Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 eipä noissa replicadatabaseissa ainakaan o moista keulaa kellään mielestäni oon kans katellu niitä jaksoja (en ihan hiljattain), niin niissä oli toi keula. jotenkin muisti katkoo taas... mmm... http://www.knightreplicas.com/database/pictures/KITTandKARR-0000000030-0000000001.jpg
Guest Knight Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Sekoitatte pojat knight nokan ja alkuperäisen. Tuo nokka on knight nokka johon saa pistettyä vakion näköiset ritilät. Esimerkiksi Don colie myy kyseisiä ritilöitä knight nokkaan. Katsokaapa www.adiautotech.com.. sieltä löytyy mallia.
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 juujuu, toi on tiedossa, mutta onko sarjassa ollut joskus toi orkkisritilöillä varustettu keula? Itselläni on siis tuo orkkiskeula maalauksessa just toi mattapinta koko autolle vois olla hyvä veto, ei ainakaan tulis toista samanlaista vastaan ja olis kynnon hyökkäysvaunun näköinen.
Guest Knight Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Olihan niitä jotain ihme nokkia joita ne teki niiden ekojen jaksojen joihinkin kohtauksiin mutta ei niissä kyllä mitään ritilöitä ollut. Ensimmäisessä kahdessa pilotti jaksossahan niitä näkee joissakin kohtauksissa joten ei muuta kuin videot pyöriin ja silmät auki
Dile Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2004 Tulee oleen aika arvokkaat pölärit juu.. eihän niitä uskalla pistää jumaliste autoonsa kiinni kun pelkää että hukkaa ne johki tre-hki moottori tielle kun painaa meneen vähän lujempaa. Voi olla että jossain vaiheessa siellä on musta firebird tien sivussa moottori tien vieressä ja kuski etsii taskulampulla jotain hukkunutta pöläriä sielä pusikoissa prkl En tiiä oletko keksinyt jo tuohon pölykapseli onkelmaan ratkaisua, mutta jos et niin tässä on linkki. Noitten neuvojen avulla pitäs välttää tien varrelta etsimis sessiot http://www.knightreplicas.com/how_to_keep_bowling_ball_hub_c.html
gmc63 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2004 Yx keino on sellainen että laitat vähän kontaktiliimaa pölykapselin reunaan pitää paikallaan ja on vielä suht helppo poistaa :DIte kokeilin ku oli vielä olds cutlass vm 66 ja siinä oli orkkis pölykapselit niin hyvin pysyi ;Dja ne kapselit oli metallia :Deikä mitään muovia
Guest Knight Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2004 En ole vielä saanut kippoja tilattua kun koko aika on tullut läheteltyä rahaa muihin osiin mitä on tarvinnut myöskin tilata. Koitan saada ne tilattua ja suomeen varmaankin loppu talven paikkeilla. Juu kiitti dile tuosta linkistä.. tulee tarpeeseen kun saan hommattua nuo pölärit. Alkuperäiset kipothan on metallia mutta mä nyt päädyn muovisiin metallisten harvinaisuuden, hinnan ja hukkaamis vaaran takia
Guest Knight Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Väli aika tietoa nyt vaihteeks. Nokkaa purettu ja puhdisteltu tässä nyt pari viikkoa. Valoja korjailtu ja sähkö piuhoja katsottu toimiviksi. Muutamia sähkö johtoja varmaan tarvii talven aikana pistää uusiksi kun näytti olevan aika huonossa hapessa. Perus huoltoa suoritettu tässä hiukan ja paikkojen tarkastelua. Pontiacissa ei mitään suurempaa ole ollut vikana 2 vuoden aikana ja ehjältä vaikuttaisi edelleen niin tekniikaltaan kuin koriltaankin. Tosin autohan on vielä vakio tbi myllyllä mihkä ainakin itse olen ollut ihan tyytyväinen vielä toistaiseksi.. euroja kun tuolla lompakon pohjalla ei ole ollut liikaa muutamaan vuoteen
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 olikos toi nokan repiminen miten kova homma? pitäis kohtapuolin repiä se nahka vaan pois omasta...
