Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 Löysin hauskan kitt esittely videon mitä en ollut ennen nähnytkään. Eli kitt performance package esittely video löytyypi seuraavasta paikasta: http://www.hiredcam.com/cars/Knight_Rider_-_Diamondback_Car_Tuning.asf heh, toi on mun palvelimella tuolla hakemistossa on myös kaikkee muuta f-body jne rojua.
Guest Knight Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 Juu mä tajusin sen itsekin vasta sen jälkeen kun olin jo tänne kirjoitellut. Mahtaakohan tuo olla vanhakin mainos vai onko tuo joku uusi kun en oikein ole päässy selvyyteen?? Knight pahoittelee apinoimisesta
Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2004 tosta o muuten paha sanoa koska se on tehty. varmaan webistä löytyis jostakin vuosilukua. ja tiedosto on palvelimella ihan syystä, jaettavaksi
Guest Knight Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Sain nyt sitten ostettua internetin huuto kaupan kautta itselleni Knight rider DVD set complete season 1. Katselin muutaman jakson kertaalleen ja oli ihan erinäköistä katsoa koko sarjaa kun oli kerrankin kunnon kuvan laatu. Näki paljon paremmin kaikki yksityis kohdat yms. ja tästä tuleepi oleen paljon hyötyä tulevaisuudessa kun rupean sisältöä ruuvaileen uuteen uskoon. Vanhat filmini oon katsonut jo puhki aikoja sitten. Kyselin Sub tv:n ohjelma päälliköltäkin maililla kesän alussa olisiko ollut mahdollista saada muutaman yön kestävä Ritari ässä putki televisiosta ulos kuten joskus muinoin tuli esim. x-files ja 24 sarja? Paluu viestinä tuli että kaikki ohjelma aika mitä Ritari ässälle oli ostettu on nyt viimeistä kertaa ainakin lähi aikoina käytetty sub teeveellä :'(knightDVD1.jpg_thumb
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 OI SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKELI!!!!!!!!!!1 Mistä ostit? toi on aivan pakko saada itekki....
Guest Knight Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 OI SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKELI!!!!!!!!!!1 Mistä ostit? toi on aivan pakko saada itekki.... Huuto.netissä joku tyyppi myi näitä settejä vähän aikaa. Sieltähän minäkin omani voitin sitten noin 5 kerran jälkeen. Älä kysy mistä se oli näitä ostanut sillä en tiedä. Ebayssäkin olen näihin törmännyt. Suomen kielistä tekstitystä ei tosin ole joten vaatii kielitaitoa. Kuitenkin sen verran on tullut katsottua suomi teksteillä ritari ässää että muistaa mitä ne puhuivat sarjassa... nyt sitten kun on kuunnellut ja lukenut englannin kielellä niin on huomannut kuinka persiilleen jotkut suomennokset on joissakin kohdissa mennyt. Joitakin kohtiakin oli leikattu suomen telkkarissa.. tosin ne on ollut lähinnä jotain 5 sekunnin ylimääräisiä kävely kohtauksia yms. missä ei puhetta ole ollut omassa DVD setissäni. En tosin ole katsonut vasta kuin noin 3 jaksoa.
mikke Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Knight järkkää video illan että päästään kattomaa ritari ässät ;D
Guest Redcat Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kaikille peruukit ja pikkuruiset nahkatakit.
Shadowcast Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Mullekin on tulossa toi setti, on jo tullutin mut pitää käydä hakee pääpostin tullista Toi julkastiin jenkeissä elokuussa, ja jo kesäkuussa mä laitoin ton pre-orderiin, eli tulee kunhan julkastaan. Miks se ei tullu jo oli et mukana oli myös Alias complete 3rd season (3. tuotantokauttahan ei ole vielä edes alkanu tulee Suomen TV:stä ja meikällä on jo se DVD:llä ) Niin, www.amazon.com ista sen tilasin kesäkuussa (Knight Rider). Saatto olla kalliimpi mut halusin varmistaa saannin SubTV:ltä tulleet jaksothan oli kans leikkaamattomia, mitä esim. MTV3:n kesällä ~98 esittämät jaksot ei ollu. Huomas et esim. 2. kauden tokasta jaksosta Brother's Keeper ku koko loppu oli pätkästy. Ni tos paketis kuitenkin oli englanninkieliset tekstitykset? Itellä toi on muuten preference, eli melkeinstä aina katon engl. teksteillä ennemmin ku suomalaisilla. Käännöksissä aina melkein katoo jotain... Niin, ja tossahan oli mukana myös "Knight Rider 2000" elokuva? Nähdään KITT 56 Chevyssä
Guest Knight Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Knight järkkää video illan että päästään kattomaa ritari ässät ;D Juu jos jotain talli bileitä järjestätte niin mä tuon kyllä ritari äffät sinne jos joku haluaa katsella. Mä näinkin nyt ekaa kertaa tuon knight rider 2000 elokuvan eilen. Pakko sanoa että meinasi poru päästä.. tuli jotenkin joku hemmetin teletapit elokuva mieleen. IHAN PAS..... elokuva. Mä voitin pakettini 42 euroon että oli kyllä joka sentin arvoinen. Juu englannin kielinen teksti oli että ei paniikkia.
