Rale Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 pace car camaro, varmaankin 69 kun ovessa niin lukee
Chevy Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 ac cobra replica pontiac:in koneella. miten tuohon on saatu tarrakilpi btw.näin yhden toisenkin tarrakilpiauton lauantaina,onkos tuo pykälä nyt muuttunut
pile Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 miten tuohon on saatu tarrakilpi btw.näin yhden toisenkin tarrakilpiauton lauantaina,onkos tuo pykälä nyt muuttunut tarrojahan saa teetettyä melkein missä vaan,laillisuus on sitten eri asia.
Chevy Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 laillisuus on sitten eri asia. tuota tarkoitin
rokzetä Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2012 piirimyyjän mainos tuhkakuppi vanhoilta hyviltä ajoilta,vakuuttava merkkivalikoima. ... persaukisille petteriä ja vivaa.
Puuhis Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2012 Meitin supernosturi Alle 2m on tunnelissa korkeus joten toi ainoa keksintö millä putket saadaan pois sieltä Kalasatamassa Hesassa toi työmaa on.Putkilo painaa vajaa 800 kg mutta toi nosturi jaksaa sen juuri ja juuri nostaa = se rittää Pikkanen traktori ton kärryn vetäjänä,kuvatus siitä huomenna. http://i1.aijaa.com/b/00452/10667944.jpg
rstuning Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2012 Meitin supernosturi Alle 2m on tunnelissa korkeus joten toi ainoa keksintö millä putket saadaan pois sieltä Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs
Puuhis Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs Heko heko ..... Nosturi laskee 50 cm alemmas kun tiputtaa traktorin koukun alas Juu ja ei liian pitkä hemmo toi ole.... joku 170 cm.
balez Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs samassa tunnelissa käy meidän 3m korkea auto.
airbrush 1 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 ei sitte istuta viikonloppuna laiturilla ja oteta lonkkua sama lähtä sinne tallinnaan
Puuhis Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 samassa tunnelissa käy meidän 3m korkea auto. Ei muuten käy tunnelin keskellä 265 cm ja laskee reunoille 140 cm asti + että tuolla ei edes mahdu k-auto kulkemaan leveyden puolesta. 2m on ajoväylän leveys.
balez Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 hyvin menee 10" vanne foksiinkin joo joo fortti on fortti
rstuning Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 hyvin menee 10" vanne foksiinkin joo joo fortti on fortti Käsijarru ei vissiin toimi voorttis
Hurja Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Käsijarru ei vissiin toimi voorttis Toihan nimenomaan on se foortin seisontajarru, käsikäyttöinen. Motorcraftin luettelos mainittu ja varaosanumeroitu. Ford racingilla on sitte kisaukkoja varten billetti-versiota tuosta kovempiin laitteisiin.
letkume Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Käsijarru ei vissiin toimi voorttis Haha! Mulla on foordis samanlainen!!
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Toihan nimenomaan on se foortin seisontajarru, käsikäyttöinen. Motorcraftin luettelos mainittu ja varaosanumeroitu. Ford racingilla on sitte kisaukkoja varten billetti-versiota tuosta kovempiin laitteisiin. yksinkertainen on kaunista ja nopeeta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään