Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

ac cobra replica pontiac:in koneella.

 

miten tuohon on saatu tarrakilpi  ::)

 

btw.näin yhden toisenkin tarrakilpiauton lauantaina,onkos tuo pykälä nyt muuttunut

Kirjoitettu

miten tuohon on saatu tarrakilpi  ::)

 

btw.näin yhden toisenkin tarrakilpiauton lauantaina,onkos tuo pykälä nyt muuttunut

tarrojahan saa teetettyä melkein missä vaan,laillisuus on sitten eri asia.

Kirjoitettu

laillisuus on sitten eri asia.

 

tuota tarkoitin  ;)

Kirjoitettu

piirimyyjän mainos tuhkakuppi vanhoilta hyviltä ajoilta,vakuuttava merkkivalikoima. m/...

persaukisille petteriä ja vivaa. ;D

IM000893a.JPG.ed6101c641efa7673d9ccb565ef9ffab.JPG

Kirjoitettu

Meitin supernosturi  m/ Alle 2m on tunnelissa korkeus joten toi ainoa keksintö millä putket saadaan pois sieltä

Kalasatamassa Hesassa toi työmaa on.Putkilo painaa vajaa 800 kg mutta toi nosturi jaksaa sen juuri ja juuri nostaa = se rittää :)

Pikkanen traktori ton kärryn vetäjänä,kuvatus siitä huomenna.

 

http://i1.aijaa.com/b/00452/10667944.jpg

Kirjoitettu

Meitin supernosturi  m/ Alle 2m on tunnelissa korkeus joten toi ainoa keksintö millä putket saadaan pois sieltä

Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs :W

Kirjoitettu

Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs :W

Heko heko ..... Nosturi laskee 50 cm alemmas kun tiputtaa traktorin koukun alas  ;)

Juu ja ei liian pitkä hemmo toi ole.... joku 170 cm.

Kirjoitettu

Eli toi äijä on jotain 140 senttinen köriläs :W

samassa tunnelissa käy meidän 3m korkea auto. :W
Kirjoitettu

ei sitte istuta viikonloppuna laiturilla ja oteta lonkkua

sama lähtä sinne tallinnaan :W

laituri.jpg.2db59b1c4b39ffe3f90e4ac16e2918a5.jpg

Kirjoitettu

samassa tunnelissa käy meidän 3m korkea auto. :W

Ei muuten käy ;) tunnelin keskellä 265 cm ja laskee reunoille 140 cm asti + että tuolla ei edes mahdu k-auto kulkemaan leveyden puolesta. 2m on ajoväylän leveys.
Kirjoitettu

hyvin menee 10" vanne foksiinkin  m/ joo joo fortti on fortti

DSC04058.JPG.76285ce7445b003728e5d393d1bde25e.JPG

Kirjoitettu

hyvin menee 10" vanne foksiinkin  m/ joo joo fortti on fortti

Käsijarru ei vissiin toimi voorttis :W

Kirjoitettu

Käsijarru ei vissiin toimi voorttis :W

Toihan nimenomaan on se foortin seisontajarru, käsikäyttöinen. Motorcraftin luettelos mainittu ja varaosanumeroitu. Ford racingilla on sitte kisaukkoja varten billetti-versiota tuosta kovempiin laitteisiin.

Kirjoitettu

Käsijarru ei vissiin toimi voorttis :W

 

Haha! Mulla on foordis samanlainen!!

Kirjoitettu

Toihan nimenomaan on se foortin seisontajarru, käsikäyttöinen. Motorcraftin luettelos mainittu ja varaosanumeroitu. Ford racingilla on sitte kisaukkoja varten billetti-versiota tuosta kovempiin laitteisiin.

yksinkertainen on kaunista ja nopeeta  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...