Jump to content

pilen oma rojekti

pile

Recommended Posts

• Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• pile

53

• GTATL

13

• Chevy

6

• Rale

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

sain tänään auton sähköt aika hyvään malliin. huomenis olis sitten haltech:n johdotus työn alla. kyllä täs alakaa pikku hiliaa kuumottamaan josko auton sais tulille. ;D

Kirjoitettu

kyllä tarkoitus on kiertää koko fhra:n street sarja se alkaa motoparkista harjoitus päivällä 18.5 ja kisat olis sitte

AIKA/DATE

TOUKOKUU / MAY

19-20.5 FHRA Spring Nationals Motopark

KESÄKUU / JUNE

30.6-1.7 FHRA Drag Race Nationals Alastaro

HEINÄKUU / JULY

21-22.7 FHRA Summer Nationals Kalajok

ELOKUU / AUGUST

18-19.8 FHRA August Nationals Motopar

SYYSKUU / SEPTEMBER

1-2.9 FHRA Finals Alastaro

Kirjoitettu

ladattiin valmis v8:n tehty kartta koneeseen eikä tehty sille se kummemmin mitään.aika paksulla seokset tuntuu olevan. \m/

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

nyt on tutustuttu tuohon uuteen haktech platinium 2000 ecuun *clap* eli kehitystä on tapahtunut.laajakaista kiinni \m/ ja koneeseen annataan raja arvot missä seokset pitää olla ja sitten auto käyntiin ja haltech hakee itse seokset kohilleen sä vaan hyväksyt ne :o tää sama toistetaan eri kierrosluvuilla. sama tien päällä ajat autolla ja eri nopeuksia/eri kuormitusasteita ja hyväksyt haltekin ehdottamat arvot.avot helppoa kuin heinänteko. 8)

Kirjoitettu

Hakeeko ennakot myös ite?

ei.tai ainakaan en ole sellaista toimintoa havainnut/enkä tarvinnut.

ennakko katrtathan on yksinkertaiset kaikenkaikkiaan tehdä.

ja seokset on nyt hyvin alueella.tuo loppuhan on sitten penkis hivistelyä

Kirjoitettu

Motec ainakin osaa säätää sytkää nakurajaa vastaan. Kuulemma rallipuolella ajavat nakurajaa vasten kokoajan kun bensa säännöt muuttuivat pumppubensalle.  m-

Kirjoitettu

Motec ainakin osaa säätää sytkää nakurajaa vastaan. Kuulemma rallipuolella ajavat nakurajaa vasten kokoajan kun bensa säännöt muuttuivat pumppubensalle.  m-

pitää tutustua tuohon.en nimittäin ole edes katsellut syttypuolelta olisko se mahdollista. nakutuksen tunnistin ainakin pitäis sitten hankkia jos se olis tuos mahdollista.

Kirjoitettu

4.jalkainen apuasentaja katseli ja tuumas,hyvin sutii hiekalla  :)

Kirjoitettu

4.jalkainen apuasentaja katseli ja tuumas,hyvin sutii hiekalla  :)

jees "puh" on sellainen kaveri että niitä saakin hakea ja etsiä ei löyry ihan joka paikasta.se on munkas joka paikas ja koko ajan silloin kun vaan oon kotona.

asvaltille ei vielä viittiny vierä ku ei ollu voimaa kilvis. mutta josko pääsiäisenä ulkoiluttaas sitä, lue vien sen korjaamolle.pitää hakea  tarra kilvet korjaamolle vientiä varten.

Kirjoitettu

jees "puh" on sellainen kaveri että niitä saakin hakea ja etsiä ei löyry ihan joka paikasta.se on munkas joka paikas ja koko ajan silloin kun vaan oon kotona.

asvaltille ei vielä viittiny vierä ku ei ollu voimaa kilvis. mutta josko pääsiäisenä ulkoiluttaas sitä, lue vien sen korjaamolle.pitää hakea  tarra kilvet korjaamolle vientiä varten.

m/ heh, ajele sit ihmisiks ;)

Kirjoitettu

m/ heh, ajele sit ihmisiks ;)

ainahan minä oon ihmisiks

Kirjoitettu

On meinaa leuhkat sävelet :) Minä tykkään tällasesta laitteesta!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...