Jump to content

Pontiac firebird 1991 - K.A.R.R.

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onkos toi pleksi kirkas kun näkyy noin hyvin läpi?

Mites toi heijastin takavalojen alla, oliko KITTissä se otettu pois, ja meinaatko jättää sen siihen?

On tuo pleksi hyvin vähän tummennettu mutta Don Coliehan jättää sen tarkoituksella "kirkkaaksi" joten sitä voi sitten itse tummennella sprayllä tai kalvolla niin tummaks kuin itse haluaa.

Itsekin miettinyt noita heijastimia ja kun ei niitä nyt oikein halua ruveta viipaloimaan niin taidan pistää mustaa teippiä siihen päälle vaan.

Tuo pleksikin nyt tulee vielä tummennettuna siihen päälle niin eipä sieltä sitä teippiä näy.

Voipi olla että saan ostettua 2 kappaletta noita pöläreitä vanteiden päälle Italiasta "edullisesti" jos hyvä säkä käy.

Sais ne vanteetkin perkule jo kohta kiinni autoon.

• Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shadowcast

29

• K.I.T.T.2000

17

• M

14

• Nupa

9

Kirjoitettu

mä ajattelin että ostaisin vaan sen ritariässä valon ja yrittäisin saada sen kiinni tohon mun nykyseen puskuriin auto on92 .onkohan siellä toisella puolella tilaa leikata siihen lovea kun eikös se valo ole jotain 5senttiä syvä?ja sehän siihen pitäs saada upotettua.muistatko kun irrotit omasta autosta puskuria pois että mitä siellä alla on?mietin vaan että ois tällä hetkellä taloudellisempaa mulle kun sais sen valon jollain konstilla kiinni tohon92 puskuriin niin ei tarvitsisi ostaa sitä oikeaa ritariässä puskuria.

Kirjoitettu

mä ajattelin että ostaisin vaan sen ritariässä valon ja yrittäisin saada sen kiinni tohon mun nykyseen puskuriin auto on92 .onkohan siellä toisella puolella tilaa leikata siihen lovea kun eikös se valo ole jotain 5senttiä syvä?ja sehän siihen pitäs saada upotettua.muistatko kun irrotit omasta autosta puskuria pois että mitä siellä alla on?mietin vaan että ois tällä hetkellä taloudellisempaa mulle kun sais sen valon jollain konstilla kiinni tohon92 puskuriin niin ei tarvitsisi ostaa sitä oikeaa ritariässä puskuria.

on tilaa

Kirjoitettu

Juu kyllä siellä tilaa on.

Jos pelkän scannerin haluat tuohon 92 nokkaan niin suht helpolla pääset.

Siinä on semmonen tukirauta ensin mikä pitäis joko katkaista tai poistaa kokonaan (etsin kuvan jos et tajunnu mitä tarkoitin).

Pieni pala pois sieltä nokan päältä ja sitten vaan scanneri paikoilleen.

Jos et halua että siihen jää semmonen "tyhmän" näköinen reikä nokan ja scannerin väliin niin tee siihen vaikka lasikuidusta semmonen sovite pala niin tulee buenon näkönen :)

http://karr-gta.tripod.com/

Kirjoitettu

joo kyllähän siellä sellanen tukirauta on.mulla on kans sellanen osa tekeillä että kun sen lampun laittaa siihen kiinni niin se näyttää sit vähän paremmalta.ja takavalojen tummenuspleksin ostan kyllä ihan uutena amerikasta.se nyt ei kovin kallis ole.täytyy talvella ottaa puskuri pois ja lähtee suunnittelemaan ja tekemään siihen lovea.aattelin ostaa sen takavalopleksin adiautotech.com ja skannerin knight-f2k4.com toivottavasti ovat huviä paikkoja ostaa.

Kirjoitettu

aattelin ostaa sen takavalopleksin adiautotech.com ja skannerin knight-f2k4.com toivottavasti ovat huviä paikkoja ostaa.

Juu ovat hyviä ja rehellisiä kauppiaita.. ei mene rahat hukkaan kun noista ostelet.

Kirjoitettu

Keskikonsoli ostettu M:ltä .. kiitokset taas kaupoista.

