Z-mo Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kuvasin aikani kuluks pornoo, sähköpornoo Kasivitosen piuhasarjasta saksin ja merkkasin kuka kytketään mihin, jotta saa tpi:n pelaamaan. Pauttiarallaa 40A releen vaatis, sillä kourallinen piuhoja ja muutama muu tökittävä toisaalle. Toi valkonen pitää vielä kattoo, meni nii syvälle ettei jaksanu penkiltä ylettyy Jumankekka, toihan on samannäkönen mitä Painless myy jollain 700 taalalla... Ainoo että sulla tulee samaan rahaan kone ja laatikko mukaan.
Möykkä Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Jumankekka, toihan on samannäkönen mitä Painless myy jollain 700 taalalla... On mulla luurissa semmostakin sähköpornoo mitä ei saa ees Painlessilta Ainoo että sulla tulee samaan rahaan kone ja laatikko mukaan. Joo mutta mulla on kyllä liian pieni pyynti, ei kiinnosta ketään. Käy kattoo OoDeelta päivän hinnat vaikka tbi+700 -paketista
Möykkä Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Taas tuli kuvattuu pornoo, racevannepornoo. Aijai, kiihottavat
Nova Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Taas tuli kuvattuu pornoo, racevannepornoo. Aijai, kiihottavat Race on yes mut ennen oli jotenkin enempi jees. Livenä sitten totuus...
Möykkä Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Livenä sitten totuus... Muuttaa kyllä koko auton. Eikä ollenkaan huonompaan suuntaan, alkaa näyttään enempi oman luontoseltaan
letkume Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Muuttaa kyllä koko auton. Eikä ollenkaan huonompaan suuntaan, alkaa näyttään enempi oman luontoseltaan En tiedä onko olemassa, mutta kolmoscamaroon sopis hienosti jokku 17" aerot. http://www.racingplus.com/img/Large/Aero_Wheels-30_Series_13X7-30-174030_1075.jpg
Z-mo Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 En tiedä onko olemassa, mutta kolmoscamaroon sopis hienosti jokku 17" aerot. Aeroja ei taida olla noin isona, mutta Cragar tekee esim. 17x9 peltivannetta. Selli- ja xaekx-nimimerkeillä on sellaset, ja on kyllä superhärskit. Ainoo huono juttu, että painaa aika perkeleesti. Noi mun auton alla olevat vanteet ei paina mitään...
rokzetä Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 poika tempas komian hauen,pikkasen yli 7kg. nyt veetään voissa paistettua haukea ,kermakanttarellipedillä ja paistetut uuvet potut.
letkume Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Komias fisu Olipas muuten hommaa levitellä lapio+harava -menetelmällä nupillinen multaa.
TexFinn Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Ja pemarikin osunut kuvaan...
letkume Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Ja pemarikin osunut kuvaan... Tuli hörpittyä liikaa kaivelujuomaa, niin ei voinu siirtää.. Enkä olis kyl kuvan takia edes viittiny. Tässä vielä kasaa vähän tallella. (72h ei näy kaikille?)
Chevy Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 (72h ei näy kaikille?) vain jäsenille
Taisto Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 http://i3.aijaa.com/b/00803/10612358.jpg Heitin pienen roadtripin camarolla. Nurmijärvi-Kauhajoki-Nurmijärvi... 845km koko reissu kaikkineen... Perjataina lähtö ja sunnuntaina takaisin... Kelit oli mitä parhaimmat ja oli siistiä kurvailla pikkutietä...
Chevy Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 ja laitetaan balezille kans kuva
TexFinn Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 ei luukku ongelmia Widdu etta meinaa tulla yrjo aina kun nakee noita.
rokzetä Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 kortti tuo,kortti vie...pientä piristystä ankeaan sisustukseen tuo sävy sävyyn oluttölkki ja pussilakana.
z 28 jari Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 kortti tuo,kortti vie...pientä piristystä ankeaan sisustukseen tuo sävy sävyyn oluttölkki ja pussilakana. Tohon ei voi kun lainata kaverin sanoja kun tuli aikoinaan ekaa kertaa käymään mun "siperia opettaa"vuokrakämppään: JUM*LAUTA,LEGENDAARINEN POIKAMIESKÄMPPÄ!
Puuhis Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Meniskös saunaan 50 m toi mun "talosta" http://i8.aijaa.com/b/00831/10624676.jpg
Rale Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 parikuvaa lpr guuts meiningseitä. desoto malli joku?
Rale Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 ac cobra replica pontiac:in koneella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään