avogta-89 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Määkin pesin Audin Vuosi sitten pesin viimeksi.... http://i5.aijaa.com/b/00604/10135712.jpg etupää pikkasen ylhäällä kun just kesärenkaat vaihdoin ja jouset tietty jäi miten jäi.... http://i4.aijaa.com/b/00427/10135713.jpg vaihdoit sittenkin ite
Chevy Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a025.gif
pantera Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 ostikko metukan ostin, mut se lähtee kunhan saan siihe laput
TexFinn Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Oikeen gt ja kaikki Kova laite!
GTATL Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kova laite! Joo ja sit kun koe ajaa tata uusinta versiota ei kusekkaan tohon vanhaan pain, ero on huomattava
Juhani LS1 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kieltämättä. En vaan tajuu mikä tuossa sinisessä on vikana? Ei mikään
F350 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Määkin pesin Audin Vuosi sitten pesin viimeksi.... http://i4.aijaa.com/b/00427/10135713.jpg teit sisäpesun samalla kun ikkuna on auki
Puuhis Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 teit sisäpesun samalla kun ikkuna on auki Joo ikkunat kikkailee välillä. En sisälle tietenkään vettä suihkinut.
Chevy Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 En sisälle tietenkään vettä suihkinut. oot kuiteskin,sisällä haisee ihan märältä koiralta
rstuning Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Käynyt samalla purkilla Kyllä tota punasta heti kytätään ja edellisissä ihmiset on selin autoonpäin
rokzetä Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Se ei ole punainen. Makuasioita ei voi järjellä selittää. Minusta sininen on parempi. 2 vuotta uurempi saman sininen löytyy metalli z28. takavalot kyl 67-68 .sta ja väärinpäin,maski kans väärä,kiinalaista laatua.
Taisto Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 http://i4.aijaa.com/b/00774/10146777.jpg Oli pakko laittaa, kun kerta 68 puuttui välistä... tässäkin pientä epätarkkuutta kiinanpojilla.... Konepellin edessa lukee "Chevelle" ja sekin väärässä kohtaa...
GTATL Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Pari kuvaa reissusta joku oli sitten paattanyt lahtee kilpurilla kruisailee
TexFinn Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Perkeleen pitka parsa... http://img826.imageshack.us/img826/4561/20120506120.jpg
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään