BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Se riippuu ihan siitä mitä vahvistetaan ja miten. Jotku tekee rempan ja jotain vahvistuksia alle tonnilla, toiset ottavat 3 tonnia eikä tee siltikään paljo enempää -> helppo ala kusettaa. Uuden lootan saat jenkeistä 1500 taalalla (+rahdit yms tietysti) ja niissä lootissa on takuu ja tarkka osalista mitä ovat syöneet. Kannattaa ainaki varmistaa että tuohon hintaan siihen jo oikeasti jotain tehdään kerran jenkeissä koko vahvistetun rempatun lootan hinta on reilun tonnin euroissa
Jii Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Mä olen ja teettäny muutaman lootan hyvillä osilla ja varmasti kestää metodilla. Kaikki lootat on kestäny moitteitta kovaakin käsittelyä ja aina on hinta ollu 700-800€.
Guest Firebird83 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 niin eli autoon tuli siis erilaatikko kun vanha oli sen verran tuhoutunut ettei kannattanut korjata. Vajailla paineilla ajettu.
Jii Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Projektilaatikot josta saa tehtyä ehjän on ollu 100- 400€ luokkaa. Hieman tuntuu hinnakkaalle, mutta pääasia että toimii ja takuu pelaa.
balez Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2008 Projektilaatikot josta saa tehtyä ehjän on ollu 100- 400€ luokkaa. Hieman tuntuu hinnakkaalle, mutta pääasia että toimii ja takuu pelaa. mun mielestä iha normi hinta uusitulle ja teetetylle laatikolle pää asia, että homma toimii ja auto pääsee ajoon... kaikki maksaa ja menee särki...
Guest Firebird83 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Loota on rempattu mutta vielä mättää!! ajoin pikku montusta(LAATIKOLLA AJETTU N. 150 KM) jonka jälkeen loota toimi normaalisti seuraavaan stoppiin asti. olin tekemässä u-käännöstä kun heitti yhtäkkiä vapaalle, vaihde löyty ja ja ajoin auton parkkiin. tämän jälkeen ainoastaan parkki, pakki ja vapaa toimi! onko mahdollista että rikoin jonkun vaihteiston siiirto tangon(vai onko siellä vaijeri)? Auto on niin matala että en sinne alle ole vielä päässyt... Huomenna olis tarkoitus siirtää tallille ja tutkia.
camaro82 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Vaijerihan tuolla on. Olisko vaijerin kuoren kiinnitys löysällä (laatikon päässä) ja antaa periksi jolloin ei vaihteet mee päälle?
Karppa Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2008 Mä olen ja teettäny muutaman lootan hyvillä osilla ja varmasti kestää metodilla. Kaikki lootat on kestäny moitteitta kovaakin käsittelyä ja aina on hinta ollu 700-800€. ÖÖö tota kerro heti missä,mulla antautu toi oma lodju ja pitäis saada kestämään se 500hp ja 800nm,jos alle tonnin niin lähetän heti tulemaan.
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 ÖÖö tota kerro heti missä,mulla antautu toi oma lodju ja pitäis saada kestämään se 500hp ja 800nm,jos alle tonnin niin lähetän heti tulemaan. Ei missään jollei joku kyläseppä sulle tee harrastuksen vuoksi. Sittekki osat jo maksaa melkeen tonnin (?). Ainakin ku minä kyselin juurikin tuota 500hv ja 800Nm kestävän lootan rakentamista niin laatikkogurujen vastaus oli järkiään "Lähetä se tänne, sen pari kolme tonnia sen tekeminen maksaa" Ja sittepä tulin siihen päätökseen ettei oo järkee jos nuo jenkeissä myytävien lootien myyntipuheet pitää vähääkään paikkaansa..
Jii Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Koskinen hatolassa on tehnyt lootat sopuhintaan. Hyvin on toiminut.
