Jump to content

projekti 68-camaro

cam68

Recommended Posts

Kirjoitettu

häh? oliko oikeesti epäiliöitä et ei saisi kilpiin?? :o

olihan niitä laseja epäiltiin liian mustiksi samoin epäiltiin rengastusta, maavaraa, pyörien kääntyvyyttä ja akselien tuentaa pykälien vastaiseks. epäiliöitä löytyy aina varsinkin kun käsketään kesken näyttelyn pois auton alta makoilemasta, hesan näyttelyn kummajaisia ::)

• Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

482

• tarmo68

35

• RS-68

25

• mikke

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

olihan niitä laseja epäiltiin liian mustiksi samoin epäiltiin rengastusta, maavaraa, pyörien kääntyvyyttä ja akselien tuentaa pykälien vastaiseks. epäiliöitä löytyy aina varsinkin kun käsketään kesken näyttelyn pois auton alta makoilemasta, hesan näyttelyn kummajaisia ::)

heh.. katsastus mieheltä tuli kehut just taka akselin rekennelmista.. sanoi et on just sellaista jälkeä mitä pitääkin olla.. jarruosien "laatu" ja kiinnitys tapaa kehui myös..

kaikki muutokset mitä tuohon tein on tehty kaikkien lakien sallimissa rajoissa. ns. nelilinkkiä harkitsin silloin aikanaan mutta sen ajatuksen hautasin siihen kun tukivarret olis pitäny olla jostain toisesta autosta ns. tehdastekoiset.. siis ilman mitään lujuuslaskelmia,korvakot olis saanu siinäkin tapauksessa tehdä itse.

ja pyörien kääntyvyyteen?? ??? ne ei kait käännykään sen enempää kuin camaroissa yleensä kun kaikki osat on 68 camarosta ;D

rengastuksesta ei mitään mainintaa vain otteeseen laittoi koko merkinnän 275/40x17 ja 255/40x17 vertailu koko oli alkuperäinen 7.35x14"

maavaran suhteen ei mitään sanomista kollektorin laipan kohdalta -7cm katsuri sanoi vain halliin ajaessa et ajetaan tuohon reunimmaiselle nosturille kun se on matalin niin ei ota kiinni mihinkään.. rullillakaan ei hipaissut(ihme kyllä olin kyydissä ja hieman sitä jännitin :))  nosturilla kun nosti ylös niin tuumasi nauraen et on tainnu aika palasin aauto käydä kun joka ainut osa on maalattu ja puunattu ;)

Kirjoitettu

mikäs ihme ruma läpyskä se on ilmestynyt camaron persiiseen ;D ps. mustat jo tilattu ja maksettu ;)

IMG_0522.JPG}

Kirjoitettu

Onnea uusista kilvistä ja oikein rattoisia ajokilometrejä m/ *clap*

Videota kommentoinkin juutuupiin

Kirjoitettu

pikkasen hyppää läpyskä silmille muuten kliinistä autosta :o pitäskö viranomaisa syyttää vaikka taideteoksen tärvelemisestä ;D

Kirjoitettu

jännä juttu oli se et konttorilla  täti kysyi  et oliko jotain toiveita sen kilven suhteen? no sanoin et ei muuta kun katsastus määrääntyy nyt mun. mukaan niin jos ei sattus ihan joulu-tammikuulle ;D no se täti (ihan mukava ja asiallinen ) nousi sitä ja meni etsimään kilpeä niin kohta tuli ja voivotteli kun ei ollut 68 numerolla enää jäljellä ;) oli itse ajatellut  et olis ihan mukava sattuma..

Kirjoitettu

mikäs ihme ruma läpyskä se on ilmestynyt camaron persiiseen ;D ps. mustat jo tilattu ja maksettu ;)

Mitäs kustantaa kun vaihtaa mustiin...

Kirjoitettu

Mitäs kustantaa kun vaihtaa mustiin...

16e maksaaa mustat.

Kirjoitettu

mikä niissä mustissa kilvissä on ehtona?

-71 tai vanhempi pitää olla tai sit niinku mulla on -72 mut valmistettu/otettu käyttöön -71
Kirjoitettu

-71 tai vanhempi pitää olla tai sit niinku mulla on -72 mut valmistettu/otettu käyttöön -71

ahaa... niin vanhoja. ajattelin et johku -80 asti vois olla.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

tästä autosta on spinnerissä messukuva m/ on se hyvä et edes yksi lehti julkaisee yhden kuvan meidän vaivalla rakentamalta osastolta joka sisälsi tämän auton kaltaisia helmiä m/

korjaus on siel toinenki kuva keltasesta TA:sta

Kirjoitettu

missä missä?? :P mulle lehti,haluu nähdä ;D

spinneri lehti 3/08 sivu 43, mul on lehti kädes tuutko kattomaan ;D

Kirjoitettu

hei onko tää ollu jossain lehden kuvassa?? ;D mut ei siinä kyllä näkyny noita komeita mustia kilpiä.. liekö sama auto ;D ;D

IMG_0582.JPG}

Kirjoitettu

kävin äsken ukon luona ja pois tullessa oli joku mbw vai mikä bmw auto se nyt on? ;D edessä niin rupes tuprauttelemaan savua ja yritti karkuun ;D sitä tais pelottaa.. mutta en ollu niin ilkeä et olisin jahdannut sitä, polkaisin ohi 8) yritti se kovasti perässä mut jostain syystä ei tullu ihan lähelle..

• 1 month later...
Kirjoitettu

ja projektia pukkaa ;D onko sitä voimaa ja pitoa vai vain sitä pitoa kun ei meinaa tukivarret kestää  rungossa kiinni?? ;D

nyt täytyy jo vahvistuksia laitella kun kerran rupeaa ameerikan pelti antautumaan..  revittelyä en lopeta on se niin hauskaa \m/

IMG_0729.JPG}

Kirjoitettu

ja siellä ne nyt on..

nyt se ns. sulake on sit jossain muualla ::) jännityksellä odottelen mistä ratkeaa seuraavaksi ;D

mutta nyt on muitakin murheita,bensapuolella jotain häikkää kun ei oikein herää alakierroksilta ja röpeltää pahasti eikä käy tyhjäkäyntiä tasaisesti.. otan tuon mehumaijan pöydälle nyt katson mitä sieltä löytyy ;D

IMG_0734.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...