Pontiac-Pete Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Mulla on kans tää Nythän näitä saa näköjään jo suomestakin, mutta voin suositella tuollaista kauppaa kuin www.store4dvd.com Juju on siinä, että ne lähettää Englannin kautta, jolloin tavara tulee suoraan kotiin (EU maa), eikä jää tulliin kiinni. Ja hinnat sisältää kaikki postikulut yms. Tuli n. viikossa perille heti ilmestymisen jälkeen ja maksoi 50€. Bonuksina on just toi KR2000 leffa ja pari suppeaa haastattelua yms. Mutta ei mitään blooper otoksia tms. Täytyy varmaan tilata toi blooper-DVD myös: http://krmultimedia.com/4sale.html
Shadowcast Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Mulla on toi bloopers DVD:kin Hyvii juttuja, varsinkin ne jossa näytetään Turbo Boostin alastulo, kun auto ei tuu renkailleen.. siinä osat lentää IHAN PAS..... elokuva. Toi leffahan on alustus sarjalle KR2000 jota ei koskaan tehty. Siinä leffassahan keskityttiin aivan liikaa hahmojen esittelyyn, ja Banshee-KIFTin toiminnot oli aika syvältä.....
Pontiac-Pete Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 kun auto ei tuu renkailleen.. siinä osat lentää Ja särkyy vähän muutakin.. Nimittäin kuskin selkäranka Niinkuin Jack Gill sanoi tuossa dvd:llä, että titaania on jouduttu asentamaan niskaan johtuen niistä lukuisista hypyistä, mitä piti kuvauksissa ajaa.. Toinen hyvä yksityiskohta oli muuten se, että kaksi ensimmäistä 3rd gen birdiä, jotka liukuhihnalta tuli ulos, menivät KR:n kuvauksiin..
gmc63 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Tossa filmifriikissä helsingissä on mun mielestä kans toi ritariässä sarja dvd:nä myynnissä :DHintaa en muista :'(
Guest Knight Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2004 Talvi harrastaminen vihdosta viimein turvattu. Sain tänään vuokrattua 21 neliön lämpimän tallin 66 euron kuukausi vuokralla. Alkoi jo olemaan jännä kakka housussa joko taas joutuu olemaan ulkona remonttia tekemässä syys pimeillä 20 asteen pakkasessa. KARR valmistunee ajoissa talven aikana nyt kun pääsee talliin työstään Ainoa miinus onkin että kahden auton tallissa vieressä näytti olevan "tuning" harrastelija mazdallaan :'(
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 konepellinkin sait kuulemma mä venailen keulaa maalamosta any day now.
