Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuvasin aikani kuluks pornoo, sähköpornoo :P

Kasivitosen piuhasarjasta saksin ja merkkasin kuka kytketään mihin, jotta saa tpi:n pelaamaan.

Pauttiarallaa 40A releen vaatis, sillä kourallinen piuhoja ja muutama muu tökittävä toisaalle.

Toi valkonen pitää vielä kattoo, meni nii syvälle ettei jaksanu penkiltä ylettyy ::)

 

Jumankekka, toihan on samannäkönen mitä Painless myy jollain 700 taalalla...

Ainoo että sulla tulee samaan rahaan kone ja laatikko mukaan.  ;D

Kirjoitettu

Jumankekka, toihan on samannäkönen mitä Painless myy jollain 700 taalalla...

 

On mulla luurissa semmostakin sähköpornoo mitä ei saa ees Painlessilta :P

 

Ainoo että sulla tulee samaan rahaan kone ja laatikko mukaan.  ;D

 

Joo mutta mulla on kyllä liian pieni pyynti, ei kiinnosta ketään.

Käy kattoo OoDeelta päivän hinnat vaikka tbi+700 -paketista ;)

Kirjoitettu

Taas tuli kuvattuu pornoo, racevannepornoo.

Aijai, kiihottavat \m/

light_kiekot.jpg.7123e41579a27e2b36d886ca7ee38b52.jpg

Kirjoitettu

Taas tuli kuvattuu pornoo, racevannepornoo.

Aijai, kiihottavat \m/

 

Race on yes mut ennen oli jotenkin enempi jees. Livenä sitten totuus... :W

Kirjoitettu

Livenä sitten totuus... :W

 

Muuttaa kyllä koko auton.

Eikä ollenkaan huonompaan suuntaan, alkaa näyttään enempi oman luontoseltaan m/

Kirjoitettu

Muuttaa kyllä koko auton.

Eikä ollenkaan huonompaan suuntaan, alkaa näyttään enempi oman luontoseltaan m/

 

En tiedä onko olemassa, mutta kolmoscamaroon sopis hienosti jokku 17" aerot.

 

http://www.racingplus.com/img/Large/Aero_Wheels-30_Series_13X7-30-174030_1075.jpg

Kirjoitettu

En tiedä onko olemassa, mutta kolmoscamaroon sopis hienosti jokku 17" aerot.

 

Aeroja ei taida olla noin isona, mutta Cragar tekee esim. 17x9 peltivannetta. Selli- ja xaekx-nimimerkeillä on sellaset, ja on kyllä superhärskit. Ainoo huono juttu, että painaa aika perkeleesti. Noi mun auton alla olevat vanteet ei paina mitään...  \m/

Kirjoitettu

poika tempas komian hauen,pikkasen yli 7kg. \m/

nyt veetään voissa paistettua haukea ,kermakanttarellipedillä ja paistetut uuvet potut. :-P

1192666963_7kg.jpg.dc1ba2815635e384ffb3d931a8b449c2.jpg

Kirjoitettu

Komias fisu  m/

 

Olipas muuten hommaa levitellä lapio+harava -menetelmällä nupillinen multaa.

multaa.jpg.3647087f1de6089f12aa027f9fcc6c84.jpg

Kirjoitettu

Ja pemarikin osunut kuvaan... :o :W

 

Tuli hörpittyä liikaa kaivelujuomaa, niin ei voinu siirtää.. Enkä olis kyl kuvan takia edes viittiny.

 

Tässä vielä kasaa vähän tallella. (72h ei näy kaikille?)

Camaro-ja-kasa.jpeg.10e6b95c7b9616cde46cb52421c2c3f4.jpeg

Kirjoitettu

ei luukku ongelmia  ;)

 

Widdu etta meinaa tulla yrjo aina kun nakee noita.  ::) m-

Kirjoitettu

kortti tuo,kortti vie...pientä piristystä ankeaan sisustukseen tuo sävy sävyyn oluttölkki ja pussilakana. m/ ;D

IM000892.JPG.91c267e45cf3d4f0ac34564ec1794787.JPG

Kirjoitettu

kortti tuo,kortti vie...pientä piristystä ankeaan sisustukseen tuo sävy sävyyn oluttölkki ja pussilakana. m/ ;D

Tohon ei voi kun lainata kaverin sanoja kun tuli aikoinaan ekaa kertaa käymään mun "siperia opettaa"vuokrakämppään:

JUM*LAUTA,LEGENDAARINEN POIKAMIESKÄMPPÄ!

Kirjoitettu

Meniskös saunaan  m/  50 m toi mun "talosta"

 

http://i8.aijaa.com/b/00831/10624676.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...