Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

Kirjoitettu

No on sitte varmana vikaa,jos perä sutii.

no niin. Perä sutii ;D sutii sutii.. ;)

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Eipäs nyt hullutella sillä autolla tai jää kesä saapumatta...

Kirjoitettu

. onkohan siinä jotain vikaa kun ykkös ja kakkos vaihteella kaasua reippaammin polkaistessa perä lähtee sivulle ja sutii ;D 8) ei kai tuo ihan normaalia ole ::)

Ei ole normaalia ei. Pitäisköhän sun laittaa samanlainen luistonestojärjestelmä kun mulla on (250 cid + pg)  ;)

Kirjoitettu

Eipäs nyt hullutella sillä autolla tai jää kesä saapumatta...

;D ihan vaan pikkuisen säätömielessä pitää liikutella.. ::) jos kävis tarrat hakemassa niin pääsis ihan tielle koittaa ;) ei toki vielä mut ehkä huhtikuun lopulla.. tai alulla.. tai ens viikolla ;D

Kirjoitettu

sutimisen on pakko johtua happi rikkaasta kevät ilmasta koska omassa autossa oli tänään samoja outoja sutimis juttuja ::) m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ai saakeli kun polttelee päästä baanalle ;D jos vaan tännepäin ensi viikonlopuksi luvataan lämmintä ja kuivaa niin tarrat lasiin ja kokeilemaan tienpäälle.. ja videota tänne vai?? ;D

Kirjoitettu

jarrut toimii hyvin poljinkin on jo hieman kovempi ja etuset ottaa hyvin, ilmaan vielä kerran läpi ennen katsastusta kun oli takapiirin putki silloin irti..

heh. se tehostimenkin ulina loppui kun lisäsin öljyä ;D arvelinkin silloin näyttelystä lähtiessä et on voinut imaista säiliön tyhjäksi kun en kerinnyt kertaakaa lisäämään asennuksen jälkeen.. kiristelinkin jo simpukkaa hieman.

Kirjoitettu

eka testi lenkki ajettu ;D hyvin tuntuu toimivan,menohaluja olis vaikka kuinka.. huonopuoli on et on näin kylmä ilma, seurasin säätiedotuksia viikolla ja lupasi hieman lämpöisempää kun oli tarkoitus maalailla hieman pohjaa .  taitaa mennä ajeluksi nyt ;)

Kirjoitettu

nyt hieman pidempi lenkki ajettu ja etupään nivelet rasvattu..

harraste autoilu näytti heti tapansa ja kaupan pihaan jäätiin.. :-[ lyhyttä ajoa ja akussa virta vähissä.. no onneksi tuttukaveri huomas auton ja tuli kattelemaan niin saatiin kaapeleilla käyntiin. nyt akku laturissa saamassa tuoretta virtaa..

Kirjoitettu

gps:n kanssa käytiin hieman mittari virhettä tarkastamassa ja olihan sitä ;D onneks mulla on tuohon valmiina tuo pyöritin ratas perävälityksen mukaan niin saa näyttämään totta..

samalla huomattiin et eihän tuo vekotin lataa ollenkaan ja niinhän se on et hiilet kaput laturilta.. >:( no ei isovika onneksi.

Kirjoitettu

sä oot laittanu niin paljo kaikkia sähkösiä hienouksia tohon autoon ettei edes laturin käsityskyky riitä ;D

Kirjoitettu

Pientä videon pätkää odotellaan eli miten hulluus pääsee irti....Ja ollaan sitten varovaisia siellä ulkona.

Kirjoitettu

on se jo hieman päässyt irti.. se hulluus. Olo kuin ori varsalla kevätlaitumella ;D

jos huomenissa otettais jotain videon tynkää (säävarauksella) täytyy vain varmaan kysellä jotain rengasfirmaa sponsoriksi et olis edes rekisteröintikatsastukseen pintaa takakumeissa ;D jostain syystä tuppaa aika herkkään piirtämään tummia viivoja kaksin kappalein tuonne asfaltin pintaan. voimavarojakaan ei ole vielä ihan kokonaan uskaltanut houkutella ulos  mutta silti vaan piirtää \m/ ;)

Kirjoitettu

saakeli kalliiksi vaan saattaa tulla tämä kesä ;D jos tuota luistoa ei saa vähennettyä..

Kirjoitettu

videoo ei ole teille vieläkään ;D kaikki teollisuus alueen asfaltti kentät on niin saakeli savessa vielä.. no myöhemmin tulee lupaan. yksi huomio tuli esille et takapään jouset aika löysät/löystyy eli monoleaf.. nyt jo apparin puoli 2cm alempana..onko kokemuksia  mitä kustantaa esim. vallilassa takominen hieman enemmän mutkalle?

Kirjoitettu

Mulla kun taottiin nuo mun Ponun jouset 4" suoremmiksi, maksoi homma 150 Ekua pari.

Mulla oli omat uudet kiinnikkeet millä 5 lehteä niputetaan, jos ne takomo laittaa, hinta varmaan enemmän.

Kirjoitettu

eli uudet jouset ecklerssiltä.. H:105e pari tämänpäivän kurssilla..+rahti,laitoinkin jo rahdista kyselyn..

Kirjoitettu

Niihin on taouttu lisälehdet. Mun mielestä ne on jo liian jäykät mutta se saattaa olla makuasia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...