pile Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2012 ei oof bodyjä mutta tuos olis omasta talli touhuista vähän http://www.vauhdissa.com/
pile Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2012 sain tänään auton sähköt aika hyvään malliin. huomenis olis sitten haltech:n johdotus työn alla. kyllä täs alakaa pikku hiliaa kuumottamaan josko auton sais tulille.
Chevy Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 koskas Novan näkee tosi toiminnassa
pile Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 kyllä tarkoitus on kiertää koko fhra:n street sarja se alkaa motoparkista harjoitus päivällä 18.5 ja kisat olis sitte AIKA/DATE TOUKOKUU / MAY 19-20.5 FHRA Spring Nationals Motopark KESÄKUU / JUNE 30.6-1.7 FHRA Drag Race Nationals Alastaro HEINÄKUU / JULY 21-22.7 FHRA Summer Nationals Kalajok ELOKUU / AUGUST 18-19.8 FHRA August Nationals Motopar SYYSKUU / SEPTEMBER 1-2.9 FHRA Finals Alastaro
pile Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 tuu vaan ja kaikki muukki tervetulua
pile Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 no niin. nyt olis se päivä kun "lyyli" saatiin tulille.tuos olis pieni vireon pätkä siitä tilaisuudesta. http://www.youtube.com/watch?v=WDgbPwBCfKM
pile Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2012 ladattiin valmis v8:n tehty kartta koneeseen eikä tehty sille se kummemmin mitään.aika paksulla seokset tuntuu olevan.
pile Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 nyt on tutustuttu tuohon uuteen haktech platinium 2000 ecuun eli kehitystä on tapahtunut.laajakaista kiinni ja koneeseen annataan raja arvot missä seokset pitää olla ja sitten auto käyntiin ja haltech hakee itse seokset kohilleen sä vaan hyväksyt ne tää sama toistetaan eri kierrosluvuilla. sama tien päällä ajat autolla ja eri nopeuksia/eri kuormitusasteita ja hyväksyt haltekin ehdottamat arvot.avot helppoa kuin heinänteko.
pile Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Hakeeko ennakot myös ite? ei.tai ainakaan en ole sellaista toimintoa havainnut/enkä tarvinnut. ennakko katrtathan on yksinkertaiset kaikenkaikkiaan tehdä. ja seokset on nyt hyvin alueella.tuo loppuhan on sitten penkis hivistelyä
Nova Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Motec ainakin osaa säätää sytkää nakurajaa vastaan. Kuulemma rallipuolella ajavat nakurajaa vasten kokoajan kun bensa säännöt muuttuivat pumppubensalle.
pile Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Motec ainakin osaa säätää sytkää nakurajaa vastaan. Kuulemma rallipuolella ajavat nakurajaa vasten kokoajan kun bensa säännöt muuttuivat pumppubensalle. pitää tutustua tuohon.en nimittäin ole edes katsellut syttypuolelta olisko se mahdollista. nakutuksen tunnistin ainakin pitäis sitten hankkia jos se olis tuos mahdollista.
pile Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 "lyylin" ensi ulkoilutus. http://www.youtube.com/watch?v=G1MZU8EHN9o
Chevy Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 4.jalkainen apuasentaja katseli ja tuumas,hyvin sutii hiekalla
pile Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 4.jalkainen apuasentaja katseli ja tuumas,hyvin sutii hiekalla jees "puh" on sellainen kaveri että niitä saakin hakea ja etsiä ei löyry ihan joka paikasta.se on munkas joka paikas ja koko ajan silloin kun vaan oon kotona. asvaltille ei vielä viittiny vierä ku ei ollu voimaa kilvis. mutta josko pääsiäisenä ulkoiluttaas sitä, lue vien sen korjaamolle.pitää hakea tarra kilvet korjaamolle vientiä varten.
GTATL Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 jees "puh" on sellainen kaveri että niitä saakin hakea ja etsiä ei löyry ihan joka paikasta.se on munkas joka paikas ja koko ajan silloin kun vaan oon kotona. asvaltille ei vielä viittiny vierä ku ei ollu voimaa kilvis. mutta josko pääsiäisenä ulkoiluttaas sitä, lue vien sen korjaamolle.pitää hakea tarra kilvet korjaamolle vientiä varten. heh, ajele sit ihmisiks
pile Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 heh, ajele sit ihmisiks ainahan minä oon ihmisiks
selli Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 On meinaa leuhkat sävelet Minä tykkään tällasesta laitteesta!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään