Cosa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Onko..? Tää nimittäin on vaihtanu ihan vastikään TAAS omistajaa jos oikein ymmärsin Siis tyyliin parin viikon sisään.... Tuolla ilmoittautui toisessa topikissa ihan vähän aikaa sitten. En tosin muista, mikä topikki oli kyseessä
F350 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Tuolla ilmoittautui toisessa topikissa ihan vähän aikaa sitten. En tosin muista, mikä topikki oli kyseessä ostetaan firebird
JUX Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 On sitten kuudes omistaja viimevuoden heinäkuun jälkeen..
JUX Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Tää nyt sitten viimeinkin löytänyt ymmärtäväisen kodin... ja mitä omistajan kanssa puhunut vaivaa on nähty jälleen lisää.... ja vielä oikeaan suuntaan... Acs:n parkkiksellakin tää kai on bogattu... ei vain osunut kenenkääm kuviin...prkl... olis kiva nähdä uusilla jousilla kuin nousi.... mulla oli hyvä= matala mut kait antautuneet jo sen verran et meni jo liikaa... mulla putos eka kesän jälkeen jo aika paljon... ja rosteri putket kai karjuu aika hyvin (vois kuvitella) onko kuulo havaintoa kellään ja kuvakin ois kiva noin jatkeeksi... jos sellainen joltain löytyy...
Mika Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2009 Hienoa, että vihdoinkin pääsi oikeaan kotiin...
imasaf Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2009 nyt vasta hokasin nää kirjoittelut mun autosta!!! Ostin ton todellakin elokuu 08 ja nyt ajeltu reilu kesä ja toimii kun junan vessa. Laitoin alustan uusiksi kun oli niin matala et ei pystynyt ajamaan kun oli aina jossain kiinni. Pistin kybin säädettävät keltaset joka kulmaan ja jouset on einbachin punaiset, lisäksi tuli laitettua uutta puslaa silleen. Uutta putkeakin rustasin marteliuksen 3" rosterivaikkarilla ja on mellevät soundit!!!.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään