Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Nama uudet vetet tolla retro kitilla oli kylla hienoja m/ todella laadukkaasti tehty ja tietysti tehdastakuu 8)

uus_retro_vette.jpg}

Kirjoitettu

Tama kit ei sitten oikein iskenyt meikalaiseen, jotenkin surullisen nakoinen ::)

vette_kit.jpg}

Kirjoitettu

Taman nakoista oli sen keltaisen retro veten konehuoneessa, hopea oli Z06 8)

e-force.jpg}

Kirjoitettu

No oli siella toinenkin camaro :W

Jotenkin Camaro näyttää paremman näköiseltä kuin nuo muovipulkat  m/

Kirjoitettu

Tama matta musta lambo oli kylla vaikuttavan nakoinen \m/

 

makuasia  ;) muistuttaa jotain avaruusalusta,suihkumoottorin imuaukkoineen  ;D

Kirjoitettu

makuasia  ;) muistuttaa jotain avaruusalusta,suihkumoottorin imuaukkoineen  ;D

Kuvat hiukan vaaristaa ::) luonnossa matala ja levee m/ nyky camarot/hopat/challengerit on korkeita ja suhteessa kapeita m-

Kirjoitettu

Kuvat hiukan vaaristaa ::) luonnossa matala ja levee m/ nyky camarot/hopat/challengerit on korkeita ja suhteessa kapeita m-

 

Jos olisin rahamies, niin olis ihan pakko olla yks Lambo tallissa. On ne vaan brutaaleja. Fefet on ihan tissiposkien vehkeitä niihin verrattuna...  \m/

Kirjoitettu

Jos olisin rahamies, niin olis ihan pakko olla yks Lambo tallissa. On ne vaan brutaaleja. Fefet on ihan tissiposkien vehkeitä niihin verrattuna...  \m/

Ei nyt ihan kaikki, taa fefe kilpuri oli aikas brutaali m/

Fefe_kilpuri.jpg}

Kirjoitettu

Ei nyt ihan kaikki, taa fefe kilpuri oli aikas brutaali m/

 

No on Fefelläkin omat timanttinsa, F40.  m/

Muuten kyllä en hirveesti tykkää... paitsi tietysti kilpurit on aina oma lukunsa.

Kirjoitettu

No on Fefelläkin omat timanttinsa, F40.  m/

Muuten kyllä en hirveesti tykkää... paitsi tietysti kilpurit on aina oma lukunsa.

F50 on kyl kans aikas pervo laite :W

Kirjoitettu

Tama matta musta lambo oli kylla vaikuttavan nakoinen \m/

 

Tuo uljas neekeri omisti sen ?

 

Kirjoitettu

Liian hienoja autoja nuo edelliset, palataanpas takaisin maanpinnalle.

 

Oheisen luultavasti ooppelin perässä tuli seistyä jonossa ja vaikka omistajalla ei lumiharjan käyttötaito olekaan hallussa, on pääasia tuo vasemmalla puolella autoa oleva upea kaksiosainen pakoputkenpää.   Siis: Hiano.  ;D   ...eikä ainakaan liian suuret röörit.

antituningpakoputki.jpg}

Kirjoitettu

No eihän siitä huonosta kuvasta hyvää saa, vaikka kuinka suurentais  ;D

antituning_2_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Kavaisin kotimatkalla Lowe'silla ja oli joku isanta tullut paikalle ihan asiallisella pelilla: 1941 Plymouth PT-125.  8)

 

http://img195.imageshack.us/img195/2379/01232012191.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/6442/01232012190.jpg

Kirjoitettu

isanta tullut paikalle ihan asiallisella pelilla: 1941 Plymouth PT-125.  8)

 

  m/  8)

noi pre war pikkarit on alkanu kiinnostaan meikääkin  :W

 

Kirjoitettu

  m/  8)

noi pre war pikkarit on alkanu kiinnostaan meikääkin   :W

 

 

Ostaosta!  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...