Guest Knight Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 Juu sähköpostiin oli ilmestynyt vihje joka johti kitt/karr konepellin luokse Rupee tuo budjetti oleen hiukan pakkasen puolella mutta toivottavasti talven aikana saa sen verran repäistyä jostakin että saa osia maalaamoon :'( Tarvis vielä ne tullitkin maksaa kun knight paketti tulee valloista kohta puoliin ja verojen takia täälä ollaan vähän ripulilla kun ei tiedä paljonkos valtio niistä osista sitten vielä nylkee Eikös ezzy sunkin kannattais suunnitella pirssiis hommata nuo alkuperäiset keilapallo vanteet?? Ne näyttäis aika reteeltä sun autossas kun saat valmiiks
Shadowcast Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2004 Sulla tossa autossa näytti olevan keltaset sumarit/huomiovalot, niin lukeeko niistä jotain rekisteriotteessa? Mun Trans Amin rekisteriotteessa lukee, tyyliin "hyväksytty xxxxx katsastuskonttorin päätöksellä 8467843/24" ja siinä oli maininta valojen etäisyyksistä reunoista. Kaveri siihen tokas et normaali autoissa noissa kohdin ei saa valoja olla, mutta kun näissä on alkuperäisenä niin ne on hyväksytty. Tuli mieleen koska nyt taasen on ruvennu himottaa sellanen KITT-keula, ja sinne alas ois kiva laittaa se rivistö valoja Mutta mitäköhän *ne* katsastuksessa sanoo
Guest Knight Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2004 Valoja lisää vaan.. muistaakseni joku lökäpöksy tuuning harrastelija kirjotteli netissä joskus että 6 lisä lamppua saa pistää ajovalojen lisäksi. Jos ei muuten niin kyllä se sitten katsastuksessa selviää. Ei mulla ole kyllä mainintaa rekisteri otteessa mistään lisä valo asetuksista tai muustakaan. Mä en kyllä henkilökohtaisesti oikein ole pitänyt koskaan tuosta 6 lampun rivistöstä mutta löysin siihen tuon ratkaisun että mä peitän ne tarpeeksi tummalla pleksillä niin että kyllä ne päällä ollessaan näkyy mutta suljettuna ei näy mithään. ohessa kuva minkälaisen mä muotoilen omasta nokastani ennen asennuksia.kittx.JPG_thumb
Guest Ezzy Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2004 mainio idea, ne valot olikin kuin vammainen hammasrivistö, en koskaan pitäny niistä..
Shadowcast Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Hienoa. Noi ei välttis katsastusmieskään huomaa niitä.. Katkasijat vaan jonnekin kryptiseen paikkaan Se mikä tossa on aina mietityttäny on sen keulan pituus vrt. nykyseen keulaan... On aika hilkulla et se jo nyt mahtuu autotalliin, jos keula ois huomattavasti pidempi sit se ei enää mahtuis Knight of England -sivustolla oli kuva jos oli 82 keula ja KITT keula vierekkäin, ni oli se KITT keula ainakin 2 kertaa pidempi.... Kumma kyllä se ei siinä sarjassa (ma puhun nyt Ritari Ässästä ) näyttänyt niin pitkältä...
Guest Knight Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Niitä nokkia on kahden eri pituista jota kumpaakin knights of england tarjoaa pienin puuttein jotka ei minua miellyttänyt. Eli siis osoitehan oli: http://www.knightsofengland.fsnet.co.uk/ Sieltä löytyy nokka mallit KOE CLASSIC NOSE ja KOE ORIGINAL NOSE. Classic nenä on se pisin versio (verrataan kuvassa vakio nokkaan). Muistaakseni tuotanto kausina 2 ja 3 se taisi olla useammassa jaksossa sisällön ollessa 1 tv kojelaudalla. Original nenähän oli sitten 1 ja 4 tuotanto kauden jaksoissa sisällön ollessa 2 tv varustettu kojelauta. Don colien versio tuosta Original nokasta on tulossa minulle amerikoista ja syy miksi en itse hommannut englannista osaa oli että Colie tarjoaa nokan varustettuna pleksi laseilla scannerin molemmin puolin mitä taas englantilaiset eivät ole saanut tehtyä. Kitt versiossahan tätä pleksilasia ei välttämättä tarvita mutta karr rakentajien semmoset tarvii hommata mikäli haluaa toden tuntuisen mallin sarjan pohjalta. niin ja sitä sitten vielä jos shadowcastGTA rupeat hommaan nokkaa ja scanneriakin meinaat niin osta se suosilla samasta firmasta. Nuo scannerit on eri kokoisia joka firmassa ja ei välttämättä näytä hyvältä jos nokan reikä ja scanneri on eri kokoiset
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 oliko KITT:ssä jossakin seasonissa tosiaa tollanen oikeapuoleisessa autossa oleva keula? http://members.at.infoseek.co.jp/Yamato_2000/KITT_KARR_28_2_.jpg
Guest Knight Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2004 Katsoppa ensimmäisen kauden jaksoja niin niissähän tuo nokka.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään