Zuski Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2012 Normisti autot tulee peravalot edella vastaan, eilen aamulla yksi tuli pohja edella... http://zuski.pic.fi/kuvat/postailut/IMG_20120813_080720.jpg/_small.jpg
TexFinn Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Melkein kaytiin Kuubassa pari paivaa sitten. http://img708.imageshack.us/img708/6440/wp000013v.jpg
TexFinn Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Ja pitihan se tietenkin oma parstakin tallentaa paikalta. Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. http://img832.imageshack.us/img832/6522/wp000017b.jpg
Zuski Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2012 Ja pitihan se tietenkin oma parstakin tallentaa paikalta. Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. Olisit nyt varoittanu kunnolla etukateen!
rstuning Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2012 Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. Et oo pariin vuosikymmeneen kattonu peiliin... Vanhuus ei tuu yksin
camaro82 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Nyt olis vene valmis Ainoastan kipinä on vielä hukassa mutta ehdin taas tänään tutkia lisää ja vaikuttais siltä että puola on kypsä. Ensiöpiirin vastus on tasan nolla Yleensä se on kyllä "ääretön" kun puola on rikki. PS. ja kyllä, "kojelauta" on vinossa.
pantera Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Rankempi uuninlämmitys oli menossa 70v sitten http://inlinethumb38.webshots.com/51621/2585352700061379196S600x600Q85.jpg
avogta-89 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Rankempi uuninlämmitys oli menossa 70v sitten http://inlinethumb38.webshots.com/51621/2585352700061379196S600x600Q85.jpg juutalaisillako ???
pantera Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 juutalaisillako ??? http://inlinethumb36.webshots.com/49123/2602048100061379196S600x600Q85.jpg
balez Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 vene olis joo jees, mutta paikkakin pitäs olla Fiji.. tältä näytti huhtikuussa kun bungalowista asteli pihalle tosin nippu ei riitä varmaan enää uudestaan lähteä tonne mutta ehkä joskus
repa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Joo, kuvasta kyllä selvästi näkyy, että veneen tarttis...
TexFinn Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Tallaisen loivat sitten tanaan kateen... http://img225.imageshack.us/img225/3012/wp000036e.jpg
Zuski Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Tallaisen loivat sitten tanaan kateen... Äkkiä ilmoittautumaan äänestäjäksi ja Romneylle ääni.
TexFinn Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Äkkiä ilmoittautumaan äänestäjäksi ja Romneylle ääni. Ilmoittauduttu kylla on, mutta ongelmana on se, etta on kaksi ohan widun idioottia joista pitais sitten valita. Hohhoijjaa...
letkume Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Ilmoittauduttu kylla on, mutta ongelmana on se, etta on kaksi ohan widun idioottia joista pitais sitten valita. Hohhoijjaa... Enää on kaksi jäljellä? Obama ja Joseph Smith? En oo tarkkaa seurannu noita..
TexFinn Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Enää on kaksi jäljellä? Obama ja Joseph Smith? En oo tarkkaa seurannu noita.. No kaksi puoluettahan taalla vaan on, joten pitaa valita nekrun ja Romneyn valilta.
letkume Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2012 No kaksi puoluettahan taalla vaan on, joten pitaa valita nekrun ja Romneyn valilta. Mitäs muuta se obama on soheltanu, kuin peruspyllistykset rahoittajille? Smithiä en kyl äänestäis, ihme homma toi pakollinen taikausko siellä..
gmc63 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 HIENO kuva paljon onneeaaaaaa vaaaaaan
repa Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Oikein tyylikäs pari. Kerran vielä: Onnea molemmille
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään