Guest Knight Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Pistetääs nyt tännekin hiukan tulevaa suunnitelmaa mitä mitäis toteutella tässä seuraavan 3-4 viikon aikana. Eli helvetinmoisena ongelmana on ollut nuo parkkivalot ja vilkut mitä on tullut mietittyä päänsä puhki viimeset 2 vuotta. Kun ei millään haluaisi pilata sitä 6 lampun rivistöä mikä tulee nokan sisään alhaalle niin on tullut sitten mietittyä että mihinkä helvettiin sitä sitten upottaisi piiloon ne lamput ettei nyt tulisi "pilatun" näköistä. Nyt sitten vihdoista viimein löysin vilkku/parkit mitkä sopii samaan kohtaan kuin trans amin keltaiset vilkut siinä luukkulamppujen vieressä. Tosin ovat alunperin vanhempaan BEMARIIN suunniteltu :'( Pistin osat tilaukseen ja pitäis tuossa 2 viikon päästä ilmeisesti saapua. Tuota ritari ähävä nokkaa joudun nyt sahaileen reiät pleksien alle ja tummennan ne pleksit tummiksi joten nokka tulee näyttämään koskemattomalta ja sarjaa vastaavalta. Tässäpä sarjasta napattu kuva missä näkyy vilkku mitä on nyt minunkin tarkoitus rakennella eikä pitäisi katsarillakaan olla mitään sanomista enään kun ilman pleksejä ajan katsastukseen huhtikuussa. Kuvia ompi tulossa kun saat osat käsiini ja pääsen rakenteleen.
Guest Knight Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Etu/Tukirauta tarvitsi myös hiukan huomiota "hilseilyn" takia joten hioin sen ja maalaan mustaksi minkä jälkeen rupean sitä lamppu rivistöä kiinnitteleen.
Guest Knight Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2006 Rauta maalattu ja kuivumassa. Seuraavaks katsellaan lamppujen sijoittelua ja asentelua suht linjaan sitten nokan kanssa.
Guest Ezzy Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2006 Tuli tuossa t0nin kanssa juttua takavaloista, niin mites sä duunasit vilkut noihin 82-takavaloihin? Niissähän ei ole paikkoja?
Guest Knight Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2006 Repäsin vanhat irti ja pistin pienemmät "lampunkannat" mitkä mahtuu niihin nykysiin reikiin. Ei ne kannat tosin ponuun oltu suunniteltu että ovat mulla siellä takalampun sisällä ne lamput roikkumassa. (ei mikään suositeltava viritys kenellekkään, kunhan väliaikasesti mullakin tehty.) Melkein suosittelen että etsii&ostaa vaan jostain kannat mitkä sopii noihin 82 takavaloihin suoraan niin ei tarvitse säätää mitään tyhmempää viritystä. http://www.knightreplicas.com/how_to_replace_and_wire_tailli.html
Guest Knight Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 http://knightregistries.com/forums/viewtopic.php?t=3346 Tuli vaan mieleen että tarviskohan sitä yrittää nyt kuitenkin itse vääntää eka noita perkeleen "pöläreitä" vaan vanteisiin. Tuossa näyttäis olevan niiden mittakin että jos nyt oikein katsoin niin se koko olisi 33.2cm (13 1/4) kai.. korjatkaa jos olen väärässä. Ei nyt ihan mielellään rupeis 200euroo pistään johonkin minkä itsekin voisi osata tehdä jumaliste tallissa PALJON halvemmalla (tai sitten ei jos hommat "pissii"). En tosin ole ennen lasikuidun kanssa pelleillyt mutta ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla kun 14vuotiaat pussihousutkin perkule rakentaa mopoihinsa jo vaikka mitä osaa. Jos mä nyt koittasin tässä seuraavan kuukauden aikana saada jotain aikaseks ..
Guest Knight Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 ..ja Ezzyhän vois kokeilla tämmöstä kun ei toi vanteiden osto oikein onnistunut ;Ddscf00198jc.jpg_thumb
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Aika käheä kuula tolla hemmolla ;D Mä ainaki meinaan tilata ens kuus itelle ne pölärit... jos Knight ei oo kerinnyt tekee hyvää prototyyppiä
Guest Ezzy Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Eipä se 80puntaa niistä nyt kovin paha hinta ole. rahdit jne toki päälle, mutta eipä siitä paha kimpassa tule.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Niin... Tuli vaan mieleen että onko se tarjous siellä vielä voimassa? Eikös siinä ollut joku määräaika...?
Guest Knight Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Juu no mä pistin viestiä että minne se haluaa että sitä rahaa tarvis lähettää. Onkos teillä mahdollisuuksia maksella paypääleillä tai jollain luottokorteilla?? Itsellä kun ei meinaan ole mitään muuta kuin toi western union mahdollisuus ja sehän maksaa niin prrrklll Tuleekos se ezzy nyt mukaan sitten pöläreihin?? Jos me se 12 kappaleen satsi otetaan.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Ei oo paypallia tai sitte muitakaan luottokortteja,jos sille sitte käyttöluotto käy Eiköhän sille shekki käy... Kallista se shekin lähetys... Jenkkeihin laitoin shekin,niin lähetysmaksu oli sellaiset vajaa 40 euroo...
