Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Pihalla tänään: Yksi vaihe elämästä päättyi tähän.  :'(

Pitäisi minunkin irroittaa yksi kanto pihasta pois ja tehdä pari uutta  :)

Kirjoitettu

Tuo riippuvaoksainen vuorijalava oli se perimmäinen syy miksi tätä asuntoa ei voinut myydä ja muuttaa jonnekin muualle, minne 100m2 autotallin olisi saanut rakentaa murtoosalla niitä murheita joilla nyt rakennettiin 44m2 talli...    Silti jalava pääsi hengestään ja minä rahoistani (seuraavaksi 20 vuodeksi). 

Kirjoitettu

Ja sitten muutakin kuin veneita. m/

 

http://img803.imageshack.us/img803/6694/20120623158.jpg

Toi on muuten livenä aikas iso paikka
Kirjoitettu

laitettiin ukko eagle racingin kyytiin  \m/ 8,2/261kmh

Näin tuonkin vedon.
Kirjoitettu

m/ mitas taxi kyyti makso?

satasia mutta eipä tarvi tehdä ku kerran..ellei sitten sille tullu tarve ostaa omaa kiihdytys vessaa  ;D

Kirjoitettu

satasia mutta eipä tarvi tehdä ku kerran..ellei sitten sille tullu tarve ostaa omaa kiihdytys vessaa  ;D

Teki mieli menna siihen mut viimeviikonloppun la oli niin paska keli ja et olis pitanyt istuu valjaissa 1h niin ei kiinnostanut krapulassa :W

Kirjoitettu

kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen  :o

 

onko toi kaappimersu  ::) ;D

kaappiauto.thumb.jpg.df0e4a1e2b92f3225f7628cab4f21e47.jpg

Kirjoitettu

kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen  :o

 

onko toi kaappimersu  ::) ;D

 

Joo, vapautetaan auto veroista kun vapaa kuljetus on 180cm pitkä ja kansi avattavissa jne...

 

BTW. Mahtoikohan toi päästä perille ilman ongelmia..?

Kirjoitettu

kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen  :o

 

onko toi kaappimersu  ::) ;D

Jokapaivaista taalla joten ihan normia ;D paras minka ma olen nahnyt on pikkuavoauto taynna kamaa, jopa kuskin paanpaalla :o

Kirjoitettu

Ihan laillinen kuljetus  ;)

Peräylitys 5.5m ja 6m saa olla puolikkaassa.

 

http://i8.aijaa.com/b/00394/10516214.jpg

 

 

http://i11.aijaa.com/b/00811/10516215.jpg

Kirjoitettu

Ihan laillinen kuljetus  ;)

Peräylitys 5.5m ja 6m saa olla puolikkaassa.

 

 

Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön ::)

Kirjoitettu

Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön ::)

Ei kärryssä oleva pahemmin heittele sivulle,seuraa perässä kuin hai laivaa  ;D

Tossa kärryssä kääntyvät akselit ;) Saa aikas paljon kikkailtua käännön kanssa kun on kauko-ohjailmella säädettävissä pyörien asennot  m/

Kirjoitettu

Ei kärryssä oleva pahemmin heittele sivulle,seuraa perässä kuin hai laivaa  ;D

Tossa kärryssä kääntyvät akselit ;) Saa aikas paljon kikkailtua käännön kanssa kun on kauko-ohjailmella säädettävissä pyörien asennot  m/

Hi-teckkiä m/

Kirjoitettu

Ja raukkis hopeinen lavetti... :o

raukkis-hopee,toi on kyl hyvä ilmasu.  ;D
Kirjoitettu

Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön ::)

 

;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...