airbrush 1 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2012 minäkö joulukuusivarkaissa? mistä se naapuri semmosta oli saanu päähänsä? liikutaan ääneti ja jälkiä jättämättä
-vellu Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2012 Niin kylmä että noittenkin täytyy jo tulla sisälle lämmittelemään Samat Iltalehden uutiset lokakuussa
rstuning Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2012 Stimbe seikkaillu köyhien kortteleissa
TPI-5.0 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Samat Iltalehden uutiset lokakuussa Jos sil kunkulla oli kaksi suomen serkkua Löysin puhelimestani tuon kuvan ja sopi niin hyvin ajankohtaan ku oli niin pirun kylmä.Joku jätskikampanja tuo vissiin oli paikallisessa ass-marketissa... Kaveri oli muutens käynyt tuolla Burj Khalifassa ja oli huikeat näköalat kun kuvia näytti.Eihän se ole ku rapiat 800m.Alapuolella siinä näkyi olevan Dubai Mall,älyttömän kokoinen sekin.
TexFinn Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Ei ollut valkoisen ihmisen touhua tuo stadikalla oleminen tanaan. Puolet matsista katsottiin ja sitten lahdettiin syomaan ja tsuppaamaan. http://img716.imageshack.us/img716/7205/02092012199.jpg
Rale Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 poitsu pääsi ekaa kertaa limon kyytiin tänää tallilla tykkäsi kovasti ajettavasta talosta
repa Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Etuvetonen ja ajettu käsijarru päällä => Venähtänny koko pirssi ...ei kai pikkukundi tota Karhua kitannut kuitenkaan
Rale Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Etuvetonen ja ajettu käsijarru päällä => Venähtänny koko pirssi ...ei kai pikkukundi tota Karhua kitannut kuitenkaan ei kitannu, se on iskän mehua autohan on vain foorti vaikka kuinka venyttäis
F350 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 se on iskän mehua nallelimppaa
RS-68 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista. Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle. http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+017.jpg/_smaller.jpg http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+005.jpg/_smaller.jpg http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+002.jpg/_smaller.jpg http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+003.jpg/_smaller.jpg
HFB Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista. Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle. erittäin epäreilua! mut auto...
Mika Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista. Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle. Eli tuli pohjois-pohjanmaalle
RS-68 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Eli tuli pohjois-pohjanmaalle Ei ny sentäs eteläiselle keskipohjanmaalle
Mika Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Ei ny sentäs eteläiselle keskipohjanmaalle No jaa
rokzetä Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 pösö poiki osia tie 25:n kiertoliikenneympyrään ja vaihekeppi ihan hervottomaksi. ...hillitön säkä,kaikki suht tarpeellinen löyty tieltä,sain vaihteen ronkittuaa silmään ja kakkosella kotiin.uus holkki,pari prikkaa ja osa löysi paikkansa.näpit jääs ja potuttaa,mut oluet päästiin hakemaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään