Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

minäkö joulukuusivarkaissa?  mistä se naapuri semmosta oli saanu päähänsä?

liikutaan ääneti ja jälkiä jättämättä ;D

joulu_002.jpg}

Kirjoitettu

Niin kylmä että noittenkin täytyy jo tulla sisälle lämmittelemään  ;D

Samat Iltalehden uutiset lokakuussa ::)

Kirjoitettu

Samat Iltalehden uutiset lokakuussa ::)

 

Jos sil kunkulla oli kaksi suomen serkkua  ;D Löysin puhelimestani tuon kuvan ja sopi niin hyvin ajankohtaan ku oli niin pirun kylmä.Joku jätskikampanja tuo vissiin oli paikallisessa ass-marketissa...

 

Kaveri oli muutens käynyt tuolla Burj Khalifassa ja oli huikeat näköalat kun kuvia näytti.Eihän se ole ku rapiat 800m.Alapuolella siinä näkyi olevan Dubai Mall,älyttömän kokoinen sekin.

Kirjoitettu

Ei ollut valkoisen ihmisen touhua tuo stadikalla oleminen tanaan.  :o

 

Puolet matsista katsottiin ja sitten lahdettiin syomaan ja tsuppaamaan.  :W

 

http://img716.imageshack.us/img716/7205/02092012199.jpg

Kirjoitettu

poitsu pääsi ekaa kertaa limon kyytiin tänää tallilla :D tykkäsi kovasti ajettavasta talosta ::)

lincolnlimoedesta.jpg}

Kirjoitettu

Etuvetonen ja ajettu käsijarru päällä =>  Venähtänny koko pirssi  :o          ...ei kai pikkukundi tota Karhua kitannut kuitenkaan  ::)

Kirjoitettu

Etuvetonen ja ajettu käsijarru päällä =>   Venähtänny koko pirssi  :o           ...ei kai pikkukundi tota Karhua kitannut kuitenkaan  ::)

ei kitannu, se on iskän mehua m/ autohan on vain foorti vaikka kuinka venyttäis m/

Kirjoitettu

Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista.

Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle.  \m/

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+017.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+005.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+002.jpg/_smaller.jpg

 

http://miksu.1g.fi/kuvat/Cars%2CBikes.../10.2.2012+003.jpg/_smaller.jpg

Kirjoitettu

Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista.

Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle.  \m/

 

erittäin epäreilua!  :-X

 

mut auto...  :-*

Kirjoitettu

Lapualle tuli eilenillalla -69 Firebird Michiganista.

Tosin se myytiin heti uudelle omistajalle eli jatko pykälää pohjoisemmaksi,silti jääden pohjanmaalle.  \m/

Eli tuli pohjois-pohjanmaalle  ::)

Kirjoitettu

Eli tuli pohjois-pohjanmaalle  ::)

 

Ei ny sentäs  ;D

 

eteläiselle keskipohjanmaalle  :-X

Kirjoitettu

Ei ny sentäs  ;D

 

eteläiselle keskipohjanmaalle   :-X

No jaa  :-X

Kirjoitettu

pösö poiki osia tie 25:n kiertoliikenneympyrään ja vaihekeppi ihan hervottomaksi. ???...hillitön säkä,kaikki suht tarpeellinen löyty tieltä,sain vaihteen ronkittuaa silmään ja kakkosella kotiin.uus holkki,pari prikkaa ja osa löysi paikkansa.näpit jääs ja potuttaa,mut oluet päästiin hakemaan. m/

 

IM000793.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...