Guest Ezzy Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 kortti ja paypal löytyy kyllä. Vois tutkia vielä miten tullit menee jos vaikka yrittäis saada tullit keräilyesineiden tms mukaan, jos olis alhaisemmat...
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 mutta mitä jos paketti tulee "lahjana" tänne? Eihän siitä silloin mitään maksuja mene. Mulla luki siinä keulapaketis et lahja ja paketin sisällöllä ei ole rahallista arvoa...
Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 mutta mitä jos paketti tulee "lahjana" tänne? Eihän siitä silloin mitään maksuja mene. Mulla luki siinä keulapaketis et lahja ja paketin sisällöllä ei ole rahallista arvoa... Ei mene läpi tullista moinen enää, kaikkihan "lahjoina" lähettää kaiken nykyään. Ei ne ihan taukkeja ole sentään
M Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 mulla on edelleenkin vaiheessa toi pöläreitten teko. koesarja olis kyllä tarkoitus saada valmiiksi parin kk:n sisään. vois olla että tulis halvemmalla kun 80 puntaa ja kun voi sit vääntää vaikka hiilestä tai kevlarista... joo, ei mene lahjat näköjään läpi, pienoismallipaketti jämähti hesan postitulliin ja nyt ne kyseleen jotain helvetin selvityksiä... kai sen sieltä ulos saa...
Guest Knight Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Mä sain sen laskun paypääliin ja pistin sen menee ezzyn sähköpostiin. Kokonais summa olis 335.00 GBP eli forex laskurin mukaan 482,43 EUR. 3 mieheen se olis 160,81 euroo per turpa sisältäen postituskulut. Voitasko me Ezzy lähettää sun tilille nuo omat osuutemme ja jos sä sen saisit maksettua sitten jos sulle se paypääli nyt on?? Jos mahrollista niin pistä vaikka yv tilinumeros ja nimes niin pistän rahaa tuleen huomena.
Guest whites80 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Onnistusko sellanen että lähettääjä laittas niin sanotusti halvemman hinnan sihen tulli lappuun? sitten noista pöläreistä viellä niin onnistuiskohan niitten tekeminen esim: CNC-sorvilla? vai meneekö jo niin ohueksi?
Guest burnout Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Laitatte mulle vaan kuvia pölläreistä ja oikeat mitat niin teen muotin Ja halavalla lähtee... Uskallan jopa sanoa että ei huomaisi eroa alkuperäisiin
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Laitatte mulle vaan kuvia pölläreistä ja oikeat mitat niin teen muotin Ja halavalla lähtee... Uskallan jopa sanoa että ei huomaisi eroa alkuperäisiin Meiltä löytyy vastaava pöläri, mutta pienemmässä koossa (12" tms), saatko tehtyä duplikaatin mutta vaan isompana? ja tarvitaan tosiaan sit 12kpl
Guest burnout Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Meiltä löytyy vastaava pöläri, mutta pienemmässä koossa (12" tms), saatko tehtyä duplikaatin mutta vaan isompana? ja tarvitaan tosiaan sit 12kpl Milloin tarviitte ?
Guest Knight Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Pistelin muutaman kuvan tänne: http://www.cardomain.com/ride/713486/6 Ei tuota pontiacin merkin syvennystä kyllä mun puolesta tartte ruveta siihen pisteleen. Pää asia että on hiukan pyöree ettei ota nuo renkaan pultit kiinni.. vähä niin kun pallolle tekis hatun Se koko on kaiketi 33.2cm päästä päähän mitattuna. Olishan noi pölärit kiva ennen kesää jo saada
Guest burnout Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Hmm... kiinnitys on aika tricky noissa ilmeisesti... Jos kehittelis tälläisellä systeemillä : http://www.knightreplicas.com/how_to_keep_bowling_ball_hub_c.html vai keksittekö ideoita? Tuo pienempi mikä teiltä löytyy olis hyvä olla mallina jos alan noita tekee. Kun kuidusta kuitenkin tekee niin noi kiinnikkeet on erilaiset niin tarvii tehdä vaan sellasia silmukoita sinne taustapuolelle mistä niitä sitten kiinnittelis? Tai jos löytyis vielä kuva suoraan sivusta noista kapseleista niin osaa sitten suhteuttaa miten kupera se pinta niissä pittää olla. Ja noitten pultin reikien halkaisija sopivan väljäksi. Onhan ne jaolla 4,75 Helpottaa kyllä jos tekee ilman tuota ponun logo syvennystä mutta ei oo homma eikä mikään tehä semmostakin tuohon muottiin Mitat vaan tarviin.
Guest Ezzy Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 mä voin heitellä huomenissa kuvia tuosta minimallista nettiin. Tuo kiinnistys onnistunee noinkin. ja jako on tuo vakio.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Hienoa burnout! Eipähän tarvi englannista asti odotella noita... Cant hardly wait for those...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään