Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kesäauto, kesäauto, myynnissä (tai ympärivuotinen?), ympärivuotinen, ympärivuotinen ...  projektit talleissa  :o

DSCN2370_Small.JPG.041c308e697191b673624e095c75f4b6.JPG

Kirjoitettu

Kesäauto, kesäauto, myynnissä (tai ympärivuotinen?), ympärivuotinen, ympärivuotinen ...  projektit talleissa  :o

siinäpä arsenaalia, m/ m/

Kirjoitettu

Kesäauto, kesäauto, myynnissä (tai ympärivuotinen?), ympärivuotinen, ympärivuotinen ...  projektit talleissa  :o

Onko tuo transuki teidän?
Kirjoitettu

Onko tuo transuki teidän?

kyllä, molemmat  8)  musta kaipaa Ram Air peltiä ja ilmanottoa ...

Kirjoitettu

kyllä, molemmat  8)  musta kaipaa Ram Air peltiä ja ilmanottoa ...

m/ m/

Kirjoitettu

kallista kopterilla opettelua

ei kumminkaa käyny ihmisille mitään

kopteri.jpg.685d07ec20e31a92d72b97b1a00739f7.jpg

Kirjoitettu

kallista kopterilla opettelua

ei kumminkaa käyny ihmisille mitään

:-\ auts

Kirjoitettu

:-\ auts

juu ei mitään oli noususa alle metrin vasta ilmassa ku pyörähti kylelleen

lapset rupes itkee ja iteki säikähin ku oltii katsomassa kone lennetty kuulemma alle 700 tuntia

Kirjoitettu

juu ei mitään oli noususa alle metrin vasta ilmassa ku pyörähti kylelleen

lapset rupes itkee ja iteki säikähin ku oltii katsomassa kone lennetty kuulemma alle 700 tuntia

No, pääasia ettei ihmisille tosiaan käynyt mitään. Noita kikottimia saa aina uusia :)

Kirjoitettu

fillari, vanha toki, ;D ;D

 

jep  m/

pakun kromiteipeistä heijastui....

Kirjoitettu

Denton Countylla oli eilen 166-vuotisjuhlat. County Courthousen edustalla Town Squarella tarjoiltiin kansalaisille kakkukahvit ja olisi paassyt kokeilemaan vaikkapa Wells Fargon Stagecoachin kyytia.  8)

 

http://img853.imageshack.us/img853/7761/20120414083.jpg

40" matalaprofiilirenkaat
Kirjoitettu

mitkäs noi on, m/ m/

Jos noita renkai tarkotat niin kolmekolmeviitoset Pirellit  \m/

Kirjoitettu

Jos noita renkai tarkotat niin kolmekolmeviitoset Pirellit  \m/

Tollaset 335 GTO.kin tartteis mut ei mahdu :(

Kirjoitettu

Tollaset 335 GTO.kin tartteis mut ei mahdu :(

Noi ei tuu ees yli  m/ Sopii ihan helvetin hyvin Vetteen. Rengasliikkeessä ne vähän ihmetteli, että mihin autoon noi tulee  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...