Mika Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Pihalla tänään: Yksi vaihe elämästä päättyi tähän. :'( Pitäisi minunkin irroittaa yksi kanto pihasta pois ja tehdä pari uutta
repa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Tuo riippuvaoksainen vuorijalava oli se perimmäinen syy miksi tätä asuntoa ei voinut myydä ja muuttaa jonnekin muualle, minne 100m2 autotallin olisi saanut rakentaa murtoosalla niitä murheita joilla nyt rakennettiin 44m2 talli... Silti jalava pääsi hengestään ja minä rahoistani (seuraavaksi 20 vuodeksi).
F350 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Ja sitten muutakin kuin veneita. http://img803.imageshack.us/img803/6694/20120623158.jpg Toi on muuten livenä aikas iso paikka
TexFinn Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Toi on muuten livenä aikas iso paikka Onhan tuo.
balez Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 laitettiin ukko eagle racingin kyytiin 8,2/261kmh
Mopo305 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 laitettiin ukko eagle racingin kyytiin 8,2/261kmh Näin tuonkin vedon.
balez Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 mitas taxi kyyti makso? satasia mutta eipä tarvi tehdä ku kerran..ellei sitten sille tullu tarve ostaa omaa kiihdytys vessaa
GTATL Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 satasia mutta eipä tarvi tehdä ku kerran..ellei sitten sille tullu tarve ostaa omaa kiihdytys vessaa Teki mieli menna siihen mut viimeviikonloppun la oli niin paska keli ja et olis pitanyt istuu valjaissa 1h niin ei kiinnostanut krapulassa
Chevy Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2012 laitettiin ukko eagle racingin kyytiin
avogta-89 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen onko toi kaappimersu
-vellu Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen onko toi kaappimersu Joo, vapautetaan auto veroista kun vapaa kuljetus on 180cm pitkä ja kansi avattavissa jne... BTW. Mahtoikohan toi päästä perille ilman ongelmia..?
GTATL Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 kaveri kuvasi erikoisen kuljetuksen onko toi kaappimersu Jokapaivaista taalla joten ihan normia paras minka ma olen nahnyt on pikkuavoauto taynna kamaa, jopa kuskin paanpaalla
Puuhis Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ihan laillinen kuljetus Peräylitys 5.5m ja 6m saa olla puolikkaassa. http://i8.aijaa.com/b/00394/10516214.jpg http://i11.aijaa.com/b/00811/10516215.jpg
-vellu Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ihan laillinen kuljetus Peräylitys 5.5m ja 6m saa olla puolikkaassa. Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön
Puuhis Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön Ei kärryssä oleva pahemmin heittele sivulle,seuraa perässä kuin hai laivaa Tossa kärryssä kääntyvät akselit Saa aikas paljon kikkailtua käännön kanssa kun on kauko-ohjailmella säädettävissä pyörien asennot
-vellu Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ei kärryssä oleva pahemmin heittele sivulle,seuraa perässä kuin hai laivaa Tossa kärryssä kääntyvät akselit Saa aikas paljon kikkailtua käännön kanssa kun on kauko-ohjailmella säädettävissä pyörien asennot Hi-teckkiä
Nova Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Toihan on perus mannelavetti Ja raukkis hopeinen lavetti...
set28 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ja raukkis hopeinen lavetti... raukkis-hopee,toi on kyl hyvä ilmasu.
Chevy Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Ysikympin taajamaliittymässä saattaa kuitenkin helposti pökkästä asiaa huomioimattomat filarikuskit pöpelikköön
Chevy Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Keimola tänään Keimola vuonna 2008
TexFinn Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Eipa oo paljoa muuttunut neljassa vuodessa.
-vellu Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Eipa oo paljoa muuttunut neljassa vuodessa. Autolla ei oikein pääse enää paikalle, mutta muutenhan tuo on ihan samassa kunnossa sitten Chevyn käynnin. Tässä vielä linkki tornin tapahtumiin vuosien varrelta: http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/23_d.htm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään