Hurja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 En usko kyl niis swapeis on myös tarkoitus nähdä tuttujaki ja puhua paskaa kavereiden kanssa näkee usein sellasiaki tyyppejä joit ei oo nähnyt vuosiin niinku viime vuonna kävi m/ ei fukkin men!
avogta-89 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 kesä tulee väännetty kesärenkaat alle cadiin....on aikas aneemiset noi 16 verrattuna 22 tuumasiin
-vellu Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Pitäsiköhän ostaa sopiva auto näihin vanteisiin
TexFinn Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Pitäsiköhän ostaa sopiva auto näihin vanteisiin Pitais!
pantera Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Pitäsiköhän ostaa sopiva auto näihin vanteisiin ei kun trim ringit
-vellu Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 ei kun trim ringit Tuli nekin mukaan, mutta jäi pois kuvasta kun pesin vanteet.
Zuski Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 kesä tulee väännetty kesärenkaat alle cadiin....on aikas aneemiset noi 16 verrattuna 22 tuumasiin Kauhee neekerivannemuoti Suomessakin. Siks mulla onkin Silveradossa mattamustat ja vaan 18".
TexFinn Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 mattamustat Niin kuin melkein joka toisessa truckissa muutenkin. Muista pirsseista puhumattakaan.
Zuski Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Niin kuin melkein joka toisessa truckissa muutenkin. Muista pirsseista puhumattakaan. No, muhun ei vaan toi neekeriblingbling uppoa, eikä ollu pinkkejä tarjolla (saati että Jussi olis antanu lupaa semmosia ostaa), niin otin nuo mustat (kai ne on satiinimustat jos tarkkoja ollaan). Eikä kyllä se suuri kokokaan kiinnosta, haluan ajaa kanttarin yli jos on tarvis. En oo muuten varmaan ikinä pessy noita vanteita vielä, eikä ne näytä likaisilta. Perjantaina varmaan joutuu vähän pesasemaan, kun tulee yks uus takuuseen. Itse truckin olen pessyt kahdesti omistuksen aikana.
avogta-89 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kauhee neekerivannemuoti Suomessakin. Siks mulla onkin Silveradossa mattamustat ja vaan 18". noi jou jou vanteet tuli auton mukana
TexFinn Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 No, muhun ei vaan toi neekeriblingbling uppoa Eika muhun. Kuten ei myos mustatkaan vanteet.
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 PÖydän korkeus 67cm? 75 cm
-vellu Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 75 cm Kun pito alkaa olla kunnossa, niin seuraavaksi tarvitaan sitten vetteen voimaa
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kun pito alkaa olla kunnossa, niin seuraavaksi tarvitaan sitten vetteen voimaa Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys
carita Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys Jossei kulje, kromaa se
-vellu Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys Autohan on tuon ikävuoden vetteksi ihan näyttävä
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Autohan on tuon ikävuoden vetteksi ihan näyttävä Joo, onhan se
Chevy Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 se kärry tuossa samassa paikassa hangessa
Lady Firebird Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 kärry tuossa samassa paikassa hangessa Kärry on sama, mut se on siellä uuden talon pihalla hangessa. Tää kuva on täältä nykysen talon pihalta.
jontte Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Jeepin ja trailerin 3500 km ulkoilutus reissulta palattu ehjänä.
avogta-89 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Jeepin ja trailerin 3500 km ulkoilutus reissulta palattu ehjänä. ookko tuonut possun itelles
pantera Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 ookko tuonut possun itelles Näyttää TVR'rältä... UK tuliaisia
repa Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Näyttää TVR'rältä... UK tuliaisia Sea France ja autossa F -tunnus rekkarissa, jos nyt vanha mies mitään näkee...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään