Jump to content

"Bloodbird" Trans Am -82

Recommended Posts

Kirjoitettu

paiskataa nyt vielä toinen, sit saa riittää nää turhat kuvat  ::)

coopergt2.jpg}

• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

249

• balez

20

• BlackZ

18

• Rale

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

On noi kyllä kivan näköset noi renkaat  m/ Mun pitäs kans tilaa uudet  ::) On aika karseet noi liian kapeet kitkat alla  m-

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

no kuvat ei lopu... käyttiksen kuva tänne kans  8)

skötsdeili....

kutosellahan se, sori vaan  ;D 262 cid tbi + th700,  bell tech madallussarja, lailliset ruiskutummennukset sivulaseissa...siinäpä speksit

chevy_darkside.jpg}

Kirjoitettu

Oikein!  m/ Pitäähä se yks lavapeli olla ku f-bodyja harrastaa, helppo kuskata osia............  ;D ;)

Kirjoitettu

Oikein!  m/ Pitäähä se yks lavapeli olla ku f-bodyja harrastaa, helppo kuskata osia............  ;D ;)

Laitetaan korvan taakse... ;)

Kirjoitettu

juu, ja justii toin kotiin sauna/takkapuita 23 pahvilaatikollista yhellä kuormalla, vielä meni pressu päälle.  m/

Kirjoitettu

juu, ja justii toin kotiin sauna/takkapuita 23 pahvilaatikollista yhellä kuormalla, vielä meni pressu päälle.  m/

Minä oon vaan nakellu aina lavan täyteen halkoja ja pressu vaan päälle ja menoksi  ;D Lava-autosta on ihan oikeasti jotain hyötyäkin...  ;)

Kirjoitettu

no kuvat ei lopu... käyttiksen kuva tänne kans  8)

skötsdeili....

kutosellahan se, sori vaan  ;D 262 cid tbi + th700,  bell tech madallussarja, lailliset ruiskutummennukset sivulaseissa...siinäpä speksit

siisti peli mä oon kans katellu tollasta lavapeliä(chevyä tietty) työautoks,pitäs kyllä olla dieseli 6,2 tai 5,7 :(

Kirjoitettu

siisti peli mä oon kans katellu tollasta lavapeliä(chevyä tietty) työautoks,pitäs kyllä olla dieseli 6,2 tai 5,7 :(

kyllähän minäki dieseleitä ensi kattelin, mut niistä saa ostaessa maksaa nii paljo enempi, jos vielä yhtä siistin meinaa saada että silläki erotuksella ostaa jo paljo bensaa  ;D

Kirjoitettu

kyllähän minäki dieseleitä ensi kattelin, mut niistä saa ostaessa maksaa nii paljo enempi, jos vielä yhtä siistin meinaa saada että silläki erotuksella ostaa jo paljo bensaa  ;D

Ite vaihdan kyllä ton oman lavakikottimen silti 6.2D tai 6.5D:hen ja tod näk vielä vanhempaan versioon ja nelivetoon (Fleetside, Blazer tai Suburban yms.)... Ei sen niin siisti ostaessa tarvi ollakaan, äkkiäkös noita siistii  ;D Harmittaa vieläki ku myin sillon 2006 poies sen mun diisseli K5 Blazerin  :-\ olis pitäny malttaa hetki sen kanssa silloin ja korjata se loota ja turbiini siitä niin olis taas menty ja pitkään sillä...

Kirjoitettu

Ite vaihdan kyllä ton oman lavakikottimen silti 6.2D tai 6.5D:hen ja tod näk vielä vanhempaan versioon ja nelivetoon (Fleetside, Blazer tai Suburban yms.)... Ei sen niin siisti ostaessa tarvi ollakaan, äkkiäkös noita siistii  ;D Harmittaa vieläki ku myin sillon 2006 poies sen mun diisseli K5 Blazerin  :-\ olis pitäny malttaa hetki sen kanssa silloin ja korjata se loota ja turbiini siitä niin olis taas menty ja pitkään sillä...

juu 6,2 D ois kyl mukava... vanhempikoriset on mulle turhan isoja, tää on lookiltaa hyvin pitkälti semmonen mitä hain, toki diesel ois kruunannu homman... mutta täähän menee jo off-topiciksi  ;D

palattakoon oikeeseen projektiin, upo-uudet keulagrillet tilattu.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

pientä näpläystä taas, uudet grillet saatiin suomeen ja paikoilleen. vähän vetiset vielä pesusta...

uudet_grillet.jpg}

Kirjoitettu

Ookko miettiny miltä näyttäis, jos tuo luukkujen etureuna (tuo missä on toi pontiac-teksti) oliski musta/hyvin tumma

Kirjoitettu

Ookko miettiny miltä näyttäis, jos tuo luukkujen etureuna (tuo missä on toi pontiac-teksti) oliski musta/hyvin tumma

toki, oli vähän jotain sellasta tarkotuskin, mut unohtu mainita sillon maalarille ja ne tuli tuommoset. täytyy kattoo jos joku kerta ottas luukut irti ja vetäsis mustiksi nuo, samalla tummemiksi noiden parkkien mustat osat...

Kirjoitettu

vähän toivomista saumojen sovituksissa...

Iso maa, isot toleranssit  ;D

Kirjoitettu

joo, tyyppivikoja nuo pienet irvistykset saumoissa... nokkapalan valmistusmateriaali  ja -tapa ovat aika puutteelliset.. aurinko ja aika tehny tehtävänsä... konepeltikin kieroilee hieman, ei saa kyl ilman kunnon seppää istumaan joka kulmasta  :-[

Kirjoitettu

Apua mietiskelyyn... malli Balez  Hmmmm... vähän toivomista saumojen sovituksissa...

pah... ei näitä vehkeitä kannata niin tarkkaan mittailla... pettyy vaan  ;D mustaks vaan...  m/

Kirjoitettu

joo,mustaksi  m/ sittenhän se alkaisi "hiukan" muistuttaa Camua      *clap*    :D

jos 3gen tarkotat ni ei kiitti  ;D  jos pitäs camaro olla ni sit se ois 2gen tai 4gen  ;)

no hard feelings...

Kirjoitettu

taas pukkaa toista autoo väliin... tuli laitettuu tarra takaluukkuun  \m/

kunnon musiikin ystävät näkee jotain tuttua siinä  8)

photobucket / darkside

toinen kuva tulee kunhan saan postista yhen palikan...

Kirjoitettu

älä sano että noi heijastimet pikapis on ruuveilla eikä tarralla?  :-\

Kirjoitettu

älä sano että noi heijastimet pikapis on ruuveilla eikä tarralla?  :-\

ikävä kyllä ne on täräytetty ruuveilla  :-\  ei minun toimesta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...