Nyt pystyy tuon sisällönkin rakentaan kuten sarjassa oli :)

keskikonsolikarr.JPG}

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mikä muuten oli hinta noille Turbo Cast vanteille? E-bayssa kävin ettiis niin oli hinta huikeat 1150 taalaa ??? Jos jostain hieman halvemmalla sais :-\

Kirjoitettu

Eivät ole halpoja juu..

Joku 600 euroo postituskuluineen mä omistani maksoin Saksalaiselta äijältä ilman niitä "pöläreitä".

Se on niin säkästä kiinni että sattuuko löytään halvat jostain.

Jos sulla jotain tuttuja on ketkä käy autoja hakeen Saksasta Suomeen niin, pistä sanaa niille että katselee sielä kaupoissa sattuisko jossain Saksan ponussa oleen ne vanteet järki hintaan ostettavissa.

Kirjoitettu

Pääsin nyt vihdosta viimein uuteen talliin mitä olen odotellut n.3 kuukautta.

Ei ole autoakaan päässyt oikein purkaan kun on joutunut pitään pirssin kuitenkin ajokunnossa että sai ajettua tuon pienen välietapin uuteen talliin.

Vanhassa tallissa kun oli vierus toverina sitten niin hirvee rutisija ämmänsä kanssa että ei olis mitään saanut tehdä omalle pirssilleen kun pelkäsivät että naarmutan heidän kaunista sportti mazdaansa.

Ottivat jopa yhteyttä tallin omistajaan (vuokratalosäätiö) josta "nainen" soitti että tallit ovat tarkoitettu ainoastaan säilytykseen, ei remontoimiseen :o

Siihen minä sitten että haista sinä ämmä v...... !!!

Joten TSUPpia uuden tallin kunniaks.

Nykyiset naapurit ovat moto cross äijiä joten ei pitäis tulla ropleemia auton korjauksen/rakentamisen kanssa :)

new_slammer.JPG}

Kirjoitettu

siis minkäslainen valo-patteristo tohon keulalle sitten tulee? Oisko jotain kuvaa mistä selviäis minkänäköistä tavoitellaan,on meinaan nuita keuloja niin montaa erilaista

Kirjoitettu

Joku tämän näköinen (kuva) tuosta mun vehkeestä on niiden valojen osalta tulossa.

Tuollasia vilkku/parkki lamppujakin etsiskelen ja ostelen kunhan lompsassa on tarpeeksi "täytettä" :'(

KITTandKARR-0000000358-0000000009.jpg}

Kirjoitettu

Makee toi spoileri tuolla katolla????????mopo305

se on kato super-pursuit-modessa ;D

Kirjoitettu

Makee toi spoileri tuolla katolla????????mopo305

Ei she kuva oo mun pirssistä.. kunhan etsin netistä jonkun kuvan missä oli samanlaista viritelmää kun mitä itse olen suunnitellut.

Ihan normaalia spoileria kuitenkin omaani.

Kirjoitettu

Tuli nyt sitten tänään ostettua pieni navigaattori.

Tarkoitus olisi nyt sitten upottaa tämä kärryn tulevaan kojelautaan.

Kosketusnäyttö niin ei tarvitse noihin nappuloihin sivuille koskea ja saa ne piiloon kojelaudan sisään :)

PICT0005.JPG}

Kirjoitettu

Terveppä terve,rekisteröidyin tänne vain ja ainostaan tämön projektin takia :) On kyllä upea projekti ja odotan innolla auton valmistumista :P :-X

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Juu on näitä Knight:hin ja kumppaneiden rojekteja kiva lueskella,toivottavasti ensi kesänä autot olis jossain miiteissä näytillä niin vois oikeen livenä kattella.

ps: talli prokkista on täälläkin,ja autokin (T-toppi) on viel hakusessa :'(

Kirjoitettu

Pöykärit ei usko et auto on Suomessa.... Nauraa sai kommenteille.. ;D ;D

Kirjoitettu

Sai tosiaan nauraa

mikko, 6.12.2005 22:33:25

Ei oo aito. Ei näitä saa tuoda suomeen. Ei ainaka rekkareissa voi olla.

--------------------------------------------------------------------------------

juu, 6.12.2005 15:54:29

taian antaa ykkösen koska ei ihan taija olla oma...

;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...