Guest Jukka Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 sellaanen firma ku tremec tekee hyviä lootia, cruisaalles vaihtaa just niin pehemiästi ku haluaa ja sitte kovempaa kiihrytelles vaihtaa todella napakasti
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2008 sellaanen firma ku tremec tekee hyviä lootia, cruisaalles vaihtaa just niin pehemiästi ku haluaa ja sitte kovempaa kiihrytelles vaihtaa todella napakasti Heh, mulla tuo Bowtie Overdrive 700R4 Level III vaihtaa cruisaillessakin just niin terävästi ko mahollista Nimimerkillä alkava niskavamma
Guest Firebird83 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2008 Ei oikein taida saada hinausköyttä kiinni trans amiin silleen että ei tarvii purkaa mitään? Etuspoileri taitaa ainakin olla tiellä. Pitäis hinata auto illalla talliin. Onneks on alle kilometrin matka.
Soppa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Yleensä noissa käy niin, että kun tuntuu, että vaihteet ei mee silmään, vaijerin vaippa on tosiaan irti sieltä lootan päästä. Se on laatikon öljypohjan pulteilla kiinni ja niillä on taipumus löystyä. Ei tartte paljo tunkata autoa että pääsee ton toteamaan, kuskin puolelta pitää kurkata.
mopo-ukko Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Mulla TH200c ja vaijeri laatikon päässä kiinni sellaisella klipsulla,jos se on väärin päin,niin irtoaa ja katoaa osa vaihteista.Klipsu oikein päin ja nippuside varmistus ja on pysynyt.Liekkö vastaavaa vaijerin kiinnitystä muissa laatikoissa.
Guest Firebird83 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 laatikon vaijerit oli kaikki ehjiä. Auto meni hinausautolla car-matikkiin takuu korjaukseen. Vikaakin löyty, olikohan siirtoakseli poikki(jos oikein muistan)! joku lukkoprikka jääny pois tai jotain, selvittelen tarkemmin kun haen auton pois. Tää auto on kulkennu enemmään trailerissa/hinauksessa ku ajamalla! Jos pääsis seuraavas välimeetis käymään. Mites ton kuskin ikkunan saa paikoilleen ku on päässy jotenki repsahtaa, se on muutaman sentin liian takana ja ei oo semmonen jämäkkä niinku pitäs.
JUX Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Ovipahvi pois.. puolessa välissä laitat sen paikalleen ja säädät niitä kiskoja oven sisältä, ettei se enää pääse lipsahtamaan kiskolta pois... johtuu osittain siitä etu kulmapalasta joka on/ oli poikki ja uutta just samanlaista ei ole ihan helppo löytää, mulla oli 5 autosta kokeilla eikä yksikään sopinut -84 jo erilainen. ehkä vain -82 ja -83 malleista käy
JUX Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Tämähän on nyt lähtenyt kiertoon... nyt autoliikkeessä eli 5 omistaja viimevuoden Heinäkuun jäkeen Pitääköhän tuo hakea takaisin kotiin
Mika Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Tämähän on nyt lähtenyt kiertoon... nyt autoliikkeessä eli 5 omistaja viimevuoden Heinäkuun jäkeen Pitääköhän tuo hakea takaisin kotiin Hae se kotiin ja pidä itsellä...
Soppa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Tämähän on nyt lähtenyt kiertoon... nyt autoliikkeessä eli 5 omistaja viimevuoden Heinäkuun jäkeen Pitääköhän tuo hakea takaisin kotiin Miten on käyny hinnalle?
5.7targa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Miten on käyny hinnalle? http://www.nettiauto.com/2087684
HFB Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 yksityisellähän tuo "joutava helmi" näyttäs olevan... surullista
Chevi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Autoliikkeessä tuo oli vielä eilen myynnissä, nyt ilmeisesti uudella onnellisella omistajalla...
Nupa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Uus omistaja täällä on jo kirjotellutkin
BlackZ Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2008 Uus omistaja täällä on jo kirjotellutkin Onko..? Tää nimittäin on vaihtanu ihan vastikään TAAS omistajaa jos oikein ymmärsin Siis tyyliin parin viikon sisään....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään