Jump to content

Pontiac firebird 1991 - K.A.R.R.

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

meni viikonloppu aika pahasti ohi nukkuessa, jospa huomenna yrittäis kuvata sitä pöläriä. ;D

• Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shadowcast

29

• K.I.T.T.2000

17

• M

14

• Nupa

9

Kirjoitettu

minkäs näköinen siitä takavalopleksistä tuli?ootko testannu? ::)meinaan vaan,että oon tässä lähiaikoina tilaamassa sitä takavalopleksiä adiautotech.com sivustolta.ja kun sen sitten tummentaa niin oisko se nätin näkönen sellasenaan, :Pvai oisko siinä parempi olla v.82 pontson takavalot.?mulla on v.92 pontson takavalot.

Kirjoitettu

Enpä nyt kunnolla sitä ole vielä kerinnyt kiinnitteleen mutta ihan hyvältä se näyttää 82 valojen päältä kädellä pidettynä kiinni.

Hiukan tummennusta se toki tarvii.

Muiden valojen päällehän se pleksi ei mene kuin kuin niiden alkuperäisten 82 päälle.

Uudemmat takalamput on liian ulkonevat ja pyöreät.

Eihän se takapleksi nyt tosin paljoa maksa että jos et sitten siihen ole tyytyväinen niin myy se väkisin Ezzylle ;D ;D

Kirjoitettu

sekö sitten ei millään ilveellä oiken käy 92 takavaloihin? :( täytyy varmaan jostain hommata 82 takavalot.mikäköhän niissä takavaloissa on se ero?oiskohan takavalot 82-85 samanlaiset,vai pitäskö siinä olla ehottomasti 82 takavalot? ::)

Kirjoitettu

Kyllä kaiketi ne uudemmat takalamputkin saisi "muotoiltua" semmoisiksi että sen pleksin siihenkin saisi kiinni mutta ei niistä kovin hienot kyllä tule saati että ne ehjänä pysyis.

Halvemmaksi tulee vaan hommata jostain tämmöset (kuva) 82-84 (?) takalamput.

713486_65_full.jpg}

713486_65_full.jpg_thumb

Kirjoitettu

Tänään tuli postissa (3viikkoa myöhässä tosin) BEMARI E30 e-hyväksytty vilkku/parkki yhdistelmä.

Nyt tarttee tuota nokkaa ruveta hiukan muotoileen että saan pistettyä nämä noiden pleksien taakse piiloon kuten sarjassakin oli.

Eipä pitäisi olla katsarillakaan enään mitään sanomista ainakaan vilkkujen osalta.

uudetvilkkuparkit.JPG}

Kirjoitettu

Onpa komian näköiset!

Eipä sillä näöllä väliä.. piiloon ne kuitenkin tulee ;D

Pääasia että nyt saa vilkut ja parkit autoon.. viime vuonna mulla ei semmosia tainnu olla ollenkaan :-[

Kirjoitettu

Tänään tuli postissa (3viikkoa myöhässä tosin) BEMARI E30 e-hyväksytty vilkku/parkki yhdistelmä.

Nyt tarttee tuota nokkaa ruveta hiukan muotoileen että saan pistettyä nämä noiden pleksien taakse piiloon kuten sarjassakin oli.

Eipä pitäisi olla katsarillakaan enään mitään sanomista ainakaan vilkkujen osalta.

Mitkä noiden mitat on? Mahtuuko noiden alkuperäisten oranssien paikalle?

Kirjoitettu

Mitkä noiden mitat on? Mahtuuko noiden alkuperäisten oranssien paikalle?

Mitat on 16,5cm leveyttä ja korkeutta 5,5cm (siis tuo linssi osa, en ottanut mittaukseen mukaan noita kiinnike korvia).

Kyllähän nuo näyttäisi alkuperäisten tilalle menevän mutta kiinnitys on erilainen kuin alkuperäisissä.

Pistän pari kuvaakin tähän niin osaatte hiukan hahmottaa.

projekti_003.jpg}

Kirjoitettu

..ja päältä päin kuvattuna.

