Jump to content

Pontiac Trans am -83

Recommended Posts

Kirjoitettu

perskeleen pilkunviilarit ;D

eikun mun kitti luulee hopeista kaksoisolentoa karriksi ja törmää siihen vaikka poljen jarrua... ritari rässi

• Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• JUX

79

• HFB

13

• BlackZ

6

• Luntti

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Saako edes kuskit törmätä toisiinsa.. :-[

Sehän menee näin: Nähdään! Ja sit kun ollaan jo niin siirapeissa ettei nähdä ??? Silloin törmätään ;D

Kirjoitettu

Sehän menee näin: Nähdään! Ja sit kun ollaan jo niin siirapeissa ettei nähdä ??? Silloin törmätään ;D

;D ;D ;D ;D 8)
Kirjoitettu

Jollakin meni hermot niiden lauduttimen putkien kans >:( oli jo niin myljätty muttereista kantit ettei niitä saanut enää pitämään.... ....joten päädyin tämän näköiseen ratkaisuun :D

screenhunter184.jpg}

screenhunter184.jpg_thumb

Kirjoitettu

Lauhdutin on armeijasta tuttu... purettujen pankkujen jäämistöä ja naapuripitäjän konekorjaamolta löytyi hyllystä nippa joka passa laatikon puoli päähän, kun ottaa sen "putki nipan" pois laatikon kyljestä. Siitäpä pääsee sitten normaali hydrauliliittimillä eteenpäin.

Kirjoitettu

Noiden putkien mutterit on muuten vihoviimeiset.. en tiedä mistä tinasta ne on tehty, mutta kertakäyttöisiä tuntuis olevan. Aion korvata nuo omassani letkuilla.

Kirjoitettu

Noiden putkien mutterit on muuten vihoviimeiset.. en tiedä mistä tinasta ne on tehty, mutta kertakäyttöisiä tuntuis olevan. Aion korvata nuo omassani letkuilla.

Minä en ainakaan löytänyt sopivaa päätä letkuille suoraan laatikkoon/ jäähdyttäjän päähän... laatikon päähän käy tuo kaksoisnippa joka muuttaa sen normaaliksi, mutta jäädyttäjään? vaikeempi. Otin 2 kahta eri kokoa ja sitten 2 uutta putken mutteria ihan vaan varalta... maksoi 20€ yhteensä. Ne mutterit on varmaan oikeesti jotain tinaa >:( >:(

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Alkaa olla Vappukunnossa... vielä vähän finistelyä ja valmis kesän rientoihin!

Kirjoitettu

VAUDE,mut tuo Eu kilpi,sorry

Ei se nyt takana näytä niin hullullta ;)
Kirjoitettu

silmä lepäs... perse ei nyt kestäny täks kesäks maalauttaa omaa :'(

kyl tuo hopea istuu yhtä nätisti kun musta, minusta

Kirjoitettu

VAUDE,mut tuo Eu kilpi,sorry

Palkotuotteita sieraimet täynnä konttorille ;) Mittailtiin konttorilla kilpiä.. Ei se normikilpi mahdu taakse omalle paikalleen... 2cm liian pitkä. >:( >:( Ja kanttista ei saa ilman EU tunnusta >:( >:(. Eikä viittis taas tunnustakaan vaihtaa!

Kirjoitettu

Mulla kans oli EU kilvet -87:ssa ja noiden sovitusten kanssa on ongelmia, jos aikoo laittaa normaalit kilvet :(

Kirjoitettu

Mulle taas joskus sanottiin et EU-kilvet voi vaihtaa normi kilviks. Sanoo vaan ettei aio ajella ulkomailla....

Mullakin on EU-kilvet eikä ne nyt niin pahat oo...

Kirjoitettu

Mulle taas joskus sanottiin et EU-kilvet voi vaihtaa normi kilviks. Sanoo vaan ettei aio ajella ulkomailla....

Juu, niin ne voikin vaihtaa normaali kilviksi ;)

Kirjoitettu

Hieno! Taidampa vaihtaa omat 16", 15":siin kun löytyy sopivan näköset vanteet jostain.

Kirjoitettu

jessus nuo on asiallisen näköset nuo vanteet/gummit :P

Olihan nuo aika härskin näköiset... ja pintakuviokin oli kaaren sisällä ;)

• 1 month later...
Kirjoitettu

mitkä vanteet sulla on ja kuinka leveet kumit? ottaako kiinni mihkään edestä ku näyttää aika matalalta?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...