Guest Knight Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Ei ollenkaan paha... muistaakseni ruuveja taisi tulla irroteltua joku 16 kappaletta. Tosin pari paikkaa oli aika paskamaisesti siinä luukku lamppujen vieressä joten poistin luukku lampuista sisällöt niin sai käden taivuteltua ruuvaileen sitä viimeistä ruuvia auki. Meniköhän mulla yksin tuon nokan irrottamisen kanssa joku 3-4 tuntia kun pikku hiljaa niitä irrottelin ja ihmettelin.
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 kuulostaa hyvältä. can't wait. sais vaan keulan maalarilta jo :'(
Kiesi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2004 Jooh ne vittumaisimmat mutterit (10mm) on tuossa heti luukkulamppujen vieressä. Siellä kun on kaikenmaailman tukirautoja ja hippulaa ja vinkulaa niin että saa olla aika dynaaminen äijä että käsi taipuu sinne perille. Sinne kun pääsee käsiks vaan alakautta. http://liberte.fun.sonerazed.net/misc/dump01102003/keula.jpg
Guest BB502 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 No niin, meinasin seota aamusta kun tuli laput postissa että vanteet saksasta odottavat postissa nouto hakua. Jäi aamu palat syömättä ja ei muuta kuin vaatteet päälle ja talla pohjassa ponulla hakeen vanteita. Postissa odottikin jo siellä nurkassa kaksi isoo laatikkoa ja arvasin että nehän on mulle. laput virkailijalle ja ei tarvinnu antaa enää centtiäkään rahaa postiin joten ei muuta kun laatikot pihalle ja enhän mä kotiin asti malttanu odottaa vaan revin ne laatikot jo siinä pihalla auki. Vanteet oli todellakin kitti vanteet ja erittäin hyvä kuntoiset. ei muuta kuin uusi hopeinen maali pinta jossain vanne firmassa ja se on siinä Hintaa vanteille tuli yhteensä 607 euroo saksasta suomeen. Röyhkeimmät pyytelee amerikoissa jopa 1500 dollaria näistä vanteista joten ne kenellä näitä on niin ei niitä ihan ilmaiseksi kannata pois antaa. sori M, ei tullut niitä kippoja tuohon vanteiden päälle. Mä tilailen ne jossain vaiheessa englannista tai jenkeistä ni väännetään sitten lisää niitä vaikka kimpassa. ohessa kuva 15 tuumasista vanteista. suomesta en ole löytänyt kuin 3 samanlaiset vanteet. En tiedä onko enemmänkin jossain suomen maalla? Olis samanlaiset vanteet myytävänä, jos kiinnostaa laittakaa TARJOUKSIA yv:llä tai SOITTAKAA 0500-860502. Ps. voin lähetellä sähköpostiin kuvia
Guest Knight Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2004 Osat on tullut suomen tulliin. Menen huomenna maksaan tullaus arvon niiden tilille ja talla viikolla pitais olla osat hallussa :D Meinaan seota housuihini taalla ihan justaansa.. :P jumaliste osia onkin sitten odoteltu aika hetken aikaa. Pistan kuvia heti kun kerkian niin tuonne kakkos sivuille eli varmaankin sunnuntaihin mennessa kuvia loytyy taalta: http://www.cardomain.com/id/knight81 8)
Guest Knight Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 No niin... Paketti tuotiin kotiin suoraan. Eihan se ollut kuin ruumis arkun kokoinen En voi muuta sanoa kuin etta on se ihan saakelin hieno nokka mun makuun. Hiottu valmiiksi ja Don oli porannu jo valmiiksi kaikki reiatkin siihen valmiiksi etta ei se tarvitse kuin kiinnittaa maalauksen jalkeen. Paketti tuli ilmoituksesta 4 paivassa koti ovelle. Tosin se seiso suomen tullissa niista 2 paivaa. Tulli maksuja tuli pienen neuvottelun jalkeen 228 euroa joten suhtkot halvalla mielestani paasin. Scanneria en ole viela kerennyt menna tallille testaan mutta tanaan viela. Takavalojen tummennus pleksi on melkein lapi nakyva mutta Don sano etta jos haluat oikein tummaksi niin tummennat vaan yksin kertaisesti kalvolla. Ei kuulemma juuri noiden lakien takia myy tays tummana kun joka maassa eri lait taka valojen tummennusten takia. Yhden kuvan sain jo tuonne car domainiinkin etta sinne sitten ihmetteleen.
