Mika Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Ei ny kauhian hieno muttei kovin rumakaan. Siis siltä väliltä
Cowboy Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 voi perse... sä kerkesit ennen mua!
HFB Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 jeah, kipsonin melli ois ylpee... pääkalloja, levyruuveja ja alua... kiitos kaverille leikkausavusta. joskus hopeenvärine soitin vielä. toihan on siitä hyvä ettei varkat ainakaa koske mun soittimee p.s. kromilista on kiva askartelumateriaali... logoa ja muuta pokkausta...
JousiT Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 toihan on siitä hyvä ettei varkat ainakaa koske mun soittimee Äläs sano. Noin paljon kiiltävää, joku h*lvetin harakka saa vielä tyhmän ajatuksen.
Guest Jukka Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Mulla oli aikanaan samanlainen soitin (äkkiä kattottuna) onkohan ollu joku maahantuojan lisäämä varuste vai sattumaa?
HFB Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Mulla oli aikanaan samanlainen soitin (äkkiä kattottuna) onkohan ollu joku maahantuojan lisäämä varuste vai sattumaa? sattumaa... mulla oli sillo ku nuo (sony rds+kas+cdboxi) oli uusia ni tollane, ja jätin sen johki autoon... tuo tuli ponun mukana ja jälkeenpäin on heitetty. ruma ja vanha, mut toimii... ja ei ole mikää varkaiden päiväuni
Soppa Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Minäki tein keskikonsolin ensin alumiinista ja kiillotin sen, mutta naarmuja tuli jo pelkistä katseista, piti vaihtaa materiaali rosteriin...
HFB Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2007 Minäki tein keskikonsolin ensin alumiinista ja kiillotin sen, mutta naarmuja tuli jo pelkistä katseista, piti vaihtaa materiaali rosteriin... joo aika naarmuherkkää tuo toisaalta on... mut sen kanssa on nyt elettävä... katto mite kauan. p.s. aika kookas ja maukas morbid angel pentti
forssi83 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 miitäs sulle tuli maalaus maksaan?
HFB Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 sitähän nuo tuttavatkin ekana kyselee sanotaa että hyvän diilin tein ammattimaalarin kanssa, joka teki sen harrastehommina aika edullisesti. ihan ok jälki ja kovaan käytöön tulee... pohjat se teki kokonaan. kattoo mite kestää sanotaan et yli tonnin ja alle kaks
forssi83 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 eli halvalla sait pesin ite tänää auton ja tuli tehtyy päätös et pakko toi on maalata ku alkaa vähä kukkiin jo liikaa :'(
HFB Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2007 eli halvalla sait pesin ite tänää auton ja tuli tehtyy päätös et pakko toi on maalata ku alkaa vähä kukkiin jo liikaa :'( joo kyllä iteki tuskailin pari kesää ku näytti ettei olis varaa maalaukseen, ja pinnat oli yhtä tuttua siteeratakseni "prisman parkkipaikka"-mallia pieniä kolhuja, ja paikkamaalauksia eri sävyn mustalla... kyllä se huuti ihan maalia pintaansa. ja kiitos itseni kun olin maksanu reilusti veroja liikaa niin olin säästänyt huomaamattani maalausrahat
HFB Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2007 laitanpas nyt kuvan ku broilerikin on luukussa kiinni. joutuu vaa vielä irrottaa kun ei tullu mitää "tiivisteitä" tehtyä. meinasin tänää vaihtaa vyöt mut ei onnistunukaan... ylläri. no tulipahan ees kuva otettuu.
Karppa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 laitanpas nyt kuvan ku broilerikin on luukussa kiinni. joutuu vaa vielä irrottaa kun ei tullu mitää "tiivisteitä" tehtyä. meinasin tänää vaihtaa vyöt mut ei onnistunukaan... ylläri. no tulipahan ees kuva otettuu. Nätit vanteet,mikähän mahtaa olla merkki? ei sillä nätti on autokin,viininpunanen on saakelin hyvä väri .
HFB Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Nätit vanteet,mikähän mahtaa olla merkki? ei sillä nätti on autokin,viininpunanen on saakelin hyvä väri . pien korjaus, ei oo viininpunane mut näyttää erehdyttävästi tossa valossa. juu, levypyörät on american racing outlaw:t. 15" set 7" eessä ja 8" takana. muita speksejä en tiiäkään...
BlackZ Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Tuohon vielä mustat lasit niin johan olis hieno!
HFB Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Tuohon vielä mustat lasit niin johan olis hieno! kieltämättä... mut kattoo 08 kesäksi. ainakin takalasin tummennus on ollu tapetilla mut ei nyt pysty
Mopo305 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Olis toi rekkari tossa keskellä parempi,ottaa silmään kun on sivussa,ainakin mun??
HFB Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2007 Olis toi rekkari tossa keskellä parempi,ottaa silmään kun on sivussa,ainakin mun?? kunhan et tarkota et tossa nokan keskellä grillien välissä niin... tuo ei ole lopullinen paikka... se on sillei L-läpysköillä helman alle kiinni... tarkotus olis ainaki alemmas laittaa. ja ehkä vähä piilompaa
HFB Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 "ei niin kaikkien makuun olevat ovet" valmiina...
rokzetä Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 "ei niin kaikkien makuun olevat ovet" valmiina... ihan bueno .auto muuttunu edukseen.väri on namu.ihan sopivaa sutenöörimeininkiä
HFB Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2007 ihan bueno .auto muuttunu edukseen.väri on namu.ihan sopivaa sutenöörimeininkiä pimp-daddy kiittää korjasinpa linkinkin... oli vika kuvaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään