Guest Knight Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Onkos toi pleksi kirkas kun näkyy noin hyvin läpi? Mites toi heijastin takavalojen alla, oliko KITTissä se otettu pois, ja meinaatko jättää sen siihen? On tuo pleksi hyvin vähän tummennettu mutta Don Coliehan jättää sen tarkoituksella "kirkkaaksi" joten sitä voi sitten itse tummennella sprayllä tai kalvolla niin tummaks kuin itse haluaa. Itsekin miettinyt noita heijastimia ja kun ei niitä nyt oikein halua ruveta viipaloimaan niin taidan pistää mustaa teippiä siihen päälle vaan. Tuo pleksikin nyt tulee vielä tummennettuna siihen päälle niin eipä sieltä sitä teippiä näy. Voipi olla että saan ostettua 2 kappaletta noita pöläreitä vanteiden päälle Italiasta "edullisesti" jos hyvä säkä käy. Sais ne vanteetkin perkule jo kohta kiinni autoon.
smokeybandit Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 mä ajattelin että ostaisin vaan sen ritariässä valon ja yrittäisin saada sen kiinni tohon mun nykyseen puskuriin auto on92 .onkohan siellä toisella puolella tilaa leikata siihen lovea kun eikös se valo ole jotain 5senttiä syvä?ja sehän siihen pitäs saada upotettua.muistatko kun irrotit omasta autosta puskuria pois että mitä siellä alla on?mietin vaan että ois tällä hetkellä taloudellisempaa mulle kun sais sen valon jollain konstilla kiinni tohon92 puskuriin niin ei tarvitsisi ostaa sitä oikeaa ritariässä puskuria.
Guest Ezzy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 mä ajattelin että ostaisin vaan sen ritariässä valon ja yrittäisin saada sen kiinni tohon mun nykyseen puskuriin auto on92 .onkohan siellä toisella puolella tilaa leikata siihen lovea kun eikös se valo ole jotain 5senttiä syvä?ja sehän siihen pitäs saada upotettua.muistatko kun irrotit omasta autosta puskuria pois että mitä siellä alla on?mietin vaan että ois tällä hetkellä taloudellisempaa mulle kun sais sen valon jollain konstilla kiinni tohon92 puskuriin niin ei tarvitsisi ostaa sitä oikeaa ritariässä puskuria. on tilaa
Guest Knight Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Juu kyllä siellä tilaa on. Jos pelkän scannerin haluat tuohon 92 nokkaan niin suht helpolla pääset. Siinä on semmonen tukirauta ensin mikä pitäis joko katkaista tai poistaa kokonaan (etsin kuvan jos et tajunnu mitä tarkoitin). Pieni pala pois sieltä nokan päältä ja sitten vaan scanneri paikoilleen. Jos et halua että siihen jää semmonen "tyhmän" näköinen reikä nokan ja scannerin väliin niin tee siihen vaikka lasikuidusta semmonen sovite pala niin tulee buenon näkönen http://karr-gta.tripod.com/
smokeybandit Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 joo kyllähän siellä sellanen tukirauta on.mulla on kans sellanen osa tekeillä että kun sen lampun laittaa siihen kiinni niin se näyttää sit vähän paremmalta.ja takavalojen tummenuspleksin ostan kyllä ihan uutena amerikasta.se nyt ei kovin kallis ole.täytyy talvella ottaa puskuri pois ja lähtee suunnittelemaan ja tekemään siihen lovea.aattelin ostaa sen takavalopleksin adiautotech.com ja skannerin knight-f2k4.com toivottavasti ovat huviä paikkoja ostaa.
Guest Knight Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 aattelin ostaa sen takavalopleksin adiautotech.com ja skannerin knight-f2k4.com toivottavasti ovat huviä paikkoja ostaa. Juu ovat hyviä ja rehellisiä kauppiaita.. ei mene rahat hukkaan kun noista ostelet.
Guest Knight Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Keskikonsoli ostettu M:ltä .. kiitokset taas kaupoista. Nyt pystyy tuon sisällönkin rakentaan kuten sarjassa oli
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2005 Mikä muuten oli hinta noille Turbo Cast vanteille? E-bayssa kävin ettiis niin oli hinta huikeat 1150 taalaa Jos jostain hieman halvemmalla sais
Guest Knight Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2005 Eivät ole halpoja juu.. Joku 600 euroo postituskuluineen mä omistani maksoin Saksalaiselta äijältä ilman niitä "pöläreitä". Se on niin säkästä kiinni että sattuuko löytään halvat jostain. Jos sulla jotain tuttuja on ketkä käy autoja hakeen Saksasta Suomeen niin, pistä sanaa niille että katselee sielä kaupoissa sattuisko jossain Saksan ponussa oleen ne vanteet järki hintaan ostettavissa.
