Jump to content

Pontiac firebird 1991 - K.A.R.R.

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tappelin nyt sitten 3 tuntia sen takaluukun lukon kanssa tänään.

Loppu tulos oli että taka boksin saa nyt lukkoon mutta taka kannen alas imu systeemi lopetti toimintansa.

Ruuvailin sen saakelin jousen alas sieltä kun sehän toimii jollain kaasu systeemi menetelmällä (helvetti mä siitä mitään ymmärtäny) ja siinä mulla sitä aikaa menikin kun ei saakeli meinannu mennä alas millään vaikka kuinka ruuvasin.

Ei nyt kuitenkaan jätä enään semmoista 3 cm rakoo sinne taakse.

Kärväytin jotain sulakkeitakin siinä kiroillessani mutta kuitenkin pleksi menee kiinni ja kädet viiltoja täynnä joten homma onnistu edes jotenki.

• Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shadowcast

29

• K.I.T.T.2000

17

• M

14

• Nupa

9

Kirjoitettu

pleksi menee kiinni ja kädet viiltoja täynnä joten homma onnistu edes jotenki.

kumpi oli se päätavoite? ;D

Kirjoitettu

Ranteet auki, veri vatiin ja maalaan kärryni punaiseks ;D

Kirjoitettu

Suunnittelin tuossa nyt itsellenikin käynti kortin kun noita f-bodyjä näkee silloin tällöin parkissa ja epäilen kylläkin että kaikki eivät ole clubin jäseniä.

Pistelen sitten tämmösiä tuuli lasiin mikäli viereen satun ajaan.

Ajattelin teettää jossain oikein firmassa ettei itse tarvi ruveta vääntään onnettomalla tulostimellani.

Knight_kayntikortti.JPG}

Kirjoitettu

Lähetin myyjälle postia ja kyselin kuvaa.. tosin jos jotain järeämpää scooppia hakee niin tarttis varmaan saada pellin alle jotain muuta kuin vakio TBI.

Knights of England tarjoaa kyllä ihan alkuperäisen näköistä scooppiakin että varmaan mun scooppi ostokset kallistuu sinne päin alkuperäisten harvinaisuuden takia.

tässäpä kuvaa englannista:

http://www.knightsofengland.fsnet.co.uk/products/product_files/hood/hood_bulge_pics/big/bulge1.jpg

jos saisi sitten jossain firmassa teetettyä sen oikein toimivaksikin :P

Kirjoitettu

Tommosen "power bulge" off-centered cowl induction konepellin mäkin haluan, ei taida vaan tommonen pulkka pelkästään näyttää hyvältä mun pellillä ku on semmonen ritiläpelti, joten koko roska täytyy varmaan ostaa.

Haen tolla konepellillä 84 Trans Amin ulkonäköä, kun mulla kerta on jo keulapalakin ko. vuodelta semmoinen "sileä-luukkuinen".

Kirjoitettu

Luojan kiitos mulla on vanha umpi mallinen konepeltini vielä tallella mihinkä voi tehdä reiän ja kiinnittää tuon power bulgen sitten siihen päälle niin tulee hjyvän näköinen kitti pelti.

Ritilä pellin hommasin myös omaani lämpöjen takia ja auttoihan se hiukan.

Kirjoitettu

Pystyisköhän tuota konepeltiä kyhään kokonaan kuidusta...

saisi painoakin etu päästä pois ??

Kirjoitettu

Pystyy pystyy vääntään kuidusta. Parempikin tulee, kun jos peltiseen mallaa kuitusen scoopin kiinni. Jollekin lasikuituäijälle vaan orggis pelti malliksi, niin onnistuu. Harmi, ettei ite pysty työstään noin isoa osaa, pienemmät kun kyllä onnistuu... :( Sorry herrat edellinen viestini, mutta oli ihan pakko kuittailla... ;D

Kirjoitettu

Mistä mä nyt lasikuitu äijän saati mallin löydän :'(

Kirjoitettu

Ainakin joskus olisko ollu Ylöjärvellä oli semmonen firma kun Alppe Oy, joka väänsi kuidusta osia. On kyllä vissiin lopettanu virallisesti, mutta kaveria (nimi on Mansikka) ainakin näkee aina esim. Teivon swapissa. Siltä vois kysellä... Mallinhan saa vaikka mun pellistä, jos ja kun sitä talvella irrottelen, jos ei Mansikalla ole valmista muottia.

Kirjoitettu

Alppe Oy:tä ei tosiaan enää ole, mutta ainakin keväällä miehen Alppen takaa sai kiinni numerosta 050-3513603 ja edelleen kuituhommissa.

Kirjoitettu

:( Sorry herrat edellinen viestini, mutta oli ihan pakko kuittailla... ;D

nyt joudut rangaistukseksi myymään knightille konepellin ja mulle etupuskuris ;)

Kirjoitettu

:( Sorry herrat edellinen viestini, mutta oli ihan pakko kuittailla... ;D

nyt joudut rangaistukseksi myymään knightille konepellin ja mulle etupuskuris ;)

??? :'(

Kirjoitettu

Paljonkohan tommonen homma maksaisi, koko pelti..... ???

Mehän voitais Knightin kanssa tehdä kimppatilaus ja vaatii hyvät alennukset ;)

Kirjoitettu

Paljonkohan tommonen homma maksaisi, koko pelti..... ???

Mehän voitais Knightin kanssa tehdä kimppatilaus ja vaatii hyvät alennukset ;)

Ei paskempi idea.. kukakohan muu me saatais vielä mukaan?

Eikös täällä scooppi pelti himoisia ollut aika paljonkin jossain vaiheessa??

Kirjoitettu

Mä olin jutussa joskus muinoin tuon swedun kanssa kun vanteita etsin kittiin.

Hirveetä hintaa piti 14 TUUMASILLE kitti vanteille... nytkin vielä 885 dollaria näyttäisi olevan.

Yritin sopia alennuksesta ja sanoa että haen ne henkilökohtaisesti paikan päältä ilman postimiestä tai tulleja.

Ei käyny herralle semmonen ja ei pystyny kuin postin kautta muka lähettään niin mullahan meni hermot siihen ihan totaalisesti.

Taisin siinä vittuunnuksissani kirjoitella hiukan ohi suuni mm. ruotsalaisten miesten seksuaali suuntauksista ;D

Loppu tulos oli että ei tullu kauppoja swedun kanssa ja sainkin saksasta 15 tuumaiset vanteet 600 euroon postitettuna tänne :)

by the way pistin sulle privaa ja sähköpostia ezzy.

Kirjoitettu

660e oli nyt hintaa postareineen ja kilvestä 115e :-\

mutta itte auton se myis hintaan 9600 €.... ::) Luulis et noilla aiemmilla hinnoilla auto olis vähintään 20 k€ ::) (ku 3500 USD pyytää jo pelkästä keulasta. Jotenki toi näyttää liian...isolta..pitkältä...)

Kirjoitettu

Löysin hauskan kitt esittely videon mitä en ollut ennen nähnytkään.

Eli kitt performance package esittely video löytyypi seuraavasta paikasta:

http://www.hiredcam.com/cars/Knight_Rider_-_Diamondback_Car_Tuning.asf

Kirjoittelin emailia tuossa oman kitt paketin valmistajalleni ja herra itsekin myönsi että paketti tilaukseni on myöhässä aikataulusta.

Kiitteli kovasti kärsivällisyyttä ja lupasi hommata minulle kaupan päälle nimmarin knight 2000 insinööriltä eli Bonnie Barstowilta eli oikealta nimeltään Patricia McPhersonilta :)

Odottelu jatkuu ja talvi lähestyy.

Kirjoitettu

Löyty tänä aamuna pontiaciin sopivan kokoiset pikku lamput noiden keltaisten huomio valojen tilalle... en kehtaa sanoa mistä ostin ne :-[ ja kaiken lisäksi koitin olla huomaamaton asiakas siellä muiden tuning lisävalo asiakkaiden seassa (hävettää :-[ ).

Lunastin yhden koe kappaleen ja pistelin ne huomio valojen tilalle.

Vaikuttaisi aika pirun hyviltä lampuilta mistä saisi tehtyä sen 6 lampun rivistön sitten kitti nokkaan.

Yhdestä parista saisi hyvin modifoitua vielä vilkutkin helpolla niin ei tarvitse sitten tulevaan nokkaan enään reikiä ruveta poraileen tai muotoileen katsastus setää varten.

Haen huomenna kaksi sarjaa sitten lisää jo ennakkoon tulevaa nokkaa ajatellen 8)

Erehdyin nyt sitten myös eilen swt asiakkaaksi vaikka en mikään firman fani olekkaan.

Tilasin sieltä kitt taka valot (ne jotka ovat enemmän sisään painuvammat kuin uudemmissa) ja pitäisi saapua tänne tampereen toimistolle lähi päivinä.

Kirjoitettu

No niin, nyt sitten taas kaikelta pasteijan jauhamiselta pääsi taas projektistakin kirjoittaan.. eli nyt sitten eilen tuli southwesttradin toimittamana ponuun ne oikeat takavalot mitkä ovat alkuperäisissä kitt ja karr autoissa.

Todellakin valot jäävät sen verran sisään perä päässä että siihen tulee saamaan sitten muotoiltua sen tummennetun takapleksin kiinni sen saapuessa.

Knight osien odottelu ja pasteijan jauhanta jatkuu :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...