Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

En usko kyl niis swapeis on myös tarkoitus nähdä tuttujaki ja puhua paskaa kavereiden kanssa ;) näkee usein sellasiaki tyyppejä joit ei oo nähnyt vuosiin niinku viime vuonna kävi m/ m/

ei fukkin men!

Kirjoitettu

kesä tulee  :W

 

väännetty kesärenkaat alle cadiin....on aikas aneemiset noi 16 verrattuna 22 tuumasiin  ::)

RENKAIDEN_VAIHTO.jpg}

Kirjoitettu

Pitäsiköhän ostaa sopiva auto näihin vanteisiin :)

 

Pitais!  \m/

Kirjoitettu

Pitäsiköhän ostaa sopiva auto näihin vanteisiin :)

ei kun trim ringit  ;)

Kirjoitettu

ei kun trim ringit  ;)

 

Tuli nekin mukaan, mutta jäi pois kuvasta kun pesin vanteet.

Kirjoitettu

kesä tulee  :W

 

väännetty kesärenkaat alle cadiin....on aikas aneemiset noi 16 verrattuna 22 tuumasiin  ::)

Kauhee neekerivannemuoti Suomessakin.  ;D

 

Siks mulla onkin Silveradossa mattamustat ja vaan 18".

Kirjoitettu

mattamustat

 

Niin kuin melkein joka toisessa truckissa muutenkin.  m- Muista pirsseista puhumattakaan.  ::)

Kirjoitettu

Niin kuin melkein joka toisessa truckissa muutenkin.  m- Muista pirsseista puhumattakaan.  ::)

No, muhun ei vaan toi neekeriblingbling uppoa, eikä ollu pinkkejä tarjolla (saati että Jussi olis antanu lupaa semmosia ostaa), niin otin nuo mustat (kai ne on satiinimustat jos tarkkoja ollaan). Eikä kyllä se suuri kokokaan kiinnosta, haluan ajaa kanttarin yli jos on tarvis.

 

En oo muuten varmaan ikinä pessy noita vanteita vielä, eikä ne näytä likaisilta. Perjantaina varmaan joutuu vähän pesasemaan, kun tulee yks uus takuuseen.  ;D Itse truckin olen pessyt kahdesti omistuksen aikana.

Kirjoitettu

Kauhee neekerivannemuoti Suomessakin.  ;D

 

Siks mulla onkin Silveradossa mattamustat ja vaan 18".

 

noi jou jou vanteet tuli auton mukana  ;D

Kirjoitettu

No, muhun ei vaan toi neekeriblingbling uppoa

 

Eika muhun. Kuten ei myos mustatkaan vanteet.

Kirjoitettu

75 cm  ;D

 

Kun pito alkaa olla kunnossa, niin seuraavaksi tarvitaan sitten vetteen voimaa ;)

Kirjoitettu

Kun pito alkaa olla kunnossa, niin seuraavaksi tarvitaan sitten vetteen voimaa ;)

Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys  8)

Kirjoitettu

Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys  8)

Jossei kulje, kromaa se :D

Kirjoitettu

Oikeessa oot, mut tällä kertaa haussa on pelkkä näyttävyys  8)

 

Autohan on tuon ikävuoden vetteksi ihan näyttävä :)

Kirjoitettu

Autohan on tuon ikävuoden vetteksi ihan näyttävä :)

Joo, onhan se 8)

vette12.jpg}

Kirjoitettu

kärry tuossa samassa paikassa hangessa  ???

Kärry on sama, mut se on siellä uuden talon pihalla hangessa. Tää kuva on täältä nykysen talon pihalta.

Kirjoitettu

Jeepin ja trailerin 3500 km ulkoilutus reissulta palattu ehjänä.

06.03-2012_calais.jpg}

Kirjoitettu

Jeepin ja trailerin 3500 km ulkoilutus reissulta palattu ehjänä.

 

 

ookko tuonut possun itelles  ::)

Kirjoitettu

 

ookko tuonut possun itelles  ::)

Näyttää TVR'rältä... UK tuliaisia ???

Kirjoitettu

Näyttää TVR'rältä... UK tuliaisia ???

Sea France ja autossa F -tunnus rekkarissa, jos nyt vanha mies mitään näkee...  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...