Guest Knight Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Pääsin nyt vihdosta viimein uuteen talliin mitä olen odotellut n.3 kuukautta. Ei ole autoakaan päässyt oikein purkaan kun on joutunut pitään pirssin kuitenkin ajokunnossa että sai ajettua tuon pienen välietapin uuteen talliin. Vanhassa tallissa kun oli vierus toverina sitten niin hirvee rutisija ämmänsä kanssa että ei olis mitään saanut tehdä omalle pirssilleen kun pelkäsivät että naarmutan heidän kaunista sportti mazdaansa. Ottivat jopa yhteyttä tallin omistajaan (vuokratalosäätiö) josta "nainen" soitti että tallit ovat tarkoitettu ainoastaan säilytykseen, ei remontoimiseen Siihen minä sitten että haista sinä ämmä v...... !!! Joten TSUPpia uuden tallin kunniaks. Nykyiset naapurit ovat moto cross äijiä joten ei pitäis tulla ropleemia auton korjauksen/rakentamisen kanssa
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Onnea uuteen talliin Looking good
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2005 kateellisia riittää lycka till.
Guest pile Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 kateellisia riittää noitahan suomi on täynnä
wunder-baum Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2005 siis minkäslainen valo-patteristo tohon keulalle sitten tulee? Oisko jotain kuvaa mistä selviäis minkänäköistä tavoitellaan,on meinaan nuita keuloja niin montaa erilaista
Guest Knight Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Joku tämän näköinen (kuva) tuosta mun vehkeestä on niiden valojen osalta tulossa. Tuollasia vilkku/parkki lamppujakin etsiskelen ja ostelen kunhan lompsassa on tarpeeksi "täytettä" :'(
Mopo305 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Makee toi spoileri tuolla katolla?????mopo305
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Makee toi spoileri tuolla katolla?????mopo305 se on kato super-pursuit-modessa
Guest Knight Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Makee toi spoileri tuolla katolla?????mopo305 Ei she kuva oo mun pirssistä.. kunhan etsin netistä jonkun kuvan missä oli samanlaista viritelmää kun mitä itse olen suunnitellut. Ihan normaalia spoileria kuitenkin omaani.
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 normaalihan tossakin on, takaluukku on vaan auki
Guest Knight Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2005 Tuli nyt sitten tänään ostettua pieni navigaattori. Tarkoitus olisi nyt sitten upottaa tämä kärryn tulevaan kojelautaan. Kosketusnäyttö niin ei tarvitse noihin nappuloihin sivuille koskea ja saa ne piiloon kojelaudan sisään
carbonized Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2005 Terveppä terve,rekisteröidyin tänne vain ja ainostaan tämön projektin takia On kyllä upea projekti ja odotan innolla auton valmistumista
Guest whites80 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Juu on näitä Knight:hin ja kumppaneiden rojekteja kiva lueskella,toivottavasti ensi kesänä autot olis jossain miiteissä näytillä niin vois oikeen livenä kattella. ps: talli prokkista on täälläkin,ja autokin (T-toppi) on viel hakusessa :'(
Guest Knight Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Koitetaan saada romu johonkin miittiin juu enskesäks. Jos ei muuten niin trailerilla :'( Ei nyt pelkästään mun auton takia kannata tänne tulla.. kyllä täälä muutakin hauskaa löytyy Täältä löytyy kans hauskoja "kommentteja" kärrystä.. ei voi kaikki tykätä: http://www.nelonen.fi/arvostelemunkarry/default.asp?id=435 ;D
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Pöykärit ei usko et auto on Suomessa.... Nauraa sai kommenteille.. ;D
carbonized Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2005 Sai tosiaan nauraa mikko, 6.12.2005 22:33:25 Ei oo aito. Ei näitä saa tuoda suomeen. Ei ainaka rekkareissa voi olla. -------------------------------------------------------------------------------- juu, 6.12.2005 15:54:29 taian antaa ykkösen koska ei ihan taija olla oma...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään