Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Normisti autot tulee peravalot edella vastaan, eilen aamulla yksi tuli pohja edella...  :W

http://zuski.pic.fi/kuvat/postailut/IMG_20120813_080720.jpg/_small.jpg

Kirjoitettu

Melkein kaytiin Kuubassa pari paivaa sitten. :W

 

http://img708.imageshack.us/img708/6440/wp000013v.jpg

Kirjoitettu

Ja pitihan se tietenkin oma parstakin tallentaa paikalta. ;D :W Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. :o

 

http://img832.imageshack.us/img832/6522/wp000017b.jpg

Kirjoitettu

Ja pitihan se tietenkin oma parstakin tallentaa paikalta. ;D :W Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. :o

 

Olisit nyt varoittanu kunnolla etukateen!  :o

 

 

 

;D

Kirjoitettu

Onpa muuten harvinaisen ruman nakoinen hemmo. :o

Et oo pariin vuosikymmeneen kattonu peiliin... Vanhuus ei tuu yksin :W

Kirjoitettu

Nyt olis vene valmis  m/  Ainoastan kipinä on vielä hukassa mutta ehdin taas tänään tutkia lisää ja vaikuttais siltä että puola on kypsä. Ensiöpiirin vastus on tasan nolla  :o Yleensä se on kyllä "ääretön" kun puola on rikki.

PS. ja kyllä, "kojelauta" on vinossa.

Botski1.JPG.052b992e96f299206fb49c652ca9d2e6.JPG

Kirjoitettu

Rankempi uuninlämmitys oli menossa 70v sitten

http://inlinethumb38.webshots.com/51621/2585352700061379196S600x600Q85.jpg

 

Kirjoitettu

Rankempi uuninlämmitys oli menossa 70v sitten

http://inlinethumb38.webshots.com/51621/2585352700061379196S600x600Q85.jpg

 

juutalaisillako  ??? ??? ???

Kirjoitettu

juutalaisillako  ??? ??? ???

http://inlinethumb36.webshots.com/49123/2602048100061379196S600x600Q85.jpg

Kirjoitettu

vene olis joo jees, mutta paikkakin pitäs olla Fiji.. tältä näytti huhtikuussa kun bungalowista asteli pihalle  m/ tosin nippu ei riitä varmaan enää uudestaan lähteä tonne mutta ehkä joskus  m/

huhtifiji.JPG.eed3c763107e5d6aa14a4ac18652dc4a.JPG

Kirjoitettu

Joo, kuvasta kyllä selvästi näkyy, että veneen tarttis...  ;D

Kirjoitettu

Tallaisen loivat sitten tanaan kateen... :W

 

http://img225.imageshack.us/img225/3012/wp000036e.jpg

Kirjoitettu

Tallaisen loivat sitten tanaan kateen... :W

 

Äkkiä ilmoittautumaan äänestäjäksi ja Romneylle ääni.  ;D

Kirjoitettu

Äkkiä ilmoittautumaan äänestäjäksi ja Romneylle ääni.  ;D

 

Ilmoittauduttu kylla on, mutta ongelmana on se, etta on kaksi ohan widun idioottia joista pitais sitten valita. m- Hohhoijjaa... ::)

Kirjoitettu

Ilmoittauduttu kylla on, mutta ongelmana on se, etta on kaksi ohan widun idioottia joista pitais sitten valita. m- Hohhoijjaa... ::)

 

Enää on kaksi jäljellä? Obama ja Joseph Smith? En oo tarkkaa seurannu noita..

Kirjoitettu

Enää on kaksi jäljellä? Obama ja Joseph Smith? En oo tarkkaa seurannu noita..

 

No kaksi puoluettahan taalla vaan on, joten pitaa valita nekrun ja Romneyn valilta. ::)

 

Kirjoitettu

No kaksi puoluettahan taalla vaan on, joten pitaa valita nekrun ja Romneyn valilta. ::)

 

Mitäs muuta se obama on soheltanu, kuin peruspyllistykset rahoittajille?

 

Smithiä en kyl äänestäis, ihme homma toi pakollinen taikausko siellä..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...