Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Määkin pesin Audin  :-\ Vuosi sitten pesin viimeksi....

 

http://i5.aijaa.com/b/00604/10135712.jpg

 

etupää pikkasen ylhäällä kun just kesärenkaat vaihdoin ja jouset tietty jäi miten jäi....

 

http://i4.aijaa.com/b/00427/10135713.jpg

 

vaihdoit sittenkin ite  ::)

Kirjoitettu

ostikko metukan  :o

ostin, mut se lähtee kunhan saan siihe laput

Kirjoitettu

Kova laite! \m/

Joo ja sit kun koe ajaa tata uusinta versiota ei kusekkaan tohon vanhaan pain, ero on huomattava ::)

Kirjoitettu

 

Kieltämättä. En vaan tajuu mikä tuossa sinisessä on vikana?  ;D

Ei mikään 8)

DSC_0088_Small.JPG.f0605b5de148cbe35d97e72c9214bacf.JPG

Kirjoitettu

Määkin pesin Audin  :-\ Vuosi sitten pesin viimeksi....

 

 

 

http://i4.aijaa.com/b/00427/10135713.jpg

teit sisäpesun samalla kun ikkuna on auki ;D
Kirjoitettu

teit sisäpesun samalla kun ikkuna on auki ;D

Joo ikkunat kikkailee välillä.

En sisälle tietenkään vettä suihkinut.

Kirjoitettu

 

En sisälle tietenkään vettä suihkinut.

 

oot kuiteskin,sisällä haisee ihan märältä koiralta  ;D

oven_sarana.jpg.7889e6648bc662d9d89c0feba9c1691c.jpg

Kirjoitettu

Käynyt samalla purkilla ;D

Kyllä tota punasta heti kytätään ja edellisissä ihmiset on selin autoonpäin :W ;D

Kirjoitettu

Se ei ole punainen.  ;D    Makuasioita ei voi järjellä selittää. Minusta sininen on parempi.  :W

2 vuotta uurempi saman sininen löytyy metalli z28. 8) takavalot kyl 67-68 .sta ja väärinpäin,maski kans väärä,kiinalaista laatua. ::)

IM000819abc.JPG.3f83069a85f1cb385f69e0c371ee325a.JPG

Kirjoitettu

Pari kuvaa reissusta :) joku oli sitten paattanyt lahtee kilpurilla kruisailee :W

road_trippi_1.jpg.0700f0bf935143f2cf29808448afd5eb.jpg

Kirjoitettu

Perkeleen pitka parsa... :W

 

http://img826.imageshack.us/img826/4561/20120506120.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...