GTATL Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Nama uudet vetet tolla retro kitilla oli kylla hienoja todella laadukkaasti tehty ja tietysti tehdastakuu
GTATL Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Tama kit ei sitten oikein iskenyt meikalaiseen, jotenkin surullisen nakoinen
GTATL Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 No oli siella toinenkin camaro
GTATL Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Tama matta musta lambo oli kylla vaikuttavan nakoinen
GTATL Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2012 Taman nakoista oli sen keltaisen retro veten konehuoneessa, hopea oli Z06
Mika Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 No oli siella toinenkin camaro Jotenkin Camaro näyttää paremman näköiseltä kuin nuo muovipulkat
Chevy Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Tama matta musta lambo oli kylla vaikuttavan nakoinen makuasia muistuttaa jotain avaruusalusta,suihkumoottorin imuaukkoineen
GTATL Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 makuasia muistuttaa jotain avaruusalusta,suihkumoottorin imuaukkoineen Kuvat hiukan vaaristaa luonnossa matala ja levee nyky camarot/hopat/challengerit on korkeita ja suhteessa kapeita
Z-mo Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kuvat hiukan vaaristaa luonnossa matala ja levee nyky camarot/hopat/challengerit on korkeita ja suhteessa kapeita Jos olisin rahamies, niin olis ihan pakko olla yks Lambo tallissa. On ne vaan brutaaleja. Fefet on ihan tissiposkien vehkeitä niihin verrattuna...
GTATL Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Jos olisin rahamies, niin olis ihan pakko olla yks Lambo tallissa. On ne vaan brutaaleja. Fefet on ihan tissiposkien vehkeitä niihin verrattuna... Ei nyt ihan kaikki, taa fefe kilpuri oli aikas brutaali
Z-mo Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Ei nyt ihan kaikki, taa fefe kilpuri oli aikas brutaali No on Fefelläkin omat timanttinsa, F40. Muuten kyllä en hirveesti tykkää... paitsi tietysti kilpurit on aina oma lukunsa.
GTATL Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 No on Fefelläkin omat timanttinsa, F40. Muuten kyllä en hirveesti tykkää... paitsi tietysti kilpurit on aina oma lukunsa. F50 on kyl kans aikas pervo laite
Senior Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Tama matta musta lambo oli kylla vaikuttavan nakoinen Tuo uljas neekeri omisti sen ?
repa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Liian hienoja autoja nuo edelliset, palataanpas takaisin maanpinnalle. Oheisen luultavasti ooppelin perässä tuli seistyä jonossa ja vaikka omistajalla ei lumiharjan käyttötaito olekaan hallussa, on pääasia tuo vasemmalla puolella autoa oleva upea kaksiosainen pakoputkenpää. Siis: Hiano. ...eikä ainakaan liian suuret röörit.
repa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2012 No eihän siitä huonosta kuvasta hyvää saa, vaikka kuinka suurentais
TexFinn Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 Kavaisin kotimatkalla Lowe'silla ja oli joku isanta tullut paikalle ihan asiallisella pelilla: 1941 Plymouth PT-125. http://img195.imageshack.us/img195/2379/01232012191.jpg http://img828.imageshack.us/img828/6442/01232012190.jpg
pantera Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 isanta tullut paikalle ihan asiallisella pelilla: 1941 Plymouth PT-125. noi pre war pikkarit on alkanu kiinnostaan meikääkin
TexFinn Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2012 noi pre war pikkarit on alkanu kiinnostaan meikääkin Ostaosta!
TPI-5.0 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Se on malliuskollisuutta lopun elämää...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään