Jump to content

madallusjouset

Recommended Posts

Kirjoitettu

uudet ws6 jouset voivat jopa korottaa autoa, jos vanhat on pahoin kulahtaneet.

mutta asiaan: ovat n. 1" matalemmat nuo ws6 jouset

Jaahas, wanha topicci mut kuiiteski:

Ei ihme et näyttää toi mun Formula jotenki tavallista korkeemmalta, ku se autokauppias sanoikin sillo ku ton ostin et jouset on uusittu vastikään.

Mullahan on siis WS6 alusta tos TBI:ssä. Mistä tietää et onko nykyset jouset vastaavat ku mitkä on alunperin ollu ws6 sydeemissä?? Meinaan vaan et jos on vaikka laitettu jotku suburbanin jouset  :o  ;D 

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Frazier

12

• Z-mo

10

• forssi83

9

• peltzi80

7

Kirjoitettu

Ottamalla jousen pois ja mittaamalla jousen paksuuden ja vapaan pituuden. Tosin vanhalla foorumilla oli jossain normi jousilla mitattuja autojen korkeuksia navan keskeltä lokasuojan kaareen

Kirjoitettu

Tuli tilattua noi intraxin 2" madaltava jousi sarja, kuin paljo mahtaa todellisuudessa madaltaa, jollain kokemuksia/kuvaa autosta noitten jousien kanssa?

Kirjoitettu

Tuli tilattua noi intraxin 2" madaltava jousi sarja, kuin paljo mahtaa todellisuudessa madaltaa, jollain kokemuksia/kuvaa autosta noitten jousien kanssa?

mulla on intrax:sit ja kuvia autosta www.dobermann.1g.fi ja oot varmaan nähnyt livenäkin?
Kirjoitettu

mulla on intrax:sit ja kuvia autosta www.dobermann.1g.fi ja oot varmaan nähnyt livenäkin?

no juu niimpäs näin, mut emmää mitään enää muista ;D....

jaa kyl se jonku verran madaltaa m/, ku mul on takalokasuojan renkaan välissä n.5cm väli

Kirjoitettu

eikös sulla markus ollu jo jokku madallusvieterit?!?!  ???

noku en tiä, entinen omistaja ei sanonu ainakaa mitää, sillon ku ton ostin. takaa toi on ainaki mun mielestä aikas korkeella... :-X

tosa on ny kuva vielä

camsivu2.jpg}

Kirjoitettu

Mulla oli 4genin maavara n.9cm.Totuuden nimessä enpä voi sanoa nauttineeni kun piti varoa tikkuaskia korkeampia esteitä joka paikassa  :-[

Vanha_kamu.jpg}

Kirjoitettu

noku en tiä, entinen omistaja ei sanonu ainakaa mitää, sillon ku ton ostin. takaa toi on ainaki mun mielestä aikas korkeella... :-X

tosa on ny kuva vielä

Mulla näytti Eibachin pro-kitin kanssa aika lailla samalta, keula tontissa ja perä ylhäällä. Kiekka takajousista, niin alko näyttää edes pikkasen tasapainoselta...

Kirjoitettu

Mulla taas keulii ja perä laahaa... Hotchkissin jouset tilattu, ilmoitti 1" madaltavan mutta toivottavasti paljon enemmän kun keulassa olis vaikka 10cm. varaa tippua...

camaro1_005_kopio.jpg}

Kirjoitettu

Onko kokemuksia Hotchkisseistä?? Kuin paljon tippu vakioiskareilla?

Kirjoitettu

muistatko millanen mulla n auto? siinä on noi vitun hotckissin jouset ja ja samannäkönen ku ennenkin!!! arilla tippu niillä auto tonttiin..

Kirjoitettu

Cowboyllä on hotckissin jouset ja on auto ihan sopivan matala edestä mutta takaa jäi kumman korkeaksi. Toki rengastuskin tekee siitä perästä korkeamman

Kirjoitettu

Ei tässä voi ku jännittää ku vertaa Forssin ja Arin autoja, on kyllä niin vastakohdat samoilla jousilla... Pistän kuvia ku saan joskus jouset alle...

Kirjoitettu

mul on varmaan joku fiba niisä jousissa?

Tai isännässä  ;D ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

mitkäs ois sopivat 1" pudottavat? onko jollakin kokemuksia?

• 3 months later...
Kirjoitettu

Löytyykö kuvia Eibachin sportline jousilla 3 geneistä? Valinnan vaikeus nyt edessä, joko pro-kit tai sitte tuo sportline.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...