.jpg}

Kirjoitettu

Pannaan nyt tannekin pari kuvaa eilisesta WHM:n kokoontumisesta. Autoja oli mukavat 520 paikalla, jokaista ei ehtynyt edes kunnolla ihailla kun oli liikaa katottavaa.

 

Ite otetu pari kuvaa:

 

Kokoonnuttiin Vuohiporukan kanssa tapahtuman ulkopuolelle etta paastaa letkassa saapuu paikalle. Ei onnistunu, liikaa punasia valoja ja liikennetta

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+15.21.53.jpg/medium

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+15.22.00.jpg/medium

 

Ite otin vaan pari kuvaa paikanpaalta:

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+16.24.56.jpg/medium

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.24.11.jpg/medium

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.06.jpg/medium

 

Komeita F-bodeja paikalla myos:

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.13.jpg/medium

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.36.jpg/medium

 

Repalle ilmajousitettu kupla:

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+17.26.43.jpg/medium

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/WHM+pics/2012-01-14+18.08.09.jpg/medium

 

 

 

Tassa pari kuvaa mitka jarjestajat otti... paasin jopa kaks kertaa kuviin  :P :P

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6411.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6412.jpg

 

 

Pari randomia F-bodya:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6413.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6419.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6423.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6440.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6482.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6484.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6487.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6508.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/100_6512.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6545.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6554.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6603.jpg

 

Valihuuto repalle taas:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6617.jpg

 

ja jatkuu firebird camarolinja:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6620.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6621.jpg

 

Marikin paas jarjestajien ottamiin kuviin  ;D ;D PS. tykkaatteko mun kung-fu panda maskotista :D

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6626.jpg

 

Sekalaisilla kuvilla jatketaan:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6639.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6645.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6648.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6649.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6651.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6652.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6653.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6687.jpg

 

Tahdon....

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6692.jpg

 

Ja jatkuu taas asialinjalla  :P

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6703.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6704.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6708.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6709.jpg

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6719.jpg

 

Mageita kyl naa uudet musset:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6728.jpg

 

Ja jatkuu taas:

http://i477.photobucket.com/albums/rr134/tajproductions/BP%20After%20Hours%201-2012/bp%20part%202/100_6739.jpg

 

 

Iso Kasa kuvia loytyy taala. En valttamatta linkannu kaikkia mielenkiintosia, mutta koitin vaha kattoa Camaro/Firebird aiheisia.

http://www.westhoustonmuscle.com/forums/showthread.php?1637-Blast-To-The-Past-After-Hours-Part-Deux-(520-Rides

 

Kirjoitettu

Taa laite vaatii kanssa kunniamaininnan  ;D

http://i1174.photobucket.com/albums/r618/SHWAFRY/WHM%20After%20Hours%20II%20Jan%2014%202012%20No%204/DSC_0387.jpg

Kirjoitettu

Tahdon....

 

m/

 

Pitais varmaan itsekin taas vaihteeksi alkaa yrittaa vaantaytya kaikenmoisiin miitteihin. On ollut muutama vuosi valia, joten voi olla etta kalusto olisi vahan muuttunut. Lopetin kaymisen kun tuntui etta samat pirssit vaan kiersi miittista/nayttelysta toiseen.  ::)

Kirjoitettu

m/

 

Pitais varmaan itsekin taas vaihteeksi alkaa yrittaa vaantaytya kaikenmoisiin miitteihin. On ollut muutama vuosi valia, joten voi olla etta kalusto olisi vahan muuttunut. Lopetin kaymisen kun tuntui etta samat pirssit vaan kiersi miittista/nayttelysta toiseen.  ::)

 

Ma tykkaan tosta WHM:n - blast to the past, after hours -tapahtumasta.

Muina vuodenaikoina se alkaa 8 aikaa ja loppuu puolenyon aikaa. Nyt talvella se oli vaha aikasemmin. Niil on tarkotus jarjestaa vaan 3 tai 4 vuodessa niin vaihtuvuus on aika suurta, ku kerta meetti on sen verran harvoin niin sinne tulee hyvin jengia. Nyt oli vaan 520, kesalla kavi noin 700. Hauskinta on etta tuolla on euroille ja japanin autoille omat osastot (en laittanu niista kuvia, paitsi siita e55 mesesta, ku ei varmana taala hirveesti ole arvostusta). Mopoille on toki oma parkki ja sitten exotic parkki viper, fefe yms porukalle.

 

Ei toi oo yhta iso ku C&C Houston, mutta eri porukkaa. C&C on aikasin aamulla niin aika moni (itse mukaanlukien) skippaa sen aika usein.

Kirjoitettu

Ma en itse asiassa enaa ole edes oikein perilla mita kaikkia miitteja taalla on, mutta josko nyt kevaalla.  :-X C&C tietenkin on aina kerran kuussa, mutta ei ole tullut kaytya siellakaan.  :-\

Kirjoitettu

ei nyt oikein ehtiny rapsasta kuvaa mutta oli todella maukas maloo keskustassa yks ilta... pakosti tehty jotain sellanen ranttatantta meteli \m/

IMG_0997maloo.JPG}

Kirjoitettu

vanhasta talosta löytyy aina kaikenlaista.vanhanajan suolasirotinhan se ei ole. :D

IM000761.JPG}

Kirjoitettu

vanhasta talosta löytyy aina kaikenlaista.vanhanajan suolasirotinhan se ei ole. :D

 

joku kuppaussarvi  ???

Kirjoitettu

Kavin 3 yon reissun Kampotsan Phnom Phenissa. Tuli sit kaytya myoskin kuoleman kentilla. Oli kylla jarkyttava paikka.

kuoleman_kentat.jpg}

Kirjoitettu

Kavin 3 yon reissun Kampotsan Phnom Phenissa. Tuli sit kaytya myoskin kuoleman kentilla. Oli kylla jarkyttava paikka.

 

onko noi kallot aitoja?

Kirjoitettu

Kylla ne valitettavasti on aitoja. Siella tapettiin miljoonia ihmisia vuosina 75-79, kun punakhmer kommunistit oli vallassa. Pelkastaan tuolla Phnom Phenin kuolemankentilla oli melkein 200 joukkohautaa ja 20 000 ihmista.

 

IMG_2691.jpg}

Kirjoitettu

pikku muksut tapettiin luotien säästämiseksi silleen et otettiin nilkoista kiinni ja hakattiin päätä puuta vasten niin kauan et henki lähti >:(

Kirjoitettu

pikku muksut tapettiin luotien säästämiseksi silleen et otettiin nilkoista kiinni ja hakattiin päätä puuta vasten niin kauan et henki lähti >:(

 

Joo tuossa on se puu :'( Siella monella turistilla oli kyynel-silmassa. Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia.

Onko Timppa66 kaynyt tuolla kun tiesit noin tarkasti?

 

IMG_2707.jpg}

Kirjoitettu

Tosta ollut dokumentti telkussa.

Krapula auswitsissa hellepäivänä oli kans aika party pooper m-

Ei voi ymmärtää.

Saksalais turisteilla oli kyllä hauskaa.

Kirjoitettu

Joo tuossa on se puu :'( Siella monella turistilla oli kyynel-silmassa. Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia.

Onko Timppa66 kaynyt tuolla kun tiesit noin tarkasti?

 

 

no en vielä, mieli tekis kyl. Riku&Tunna kertoi tuosta paikasta eräässä ohjelmassa  m/

Kirjoitettu

Ihan kasittamatonta mihin ihminen pystyy aatteen takia.

 

tuota on ihmetelty varmaa iät ajat, eikä se lopu koskaan tuo "aatteiden puolustaminen"...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...