Yllä uudet vilkut ja alla vanhat mohlot.

projekti_010.jpg}

Kirjoitettu

käykös tuollasset 82-84 takavalot ihan heittämällä paikalleen? olin vaan joskus jostain ollu lukenu että ne tarviis jonkunlaista muokkausta ennen paikalleen laittoa? :-*

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään tuli sitten postissa knight rider - Season 3.

Sehän sisältää jakson kitt vs karr ;)

On se kärry vaan niin perkuleen hieno kaksi värisenäkin..tarviskohan itsekkin.. ::)

projekti_018.jpg}

Kirjoitettu

Ei muuta ku kaksväriseksi! Mun mielestä se on aikasta siistin näköinen. :)

Guest KnightRiderFinland
Kirjoitettu

Tänään tuli sitten postissa knight rider - Season 3.

Sehän sisältää jakson kitt vs karr ;)

Jeah! Atlantin takaako tilasit? Mutta mistä ja paljonko ohensi lompakkoa?

Ei jaksaisi tuota R2:sta odottaa.

/TN

Kirjoitettu

Jeah! Atlantin takaako tilasit? Mutta mistä ja paljonko ohensi lompakkoa?

Ei jaksaisi tuota R2:sta odottaa.

/TN

www.amazon.com tuo oma tuli.

Huuto netistäkin löytyy jo myynnissä.

Kirjoitettu

Mä en oikeen pidä siit kaksivärisestä mallista,mutta muistaako joku sen jakson jossa Kitissä oli jotkut liekki kuviot ja muistaakkeni kromivanteet se oli kyllä makeen näkönen. :)

Kirjoitettu

Mä en oikeen pidä siit kaksivärisestä mallista,mutta muistaako joku sen jakson jossa Kitissä oli jotkut liekki kuviot ja muistaakkeni kromivanteet se oli kyllä makeen näkönen. :)

oli kyllä aika erikoinen, tuli kuva jossakin vastaan...

Kirjoitettu

Jaa niin custom kitti ;D

Olihan se joo.. "erikoinen" :-\

Jos mä nyt kuitenkin jättäsin ne liekit omastani pois..

Saa joku kitti rakentelija sitten maalailla sen omansa liekkeihin ;D

customkitt.jpg}

Kirjoitettu

oli kyllä aika erikoinen, tuli kuva jossakin vastaan...

Muistakkos sen jakson nimeä taikka tuotantokautta,hitsi kun multa puuttuu justiin se ...

Guest KnightRiderFinland
Kirjoitettu

Muistakkos sen jakson nimeä taikka tuotantokautta,hitsi kun multa puuttuu justiin se ...

Toinen tuotantokausi ja "Custom K.I.T.T" on jakson nimi. Löytyy ainakin R1 DVD-setistä ekalta levyltä.

/TN

Kirjoitettu

löysin netistä sellasta juttua että kun laittaa 82-84 takavalot esim,92 autoon,niin ne ei käy siihen kun vissiin 85-92 autoissa on erilaiset polttimot.niitä polttimoiden paikkaa joutuu vissiin muuttamaan jos haluaa vaikka 92 autoon 82 lamput kiinni.onkos sulla sellaset 82 lamput?? pitikö sun muuttaa takalamppujen polttimoiden paikkaa tai jotain että sait ne sopimaan? :o

• 2 months later...
Kirjoitettu

Hiukan etu ajassa tullut synttärilahja vaimolta :P

Knights of England valmistajana.

fbodykarr.JPG}

Kirjoitettu

oikeenlainen synttärilahja,alkaa näköjään naiset tajuta mistä ne miehet tykkää :)

Kirjoitettu

Tässä oli siitä takaosan kiinnityksistä kuva kun joku oli kaiketi kiinnostunut.

Pituutta oli 33,6cm ja korkeutta löytyy 3,5cm jos joku halajaa samanlaista ruveta vääntään.

valu_ja_olds_mobile_083.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...