Guest Knight Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Paasin koittaan scanneriakin nyt tallille ja hienosti toimi.. Otin videookin siita mutta tekniikan ihme lapsi kun olen niin enhan ma sita tanne saanut pistettya saati muillekaan sivuille. Muutaman kuvan siita nyt edes sain Nokan maalaan ja asennan mahdollisimman pian vaikka ajeleen paaseekin vasta ensi kesan alussa.
Salkki Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Hyvältähän tuo jo alkaa näyttämään. Ensi kesänä miittiin sitten
Guest Ezzy Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2004 Otin videookin siita mutta tekniikan ihme lapsi kun olen niin enhan ma sita tanne saanut pistettya saati muillekaan sivuille. heitä mulle messengerissä se video, niin laitetaan klubin multimedian joukkoon?
Guest Knight Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Juu projekti on nyt johonkin suuntaan edennyt pikku hiljaa. Itse tein "harjoitus" tyona tuon nokan maalauksen kun jotain pienta on tullut joskus maalailtua. Noh, musta siita nyt tuli mutta ei se nyt maalarin jaljelta kuitenkaan nayta... kuten jo jossain vaiheessa maininnut niin tuo tarttee maalata koko auto uusiks jossain vaiheessa (ensi vuoden budjettiin?). Nykyinen maali pinta on suhtkot onnettomassa kunnossa. Nokan asennuksessa on ollut pienta taistelua mutta nyt se rupeaa taipumaan jo siihen suuntaan kuin sen pitaisi nayttaakin. Varmaankin pari talli paivaa tarttis tapella ja se olis paikoillaan sillain kun pitaakin. Scanneri toimii juu hienosti mutta tarttis keksia mista kohtaa saisi vedettya piuhan sisaan ohjaamon puolelle scannerin saatimelle.. en viitsis kojelautaa ruveta purkaan saati reikia nyt viela poraan ohjaamon puolelle. Ohjeissahan luki etta poraa reika tuli peltiin mutta oon nyt jotain muuta paikkaa yrittany keksia. En nyt kuvia ole saanut otettua mutta vois taas lahi paivina muutaman ottaa kun saa nokan paikoilleen.
Guest Ezzy Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Scanneri toimii juu hienosti mutta tarttis keksia mista kohtaa saisi vedettya piuhan sisaan ohjaamon puolelle scannerin saatimelle.. en viitsis kojelautaa ruveta purkaan saati reikia nyt viela poraan ohjaamon puolelle. Ohjeissahan luki etta poraa reika tuli peltiin mutta oon nyt jotain muuta paikkaa yrittany keksia. vetäse pelkääjän puolelta mistä menee muutakin kaapelia. sieltä menee suoraan sinne jalkatilan oikeeseen reinaan rööri. sieltä vedin cruisen kaapelit ps. kiitti ritilävinkistä, se pistää ne tulemaan kohtapuolin \:)/
Guest turbomies Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2004 Hasselnut toivottaa tsemppiä rojektiin (ei kait tää ollu jo täällä..) http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/best_picture_ever.jpg
Guest Knight Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2004 Tuolla on kans samanlainen kuva "low riderista".. http://www.sksf.biz/maggro/images/lowrider.gif
Guest turbomies Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2004 Tuolla on kans samanlainen kuva "low riderista".. http://www.sksf.biz/maggro/images/lowrider.gif No toi on siisti!
Guest Knight Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2004 Tuli postissa tänään oikeen ameriikoista asti levike satsi eturenkaan ja nokan väliin. Eli siis niitä tais olla 82-84 (?) vuosien malleissa vaan. Onkin sitten ainoat levikkeet mitkä kärryn runkoon pistetään ja nämäkin ihan saadakseni saman näköisen kuin sarjassa. Ritari ässässä niitä näkyi silloin tällöin eri kohtauksissa. Ei löytyny suomesta tämmöttiä. Parempaa kuvaa kun saan ostettua paristot digi kameraan.levike1.JPG_thumb
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään