Jump to content

Pontiac firebird 1991 - K.A.R.R.

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tämmöinen kuva löyty vuoden 1983 esitteestä. Ainakin äkkiseltään näyttäis kapselit Ezzyn vastaavilta...

P2000.jpg}

• Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shadowcast

29

• K.I.T.T.2000

17

• M

14

• Nupa

9

Kirjoitettu

niinhän ne näyttää juu. ovelan näkönen vehje kyllä, kun on noi camarovalot keulilla.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Lyhyen videonkin sain nyt sitten tehtyä vihdosta viimein tallilla.

Kovasti on kyselty että miten se scanneri toimii niin tuolta linkistä löytyy viteoo...

http://xthost.info/karrproject/

Kuinka pitkälle olet ajatellut viedä tota projektia?olen itsekin aikeissa alotella rakentamaan "KITT"reblicaa.

Kirjoitettu

Mitä ilmeisemmin laturi sanoi sopimuksensa irti tuossa iltasessa ja koko auto tarvitsee muutenkin huoltoa sieltä sun täältä (startti, vaihdelaatikko,perä ym. ym.) joten KÄRRy siirtyy tästä päivästä lähtien taas talvi lepoon.

Ponnistetaan taas ensi vuonna entistä parempana ulos tallista...

toivon mukaan kojelautaa on saatu jo aloiteltua siinä vaiheessa.

Perään toivottavasti saadaan vihdosta viimein lukko ja ehkä tuota kattoakin revitään irti muutellen targaksi.

Knight 2000 tiedoksi että täysprojektia tässä koitetaan rakennella sisältöä myöden.

Onnea vain kitt projektiin.. Katsastus tuottaa ongelmia ratin suhteen ja kojelauta elektroniikan pitää olla toimivaa jos leiman haluat.

Poliisit tien päällä ei oikein tykkää punaisesta scannerista (kokeiltu on) ja valittavat varmaankin takavalojen pleksistä.

Tämmöistä tänään.. 8)

Kirjoitettu

Mitä ilmeisemmin laturi sanoi sopimuksensa irti tuossa iltasessa ja koko auto tarvitsee muutenkin huoltoa sieltä sun täältä (startti, vaihdelaatikko,perä ym. ym.) joten KÄRRy siirtyy tästä päivästä lähtien taas talvi lepoon.

No voihan per*ele :o Harmillista moinen.

Tu sillä ykkösautollas summermiittiin \ :D /

Kirjoitettu

Tässä olen lueskellut Knighthin ja muiden kirjotuksia koskien Kitt/Karr reblican rakentamista, niin pitää sanoa että aika mielenkiintoista kun itsekin olen aikeissa alkaa rakentaa kys vehjettä.Ja en olis uskonut että suomessakin noita rakennellaan, Turussa olen nähnyt yhden kitt lookin mutta en ole päässyt juttelee omistajan kanssa.Olisi pitänyt jo aikasemmin löytää tämä foorumi :)

Kirjoitettu

Tässä olen lueskellut Knighthin ja muiden kirjotuksia koskien Kitt/Karr reblican rakentamista, niin pitää sanoa että aika mielenkiintoista kun itsekin olen aikeissa alkaa rakentaa kys vehjettä.Ja en olis uskonut että suomessakin noita rakennellaan, Turussa olen nähnyt yhden kitt lookin mutta en ole päässyt juttelee omistajan kanssa.Olisi pitänyt jo aikasemmin löytää tämä foorumi :)

Taitaa Turun kaveri pitää aika matalaa profiilia autonsa suhteen erinäisistä syistä ::)

Eipä nämä nyt niin kummallasia autoja pitäisi olla rakennettaviksi.

Osia saa valmiiksi rakennettuna ja eihän ne tarvitse kuin pultata kiinni.

Ainoa mikä nyt voi hiukan tuottaa murhetta niin on tuo kojelauta mutta eipä siitäkään nyt kummempia ongelmia pitäisi olla kunhan tietää jonkun joka tuntee elektroniikan näissä vehkeissä.

Kalliimpaa tämän nyt ei luulisi olevan kuin mikään muukaan auton rakentelu.

Tosin katsastus ja poliisithan nyt niitä ongelmia voi tuottaa mutta rakentaa auton sillain että vanhat osat on helppo pistää takaisin kiinni sitten katsastukseen.

Takavalojen pleksin ja kitt valon voi poistaa katsastukseen ja mikäli kitt kojelauta toimii niin eipä siitä pitäisi ongelmaa muodostua.

Tosin alkuperäisen pyöreän ratin joudut katsastukseen pistään.

Itsellä tuossa ratissa on airbag niin tarttee kysellä jostain saako sen ratin repäistyä irti sillain että se ei mosahda silmille ja että sen sais myös takaisin kokonaisena sitten katsastuksiin tai sitten onko mahdollista poistaa koko airbag ja vaihtaa joku vanhempi pyöreä ratti homman helpottamiseksi.

Itsellä tämä homma nyt seisoo paikoillaan koska hiukan velkaa on tullut otettua ja suomeksi sanottuna mulla on perse auki.

Ensivuodeksi olisi taas valoisampaa tiedoksi joten kalliimpien osien hankinta ja rakentelu jatkuu joskus huhtikuun aikoihin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Sanotaanko muuten missään laissa, että ratin pitää olla pyöreä?

Kirjoitettu

Sanotaanko muuten missään laissa, että ratin pitää olla pyöreä?

Kyllähän se pykälissä lukee että ratin pitää olla pyöreä tai pyöreähkö.

Ake:n sivuilta löytyy.

Tuommoista pikakiinnitys rattia just olen itsekin suunnitellutkin ihan vaan poliisien kunniaksi.. tosin jotain hiukan hienompaa kuin tuossa kuvassa.

Varmaan itsekin saa tehtyä hienomman kunhan saa sen alkuperäisen kitt ratin nyt ensin ostettua.

Kirjoitettu

Just tutustuin sun projektiin. Hyvältä näyttää! Itse kans keulaa odottelen joka pitäisi tämän päivän yhteyksien mukaan tulla syyskuun alkupuolella. Harmi vaan,ei saa heti kiinni ku kitt makaa maalaamossa aivan leviällä ku jokisen eväät! Ja noudetaan vasta keväällä,että eikö siinä ajassa luulisi hyvää jälkeä syntyvän. Mielestäni mun ei tarvi maksaa ALV tä ym. siitä nokasta ku se tulee EU-maasta,mut näkee sitte kuis käy. Talvella,jos hyvin käy,tulee hankintalistalle kojelauta. Jos budjetti piisaa! ;)

Kirjoitettu

Tilasit sitten nokan Joao:lta?

Tai niin onhan siellä joku uusi firma saksassakin mikä just osia rupes vääntään että sieltäkö tilailit?

Knights of England on suljettu ainakin toistaseks kunhan ne toisen rahottajan saa toiminnalle.

Pistä hyvä mies autostas jotain projekti kuvaa.

Kirjoitettu

Joo,kyllä kuvia on ku jaksais näperrellä niitä tänne... Joaoltahan se keula tulee ja skanneri siinä sivus Brennon Fullbrightilta. Joao tarvi itse myös uuden skannerin niin tilas sitte samalla sen mullekki. Tänään muuten tuli Tampereelta GTA Trans Amin lokasuojat ns. "keuhkomalliset" Kitt loksut. Pitäis kiikuttaa ne maalaamoon myös auton seuraksi. Ku ne valkoiset loksut ei oikein mallaa sen mustan auton kans :D Pitäis niihin lokasuojiin saada ne raamit siihen reiän peitoksi ku niitä ei tullut mukana. No... eiköhän ne jostain löydy.

Kirjoitettu

Otetaan sitten huomautuksia vastaan! ;) Jos aikansa nassuttavat niin vedetään kevyt kalvo päälle peittämään sitä punaista pleksiä... tuskin ne siihen sitten puuttuu... ::)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Mitenkäs tuon vaihdelaatikon keskikonsolin saa irti ilman että dynamiittiä tarvitsee käyttää??

Onko ne irrotus ruuvit mahdollisesti siellä alhaalla, ylhäällä vaiko molemmissa?

Kai se kattokin revitään irti sitten ensivuoden puolella.

Puran koko paskan atomeiks ja pistän nyt sitten yhteen menoon auton valmiiks.

Katsoo nyt pääseekö sitten ajeleen pariin kesään ollenkaan.

713486_183_full.jpg}

713486_183_full.jpg_thumb

Kirjoitettu

Mitenkäs tuon vaihdelaatikon keskikonsolin saa irti ilman että dynamiittiä tarvitsee käyttää??

Onko ne irrotus ruuvit mahdollisesti siellä alhaalla, ylhäällä vaiko molemmissa?

siis tarkoitat keskikonsolilla ihan tota muovikoslaa shifterin ympärillä?

siel on ihan ruuvit tuhkiksessa ja sit sen hansikaslokeron pohjalla ja päällä jne. helposti lähtee.

Kirjoitettu

siis tarkoitat keskikonsolilla ihan tota muovikoslaa shifterin ympärillä?

siel on ihan ruuvit tuhkiksessa ja sit sen hansikaslokeron pohjalla ja päällä jne. helposti lähtee.

Niillä tuhkiksen ruuveilla taitaa irrota vain toi shifter-plate (keskikonsolin kansi). Mutta ku sen saa poijes ni eiköhän siellä näy ruuvit sit millä koko konsoli lähtee irti....

Kirjoitettu

Juu kyllä se kansi on irti saatu ihan helposti mutta pään vaivaa tuotti just tuo itse konsoli.

Ette muuten usko poijjaat että on perkele turvavyöt pistetty kireeseen kiinni ruuveilla.

Nahka lähtee käsistä ja veri roiskuu kun yrität irti ottaa... kai se tarttee kuntosalilla ruveta käymään useammin.

Oliskos kellään muuten myynnissä ponun 82-? mallista hyväkuntoista keskikonsolia.

Sehän on erilainen kuin näissä uudemmissa malleissa ja tarttis omaan vaihdella se vanhempi malli.

Kirjoitettu

Eikös muuten 3g Camaroissa oo samanlainen keskikonsoli ku 82-84 Firebirdissä?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...