Jump to content

"Bloodbird" Trans Am -82

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei ny kauhian hieno muttei kovin rumakaan.

Siis siltä väliltä  m/

• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

249

• balez

20

• BlackZ

18

• Rale

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

jeah, kipsonin melli ois ylpee... pääkalloja, levyruuveja ja alua... kiitos kaverille leikkausavusta. joskus hopeenvärine soitin vielä.  toihan on siitä hyvä ettei varkat ainakaa koske mun soittimee  m/

p.s. kromilista on kiva askartelumateriaali... logoa ja muuta pokkausta...

Kirjoitettu

toihan on siitä hyvä ettei varkat ainakaa koske mun soittimee  m/

Äläs sano. Noin paljon kiiltävää, joku h*lvetin harakka saa vielä tyhmän ajatuksen.

Kirjoitettu

Mulla oli aikanaan samanlainen soitin (äkkiä kattottuna) onkohan ollu joku maahantuojan lisäämä varuste vai sattumaa?

Kirjoitettu

Mulla oli aikanaan samanlainen soitin (äkkiä kattottuna) onkohan ollu joku maahantuojan lisäämä varuste vai sattumaa?

sattumaa... mulla oli sillo ku nuo (sony rds+kas+cdboxi) oli uusia ni tollane, ja jätin sen johki autoon... tuo tuli ponun mukana ja jälkeenpäin on heitetty. ruma ja vanha, mut toimii... ja ei ole mikää varkaiden päiväuni  ;D

Kirjoitettu

Minäki tein keskikonsolin ensin alumiinista ja kiillotin sen, mutta naarmuja tuli jo pelkistä katseista, piti vaihtaa materiaali rosteriin...

Kirjoitettu

Minäki tein keskikonsolin ensin alumiinista ja kiillotin sen, mutta naarmuja tuli jo pelkistä katseista, piti vaihtaa materiaali rosteriin...

joo aika naarmuherkkää tuo toisaalta on... mut sen kanssa on nyt elettävä... katto mite kauan.

p.s. aika kookas ja maukas morbid angel pentti

Kirjoitettu

sitähän nuo tuttavatkin ekana kyselee  ::)

sanotaa että hyvän diilin tein ammattimaalarin kanssa, joka teki sen harrastehommina aika edullisesti.

ihan ok jälki ja kovaan käytöön tulee...  pohjat se teki kokonaan. kattoo mite kestää  ;)  sanotaan et yli tonnin ja alle kaks  m/

Kirjoitettu

eli halvalla sait  :) pesin ite tänää auton ja tuli tehtyy päätös et pakko toi on maalata ku alkaa vähä kukkiin jo liikaa :'(

Kirjoitettu

eli halvalla sait  :) pesin ite tänää auton ja tuli tehtyy päätös et pakko toi on maalata ku alkaa vähä kukkiin jo liikaa :'(

joo kyllä iteki tuskailin pari kesää ku näytti ettei olis varaa maalaukseen, ja pinnat oli yhtä tuttua siteeratakseni "prisman parkkipaikka"-mallia :D  pieniä kolhuja, ja paikkamaalauksia eri sävyn mustalla...  kyllä se huuti ihan maalia pintaansa. ja kiitos itseni kun olin maksanu reilusti veroja liikaa niin olin säästänyt huomaamattani maalausrahat  *clap*

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

laitanpas nyt kuvan ku broilerikin on luukussa kiinni. joutuu vaa vielä irrottaa kun ei tullu mitää "tiivisteitä" tehtyä.

meinasin tänää vaihtaa vyöt mut ei onnistunukaan... ylläri. no tulipahan ees kuva otettuu.  \m/

spoilerrocks.jpg}

Kirjoitettu

laitanpas nyt kuvan ku broilerikin on luukussa kiinni. joutuu vaa vielä irrottaa kun ei tullu mitää "tiivisteitä" tehtyä.

meinasin tänää vaihtaa vyöt mut ei onnistunukaan... ylläri. no tulipahan ees kuva otettuu.  \m/

Nätit vanteet,mikähän mahtaa olla merkki? ei sillä nätti on autokin,viininpunanen on saakelin hyvä väri ;).

Kirjoitettu

Nätit vanteet,mikähän mahtaa olla merkki? ei sillä nätti on autokin,viininpunanen on saakelin hyvä väri ;).

pien korjaus, ei oo viininpunane  ;)  mut näyttää erehdyttävästi tossa valossa. juu, levypyörät on american racing outlaw:t. 15" set

7" eessä ja 8" takana. muita speksejä en tiiäkään...

Kirjoitettu

Tuohon vielä mustat lasit niin johan olis hieno!  8) m/

kieltämättä... mut kattoo 08 kesäksi. ainakin takalasin tummennus on ollu tapetilla mut ei nyt pysty  :-[

Kirjoitettu

Olis toi rekkari tossa keskellä parempi,ottaa silmään kun on sivussa,ainakin mun??

Kirjoitettu

Olis toi rekkari tossa keskellä parempi,ottaa silmään kun on sivussa,ainakin mun??

kunhan et tarkota et tossa nokan keskellä grillien välissä niin...  ;)

tuo ei ole lopullinen paikka... se on sillei L-läpysköillä helman alle kiinni... tarkotus olis ainaki alemmas laittaa. ja ehkä vähä piilompaa

Kirjoitettu

"ei niin kaikkien makuun olevat ovet" valmiina...  ;D

ihan bueno m/.auto muuttunu edukseen.väri on namu.ihan sopivaa sutenöörimeininkiä  :-P *clap*

Kirjoitettu

ihan bueno m/.auto muuttunu edukseen.väri on namu.ihan sopivaa sutenöörimeininkiä  :-P *clap*

pimp-daddy kiittää  ;D  korjasinpa linkinkin... oli vika kuvaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...