Guest Knight Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Tässä näkyy nyt sitten paremmin tuo levike satsi. Muu runko jätetään sitten "paljaaksi" kittFukuten.JPG_thumb
Soppa Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Parempaa kuvaa kun saan ostettua paristot digi kameraan. Suosittelen ladattavia akkuja kertakäyttöpatterien sijaan, tulee huomattavasti helpommaksi ja halvemmaksi
Guest Knight Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Rupeis oleen kiinni..
Guest Knight Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 .. ja scanneri viritelmä. Pientä asentelua tuo nokka vielä tarttee mutta on se nyt suurin piirtein edes siellä päin paikoillaan.
Shadowcast Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Ai saakeli et on hienon näkönen...... Haluu kans !!
Guest Knight Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Ai saakeli et on hienon näkönen...... Jos sitten katsastus mieskin sanois samaa toukokuussa
Shadowcast Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Ei kai se tosta nokasta mitään voi sanoa....ainakin lulis... Tost skannerist se voiki sit sanoa... ota se pois ku viet näytille
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2004 hieno! skannerin eteen vaan joku viritelmä, kun viet leimalle
Guest Knight Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kyllä mä sen scannerin tietty pois otan katsastuksen ajaksi ettei tartte turhia selitellä. Sitten voi olla jo vaikeampaa kun sisältökin on muutettu karr:yn näköiseks
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Koskas tulee viteota esille
Guest Knight Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Viteota tulee kun oppis pistään niitä johonkin.. joka paikassa huutaa että tiedosto saa olla tämän ja tämän kokoinen Eikös se maigölkin ollu ihan mottipää näiden tietokoneiden kanssa siinä sarjassa.. on sitten edes jotain yhteistä :'( mä koitan tuolle ezzylle lähettää jotain jos se saisi johonkin pistettyä videoo jossain vaiheessa. Muija kun nyt hiukan tajuaa tietokoneista jos se osais lähetellä niitä johonkin ja tuntuis muutenkin olevan vähä sivistyneenpi
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 miks toi skanneri on punainen, vai näyttääkö se kuvassa vaan?
Guest Knight Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 miks toi skanneri on punainen, vai näyttääkö se kuvassa vaan? Eikös se karr ajellu punasilla kans niissä ekoissa jaksoissa? sitten vasta kun se oli lillunut siellä suola vedessä niin eikös se scanneri "ruostunut" keltaiseksi? no joo mä otan joku päivä kuvaa keltasilla valoilla .. voisi sitä takavalojen pleksiäkin vähä kuvauttaa siinä samalla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 se pleksi kiinnostais itseänikin, voisit ottaa mitat ja laittaa maililla miten sen kiinnitys tapahtuu?
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 herra on hyvä, tässä skannerinne: http://www.hiredcam.com/cars/Knight_scanner.mpg IT'S ALIVE!!!!
Guest Knight Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Juu kiitti Ezzy.. en ollut saanut vielä nokkaa kiinni tuossa vaiheessa mutta kai se scannerin näkeminen siinä nyt pää asia olikin Jos sitten porukka ottaa vaikka ens kesänä video kuvaa paremmin kun miitingissä tavataan
Mika Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2004 Ihan näyttää ilmiselvältä KARR:lta
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 No ohoh kyl on sitte nätti saako tota skannerin nopeutta säädettyä, notta kuinka nopeesti se jauhaa tos ees taas??
Guest Knight Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 saako tota skannerin nopeutta säädettyä, notta kuinka nopeesti se jauhaa tos ees taas?? Juu sitä nopeutta saa säädettyä sisälle tulevasta "ohjaimesta" ja sen saa kyllä menee sairaan nopeestikin .. ihan täydet kuin pistää nopeudeksi niin se on punainen koko scannerin valo. En vaan saanu kuvattua ja renkattua sitä nopeutta samaan aikaan niin ei tuossa videossa ole kuin tuo yksi nopeus Juu ezzy kyllä mä niitä mittoja voin hommata siitä taka pleksistä mutta mulla itselläkin nyt vielä on vähän hakusessa kuinka se lopullisesti tulis kiinnittää kun en oikein ole kerenny tutustuun paremmin.
GTA-57 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 vaikka oon yleensä aika vastaan noita kitt juttuja niin täytyy sanoa et tosta knightin projektista näyttäis tulevan erittäin asiallinen.
Hartigan Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 vaikka oon yleensä aika vastaan noita kitt juttuja niin täytyy sanoa et tosta knightin projektista näyttäis tulevan erittäin asiallinen. Sama homma,en ihan hirveesti ymmärrä noitten kitt juttujen päälle...Itel ei tosiaan ollu mikään ritariässä ees mieles kun ostin Birdin,pidän vaan sen sutjakasta muotoilusta. MUTTA vaikka en ite noita kitt/karr juttuja ymmärrä niin siitä huolimatta on mielestäni erittäin hyvä että noitakin porukka rakentaa! Jos itse pitää niin mitä hittoa muiden mielipiteellä on väliä. Joten täysi kannustukseni Knightille,hienolta näyttää,toivottavasti saat projektin pian valmiiksi ja näytille,haluan ehdottomasti nähdä tuon kapineen valmiina!
Guest Knight Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2004 Juu kyllähän sen ymmärtää että tässä on hiukan "tuunauksen" makua mitä mä teen autostani .. ei tästä tietty kaikki voi pitää Eikä nämä enään hienoja olisi jos joka jätkällä olisi samanlaiset. Negatiivinenkin palaute on ihan terve tullutta .. rakentelen sitten vittuunnuksissani kerhon nopeimman auton Taitaa olla haave ajattelua
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään