Jump to content

Pontiac firebird 1991 - K.A.R.R.

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei oo camarossa sama ainakaan vaihdekepin kohdalta. on erinäk. teksteillä. mutta hoblaa knight, multapa löytyy konsoli tosta varaosavehkeestä. ei oo kyllä ihan priima, mutta osaava mies korjaa uuden veroiseks. kuvan saat tarvittaessa ilmaseks ;)

• Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shadowcast

29

• K.I.T.T.2000

17

• M

14

• Nupa

9

Kirjoitettu

Eikös tullutkin "pieni" läjä ruuveja ja erinäisiä kiinnikkeitä sisustan purkamisesta? Mä varmaan muistan keväällä ku Ponu tulee maalaamosta et mistä paikasta mikäkin ruuvi on... No,onneksi kaksosella on samanlainen Ponu (mut vaan targa) >:(,niin saa katsella siitä mallia!

Kirjoitettu

Kyllähän niitä ruuveja juu jonkun verran tuli ja enkä mä nyt ole vielä edes kaikkea saanut purettua.

Ilmeisesti tuli nyt sitten ostettua M tuo vanhemman mallin keskikonsoli joten sekin on nyt sitten hommattu.

Vaatii vaan pientä työstöö mutta enköhän mä siitä hyvän saa.

Seuraavaksi vois ruveta etsiin niitä PMD tuoleja varmaan jostain..

Jos jollekin iskee silmään semmoset niin voisin innostua osteleen.

Mieluiten tietysti mahdollisimman rikkinäiset ja halvat.

Tarkotuksena olisi tilata classic industries:tä uudet penkin päälliset ja päällystää ne uudestaan sitten.

Ei vaan taida suomessa oikein ylimääräisiä olla myynnissä.

Vaihdossa voisin antaa omat mustat etupenkkini.

Kirjoitettu

Eikös tullutkin "pieni" läjä ruuveja ja erinäisiä kiinnikkeitä sisustan purkamisesta? Mä varmaan muistan keväällä ku Ponu tulee maalaamosta et mistä paikasta mikäkin ruuvi on...

Joku täällä tais joskus sanoakin et kannattaa digikameralla kuvata miten paneelit on ollu kiinni jne. Enhän mä tolllasta muistanu/viittin tehdä ja kun kojelauta oli puol vuotta purettuna oli siinä kans miettimistä mikä menee mihin. Mulla kun toi underdash trim-panel on viel vähän huonommassa kunnossa ni joku puol tuntii pähkäilin, kirosin ja puudutin paikat sitä yhtä muoviosaa paikalleen laittaessani, ja oon kyl saletti ettei se niin ollut siellä kiinni kun se nyt on. Lisäksi ton kojelaudan kasaamisesta mulle jäi ruuveja yli ???

Kirjoitettu

Sehän on hyvä et jäi yli :D ajattele jos olis puuttunut ;)

Mulla jäin kerran puoli sankollista ylimääräistä, kun purettiin ja kasattiin yksi Corolla ??? ;D

Kirjoitettu

onpas hieno projekti knightilla ja oikea asenne hommaan 8) koskas alat kojelautaan ja muuta sisustaa töystään? innolla seuraan projektia! onnea projektille ja toivottavasti saat hienon auton kasaan! ::)

153139864742ec1aded1f7f.gif}

Kirjoitettu

Sisustaahan puretaan jo ja osia hommataan aina raha tilanteen salliessa.

Tulee vaan pistettyä niin perkeleesti rahaa noihin japsi-germaani "käyttöautoihin" että kai tää rojekti olis jo valmis jos osaisin säästää.

Nyt on varmaan kohta toinenkin harrasteauto (jenkki) ilmestymässä kuvioihin että ponu saa olla työn alla tuolla tallissa kunnes valmistuu edes osittain.

Kirjoitettu

meinasitkos autostas targan tehdä? :-X

Juu ja choppaan sen samalla.. teen siitä low riderin ;D

Tarkotuksena olis että pääsee ajaan parkkihallien puomien alta maksamatta ;D

Vitsillä, vitsillä..

Kirjoitettu

Juu ja choppaan sen samalla.. teen siitä low riderin ;D

Tarkotuksena olis että pääsee ajaan parkkihallien puomien alta maksamatta ;D

Vitsillä, vitsillä..

Hehehe ;D Puhuva värashälytin k.a.r.r:in äänellä olisi poikaa ::) herättää ainakin huomiota marketin parkkipaikalla.
Kirjoitettu

Jakelta ostelin nyt sitten tuon kanaverkko sivupellin pelkääjän puolelle.

Pientä työstöö ja väliaikaista maalia päälle niin pistän kiinni.

Poistan samalla tuon radion antennin ja sivuvilkun kun ei näyttänyt olevan tuota peltiä reijillä pilattu :)

kanala1.JPG}

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pääsinpä tallillekin nyt taas vihdosta viimein pariks tunniks.

Tutkin hiukan tuota takavalojen pleksin asennusta nyt kun ei oikein muuhun ollut aikaa.

Takavalothan tulee kuitenkin sen verran ulos tuolla takana että se pleksi ei ole sopusuhtainen rungon kanssa jos sen siihen päälle vaan kylmästi lättäsee.

Joten niitä takavaloja tarttee saada sitten syvemmälle sinne sisään että pleksi saadaan oikein paikoilleen.

Olenpa ollut siinä luulossa että takavaloja pitäisi hiukan muotoilla uuteen uskoon taka-osasta mutta sitä nyt ei sitten tarvinnutkaan tehdä.

Kuten näkyy niin nuo takavalothan tulee tässä kuvassa noin puoli senttiä ulos rungosta.

PICT0010.JPG}

Kirjoitettu

Otin takavalot nyt sitten irti ja poistin nämä kaikki sieltä takaa:

PICT0004.JPG}

Kirjoitettu

Pistin sitten takavalot takaisin paikoilleen ja työnsin sisään niin sinnehän ne upposivat nätisti ilman mitään muotoiluja.

Ovat nyt sitten saman verran sisässä kuin olivat alunperin ulkona.

PICT0006.JPG}

Kirjoitettu

Kokeilin vielä takavalojen pleksiä kädellä kiinni ja nyt se tosiaan istuu linjassa rungossa ja näytti ihan hyvältä.

Hiukan tummennan tuota taka pleksiä vielä niin tulee bueno.

Toki se tarttee vielä kiinnittää kunnolla ruuveilla ettei lähde lentoon motarilla.

Siitä sitten vähä myöhemmin.

Kirjoitettu

Komealtahan tuo tulee näyttämään ;) Pitäis katella kans nuo vanhemman mallin takavalot.... mutta siihen saakka pitää pärjätä noilla nykyisillä jotka on kalvolla tummennettu.

Kirjoitettu

prkl mä haluuuun noi vanhemmat takavalot ja ton blackoutin...näyttää ihan tautisen hyvältä 8)

ja helvetin hyvä toi sisennyskeino. Tosin pitää virittää sähköinen lootanavaus ennen kuin tunkkaa ton.

Kirjoitettu

Koe sovittelin tuota pleksiä tänään ja muuten tuntuis ihan hyvältä mutta tuo keskipalkki takavaloissa pistää hiukan hanttiin.

Eli pientä muotoilua tarttee sille keskipalkin takaosalle tehdä että saadaan sitäkin työnnettyä hiukan sinne sisään päin ettei tuo pleksi ole siitä keskeltä sitten semmoinen taipuisa :-\

Nyt se tuppaa räkiin nuo kulmat irti kun ei ole siitä keskeltä oikein hjyvä :-\

Ilman ruuvejahan tosin olen vielä kokeillut että voipi olla että ruuvien kanssa pysyiskin hyvin.

Ennemmin teen kuitenkin sillain että pysyy kiinni ilman ruuvejakin ennen kuin rupeen kiinni pistään.

Tappelu auton kanssa jatkuu.

PICT0003.JPG}

Kirjoitettu

Siis meniskö tuo blackout sitte uusimpien takavalojen päälle,ku niitä kans "sisentäis" hieman?

Kirjoitettu

Siis meniskö tuo blackout sitte uusimpien takavalojen päälle,ku niitä kans "sisentäis" hieman?

Ei mene vaikka sisentäisitkin niitä.

Ainoa tapa taitaa olla uudemmilla takavaloilla että revit niistä ne kuoret päältä irti ja littaset sitten tuon pleksin siihen päälle mutta en kyllä tiedä minkä näköinen siitä tulis :o

Kirjoitettu

Joopa joo... Se katsastus-setä tai poliisi ei kuitenkaan tykkää mun tummennetuista valoista... Pitäiskö sulta ostaa ne siistimmät ja tummemmat takavalot pois. Kyl se aina mun Ponun takavalot voittaa... Mikä on tiukka hinta?! ;)

Kirjoitettu

Onkos toi pleksi kirkas kun näkyy noin hyvin läpi?

Mites toi heijastin takavalojen alla, oliko KITTissä se otettu pois, ja meinaatko jättää sen siihen?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...