Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Hyvät lukemat.Tosin noilla modeilla epäilen,sorry . Oletko varma ettei jo aikaisemmin ole kansia avarrettu tai nokkaa vaihdettu? Teho lukemaan uskon sinänsä ,mutta muutakin on tehty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka68 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 -95 Z28 Camaro, 255 kW kampuralla ja 519 Nm vääntövä. Lingenfeltterin CAI, airfoil, Edelbrockin sarjat vakio, y-putki & tupla-katit ja SPL:än catbackki. Hypertechin powerprogrammilla tiesikkaa kronittu. Kone siis sinällään vakio. Tiiä sitte osasko ne Salossa käyttä sitä dynoaan oikein? -Mika- Hulppeat tehohäviöt ? Mulla ollut joka mittauksessa 17-18 KW . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jep. Tuohon takapyörätehoon voisi uskoakin. 16 %:n tehohäviöllä kampuralla on noin 290 kaakkia, mikä lienee lähempänä totuutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jep. Tuohon takapyörätehoon voisi uskoakin. 16 %:n tehohäviöllä kampuralla on noin 290 kaakkia, mikä lienee lähempänä totuutta. sen verran olen kuullut noista tehohäviöistä, ettei automaatilla pääse alle 28% tappiota. siis verratuna kun moottori on erikseen penkissä ja pyörästä mitattuna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka68 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 sen verran olen kuullut noista tehohäviöistä, ettei automaatilla pääse alle 28% tappiota. siis verratuna kun moottori on erikseen penkissä ja pyörästä mitattuna. Äkkiseltään laskettuna irtois mun 5L "maamoottorista" sitten jotenkin näin : - pyöräteho 357 hp / 0.72 = 495 hp moottorista - Siis kisasäädöillä ! Voi voimansiirtoa , mihin leikkiin on lähtenyt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 kyllä 30% tuntuu kyllä ylimitoitetulta Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 no tää tietohan tuli vaan dynopajan pitäjältä(löytyy moottori ja pyörä dyno) ja kaverihan ei tee sitä kun työkseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 ainahan on sanottu että automaatti vääristää dyno tulosta ylöspäin tuon momenninmuuntimen takia jo muutenkin eli mitattu takapyöräteho on lopuksi aika lähellä konetehoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka68 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Meinaa luisua OT:ksi . Mutta ois enempi kuin mielenkiintoista nähdä mustaa valkoisella saman moottorin tehoista moottoridyno vs. pyörädyno . Nimenomaan 700:lla . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 mulla on mutta pyörädynössä ei saatu pitoa renkaalle vaikka takakontissakin oli kaks kaveria painona savu vain nousi renkaista joten ei ole oikein verteilukelpoisia mutta ei siinäkään jääty silti kuin vajaan 25% eroon takapyörä vastaan kone dynö Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka68 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jepulis ! Voi olla lähellä tuo kansainvälinen arvio 16-18 % . - Olokin tässä vahän jo helpotti : 357 / 0.84 = "vain" 425 hepoa koneelta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 En tiedä muista mutta mulle dyno näytti 25% hävikkiä.Joten johkin 16% en tiedä kuinka noin alas pääsis.Olen koittanut asialle jotain tehdä ,mutta sen näkee dynossa onko muuttunut. Varttimaili ja loppunopeus kertoo tehot!Dyno on säätötyökalu.Tämä on oma ajatukseni ja muut saakin olla eri mieltä,elkää silti teilatko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Varttimaili ja loppunopeus kertoo tehot!Dyno on säätötyökalu.Tämä on oma ajatukseni ja muut saakin olla eri mieltä,elkää silti teilatko. niinhän tuo pyörädyno on Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 No jos joku osais laskea näist tidoist mikä on suunnilleen mun koneteho? et 14,812 nopeus 149,50 :(ja tää ihan vakiona ei edes CAI:ta tai airfoilia niin kiitos etukäteen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redcat Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Lähes 100hv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Lähes 100hv. voi olla tottaki en ihmettelis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Tuossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Tuossa. thanks ;Dtoi aika tuli sutimalla lähes puoli rataa ku ei ollu pitoa ollenkaan >:(jossain 40 hp ?No ihan ok tollaki saa jo kortin pois Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 eli sama kuin 350 tpi ;D ;Deipä oo pettymys paska mikä paska ;D ;D 8)oli odotettavissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Täällä on painittu aikaisemmin ks. aiheen tiimoilta noin muistin virkistämiseksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekka68 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Täällä on painittu aikaisemmin ks. aiheen tiimoilta noin muistin virkistämiseksi. Vanhaan aiheeseen on joskus hyvä ottaa uusi näkökulma . Voin poistaa omat postaukseni , jos meni liian kauas varsinaisesta aiheesta . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Lähinnä ajattelin ettei ruveta hirveesti tääs tästä samasta asiasta vääntämään kun se joskus kerran pureskeltu. Turha tästä on mielestäni mitään poistaa asiallista keskustelua aiheen ympärillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Jepulis ! Voi olla lähellä tuo kansainvälinen arvio 16-18 % . - Olokin tässä vahän jo helpotti : 357 / 0.84 = "vain" 425 hepoa koneelta Kerrotko hieman mitä kone pitää sisällään? Laita vaikka yksityisesti, jos et julkisesti halua. ilmeisesti jotain on hieman tehty, kun tehoa tuntuu tulevan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 sen verran olen kuullut noista tehohäviöistä, ettei automaatilla pääse alle 28% tappiota. siis verratuna kun moottori on erikseen penkissä ja pyörästä mitattuna. Tällöinhän tossa mun T/A:ssa olisi mukama 371 hp. Kuulostaa helvetin isolta ja mielestäni toi 17% on lähempänä totuutta ja dynokin oli kohtuu lähellä samaa mieltä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2006 -95 Z28 Camaro, 255 kW kampuralla ja 519 Nm vääntövä. Lingenfeltterin CAI, airfoil, Edelbrockin sarjat vakio, y-putki & tupla-katit ja SPL:än catbackki. Hypertechin powerprogrammilla tiesikkaa kronittu. Kone siis sinällään vakio. Tiiä sitte osasko ne Salossa käyttä sitä dynoaan oikein? -Mika- Tossa mittauksessa olisi 43% häviö. Laatikko ja perä varmaan hehkuis punaisina yms... Lisäyksenä edelliseen viestiin, että vakio autoissa on päästy lähelle tehtaan teholupausta juuri 16-18% häviöillä. Jotka dynokin on mitannut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään